Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر ستاد انتخابات مازندران با بیان اینکه امروز 64 نفر امروز در استان دواطلب نمایندگی مجلس در استان شدند، گفت: تا پایان روز ششم در مجموع در مازندران 270 داوطلب نام‌نویسی کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ششمین روز ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، از ساعت هشت صبح امروز جمعه 15 آذرماه در فرمانداری حوزه 9 گانه استان مازندران آغاز و تا ساعت 18 ادامه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس توافق شورای نگهبان و وزارت کشور، ثبت‌نام این دوره، در روزهای 10 تا 16 آذر امسال انجام می‌شود.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، طبق توافق شورای نگهبان و وزارت کشور در روز جمعه دوم اسفند 98 امسال همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود و همچنین یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از روز 7 خرداد 99 آغاز به کار می‌کند.

داوطلبان می‌توانند با همراه داشتن مدارک لازم، همه روزه از ساعت هشت صبح تا 18  عصر به فرمانداری‌های حوزه‌های ۹ گانه شهرستان‌های ساری، بهشهر، قائم‌شهر، بابل، بابلسر، آمل، نور، نوشهر و تنکابن مراجعه و برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی کنند.

امروز وضعیت در ستاد انتخاباتی استان مازندران با روزهای قبل متفاوت بود و حضور داوطلبان کمرنگ‌تر از روزهای قبل بوده است.

مهدی محمدی دبیر ستاد انتخابات مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه  امروز 64 نفر در حوزه 9 گانه انتخابیه شرکت کردند، اظهار کرد: با پایان ششمین روز نام‌نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس، در مجموع تعداد داوطلبان در مازندران به ۲۷۰ نفر رسید.

وی افزود: امروز در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود ۳ نفر، نوشهر، چالوس و کلاردشت ۱۴ نفر، قائم شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۱۳ نفر، بهشهر، نکا و گلوگاه ۷ نفر، بابل ۷ نفر، آمل ۵ نفر، تنکابن، رامسر و عباس آباد ۴ نفر، نور و محمودآباد هشت نفر و در حوزه بابلسر و فریدونکنار سه نفر نام‌نویسی کردند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران با اعلام اینکه از 64 داوطلب نمایندگی دو نفر زن بودند، بیان کرد: داوطلبان روز ششم در مازندران ۵۵ نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل، سه نفر دارای دکترا و ۶ نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

این مسؤول با اشاره به اینکه مهلت ثبت‌نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، افزود: داوطلبان تا فردا شنبه 16 آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم، از ساعت هشت صبح تا 18 عصر به فرمانداری‌های حوزه‌های ۹ گانه استان مراجعه و برای شرکت در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، نام‌نویسی کنند.

محمدی گفت: بررسی صلاحیت کاندیدای یازدهمین دوره ملس شورای اسلامی پنج روز بعد از ثبت نام انجام می‌شود.

*امروز از ساری چه خبر

در پایان روز ششم از ثبت‌نام داوطلبان مجلس یازدهم سه نفر در ساری نام‌نویسی کردند و در مجموع از روز یکشنبه تا پایان روز ششم 38 نفر در ساری ثبت‌نام کردند.

دیروز پنجشنبه روز شلوغی برای ستاد انتخابات شهرستان ساری بود و شاهد حضور 19 نفر در این ستاد برای داوطلبی در انتخابات بودیم.

از مطرح‌ترین افرادی که در روز ششم نام‌نویسی کردند محمد دامادی نماینده فعلی ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی بود که این نماینده در دو دوره گذشته نماینده ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی بوده است.

محمد دامادی امروز در پاسخ به خبرنگار فارس اعلام کرد که در این دوره به صورت مستقل شرکت کرده و اصولگرا و اصلاح طلب نیست.

علی اصغریوسف‌نژاد دیگر نماینده ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور برای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کرد.

یوسف‌نژاد پس از ثبت‌نام در انتخابات در وزارت کشور اظهار کرد: مجلس اگر بخواهد قوی باشد باید ترکیب قدرتمندی داشته باشد تا هیچ وقت به وزیر ضعیف رای ندهد و دولت را هم قدرتمند سازد. مجلس قوی امور مردم را تسهیل می‌کند و بهترین راه‌حل را برای مشکلات می‌یابد.

حوزه انتخابیه ساری و میاندورد با داشتن دو کرسی در مجلس انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها  در ۶ بخش شهرستان ساری و دو بخش شهرستان میاندورود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/86051/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: مازندران مجلس یازدهم روز ششم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی  ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمام نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز می شود و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه  ۱۴۰۳/۰۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • آشنایی با نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس در کرمانشاه
  • افشای دلایل ردصلاحیت حسن روحانی در انتخابات
  • اعلام اسامی و مشخصات نامزدهای دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس
  • با کاندیداهای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس دو حوزه انتخابیه فارس آشنا شوید
  • آشنایی با ۸ نامزد راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • آشنایی با ۸ کاندیدای راه‌یافته به دور دوم انتخابات مجلس در تبریز
  • مسابقه مناظره دانش‌آموزی توسط جهاد دانشگاهی مازندران در ساری برگزار شد
  • تجهیزات الکترونیکی برگزاری انتخابات در خرم‌آباد فراهم است
  • مناظره ۲ کاندیدای مجلس دوازدهم اردبیل