Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-09@02:23:39 GMT

کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۰۹۱

کشف و ضبط یک کیلوگرم مواد مخدر در گلپایگان

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در اجرای یک عملیات پلیسی بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و ضبط شد.

سرهنگ علی سبحانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از گلپایگان، اظهار کرد:  در راستای اجرای طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز شهرستان ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر طی انجام اقدامات فنی و پلیسی و شناسایی سوژه در یک عملیات غافلگیرانه موفق به کشف مقدار بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.

فرمانده انتظامی گلپایگان گفت: در این راستا پرونده قضایی برای متهمین تشکیل و به همراه مواد مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

وی تأکید کرد: شهروندان هرگونه اخبار در خصوص تهیه؛ توزیع و خرید و فروش مواد مخدر را با تلفن ۱۱۰ یا شماره ۲۱۸۳۵۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 399811

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گلپایگان کشف مواد مخدر نیروی انتظامی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش

به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «فرج نظری» در تشریح جزئیات این خبر افزود: طرح آرامش در شهر همزمان با سراسر کشور از ۱۸ اردیبهشت و به مدت ۲ روز در جزیره اجرا می‌شود.

به گزارش صدای ایران از ایرنا،وی ادامه داد: در این طرح که با محوریت فرماندهی انتظامی ویژه و پایگاه دریابانی کیش، با حمایت سازمان منطقه آزاد و با همکاری شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر کیش و شبکه بهداشت اجرا می‌شود، معتادان متجاهر و ولگرد پس از جمع آوری و انجام غربالگری، برای درمان به مراکز ماده ۱۵ (کمپ ترک اعتیاد) بندرعباس اعزام می‌شوند.

وی همچنین از جمع آوری ۵۸ معتاد متجاهر در کیش طی ۶ طرح اجرا شده پیشین خبر داد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان
  • کشف بیش از ۲ تن انواع مواد مخدر در لرستان
  • ۵۶۰ قاچاقچی و خرده‌فروش مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند
  • فیلم/ حجاج این اقلام را به فرودگاه نبرند
  • عملیات پلیس علیه مواد مخدر در کیش
  • دستگیری ۲۲ معتاد پرخطر در مرند
  • ۲۸ کیلوگرم تریاک با پوشش بار گوجه در اصفهان کشف شد
  • کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک جاسازی‌شده در بار هندوانه
  • کشف ۲۸ کیلوگرم قرص مخدر/ فرد قاچاقچی دستگیر شد
  • کشف ۲۲۷ کیلوگرم تریاک در یزد