Web Analytics Made Easy - Statcounter

رحمان احمدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه در محور مهاباد به سمت سردشت و در نزدیکی گردنه «جواله‌رشان» اتفاق افتاد.

وی ادامه داد: نیروهای سازمان آتش نشانی بلافاصله با دریافت گزارش مردمی به محل حادثه اعزام شدند و پس از رهاسازی مصدومان از داخل ماشین آنها را به بیمارستان انتقال دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت این حادثه را لغزندگی جاده به علت بارش باران و نداشتن توانایی راننده در کنترل خودرو اعلام کرد و افزود: با توجه به شروع فصل پاییز و بروز بارندگی، احتمال لغزنده شدن جاده‌ها و انحراف خودروها وجود دارد و از این‌رو رانندگان نکات ایمنی و مقررات راهنمایی و رانندگی را بیش از قبل مورد توجه قرار دهند.

«احمدی» با بیان اینکه نیمه نخست امسال ۴۹۳ مورد ماموریت شهری و ۵۷ مورد ماموریت خارج از محدوده شهری در زمینه امداد و نجات در این شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: در این مدت ۴۳ نفر شامل ۳۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن و سه نفر کودک مصدوم شدند و ۱۳ نفر از جمله ۱۰ مرد و یک زن جان خود را از دست داده‌اند.

وی تاکید کرد: شهروندان برای برخورداری از هرگونه راهنمایی و مشاوره ایمنی با شماره تلفن ۱۲۵ این سازمان در طول شبانه‌روز تماس حاصل کنند.

محور مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان‌غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول، به دلیل عرض کم و داشتن پیچ‌های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می‌رود.

منبع: جماران

کلیدواژه: زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امداد و نجات بارش باران بیمارستان شماره تلفن مقررات راهنمایی و رانندگی زلزله قیمت خودرو قیمت دلار روحانی حقوق زنان امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۳۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس

رئیس پلیس راه شمال استان فارس گفت: در حادثه واژگونی سواری پژو در این استان سه نفر فوت و یک نفر نیز مجروح و روانه بیمارستان شد.

سرهنگ عبدالهاشم دهقانی سه شنبه در این باره به ایرنا گفت: در پی وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور مواصلاتی "آباده-صفاشهر" به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰، بلافاصله تیمی از عوامل پلیس‌راه به همراه دیگر نیروهای امدادی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد خودرو پژو پارس حامل چهار سرنشین از جاده منحرف و واژگون شده است، افزود: در این حادثه سه نفر از سرنشینان فوت و یک تن دیگر نیز مجروح و به بیمارستان انتقال داده شد.

رئیس پلیس راه شمال استان فارس نصریح کرد: کارشناسان علت این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه از سوی راننده اعلام کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • واژگونی رانا با یک جان باخته در محور بجستان به روستای مزار
  • حادثه رانندگی در محور قدیم ساوه - تهران ۲ کشته بر جا گذاشت
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی شان می شوند
  • واژگونی پژو پارس در محور لردگان به دهدز جان یک نفر را گرفت
  • ۳ فضانورد چینی امروز راهی ایستگاه فضایی‌شان می‌شوند
  • واژگونی اتوبوس در استان اصفهان با ۱۱ مصدوم
  • ترخیص پنج مصدوم حادثه برخورد اتوبوس با تریلر در محور مهریز
  • ۳ کشته در اثر واژگونی پژو در فارس
  • واژگونی پژو در فارس ۳ کشته در پی داشت
  • مصدومیت سه تن در تصادف محور نقده - پیرانشهر