Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،   سعید طلوعی شهردار کرمانشاه گفت: طبق پیگیری‌ها و مکاتباتی که انجام شده قرار است وزارت کشور ۴۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت را در اختیار شهرداری قرار دهند، البته به مراحل پایانی پرداخت این اوراق نیز رسیده‌ایم.

شهردار کرمانشاه با اشاره به تقاطع غیرهم‌سطح میدان امام خمینی (ره)، افزود: قسمت‌های شمال به جنوب، جنوب به شمال، غرب به شرق و شرق به غرب میدان امام خمینی (ره) تا ۴۵ روز دیگر راه می‌افتد، ضمن اینکه پایه‌های قسمت شرق به جنوب و غرب به شمال آن نیز زده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با اشاره به لزوم مشارکت مردم در مدیریت شهری بیان کرد: مالک امکانات شهری، خود مردم هستند که برای آسایش آن‌ها از سوی شهرداری فراهم می‌شود که متاسفانه در اغتشاشات اخیر به بسیاری از آن‌ها خسارت وارد شده است.

طلوعی از تشکیل یک کمیسیون زیباسازی در شهرداری کرمانشاه متشکل از هیأت‌های علمی دانشگاه و مدیران شهری خبر داد و اضافه کرد: بحث زیباسازی شهر اعم از رنگ‌آمیزی، کاشت درخت، نصب المان‌ها و... براساس نظر این کمیسیون به صورت تخصصی، علمی و با برنامه‌ای کاملا مشخص انجام می‌شود.

شهردار کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به مشکلات شهر کرمانشاه، اگر تعاملات داخلی خوبی با هم داشته باشیم، می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

انتهای پیام/ز

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حمل ونقل ترافیک شهرداری کرمانشاه اوراق مشارکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع باران شدید از فردا در ۷ استان

آفتاب‌‌نیوز :

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (دوشنبه) بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز در اغلب مناطق کشور جوی آرام خواهیم داشت.

سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور بارش در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری آغاز خواهد شد.
چاپ فاکتور اختصاصی با تضمین ارزان‌ترین قیمت وبهترین کیفیت؟!

سه‌شنبه بارش در غرب، جنوب غرب و جنوب کشور ادامه خواهد داشت.

چهارشنبه بارش در نیمه جنوبی کشور تشدید خواهد شد و در شمال غرب و غرب رگبار پراکنده رخ خواهد داد.

پنجشنبه گستره بارش تمام مناطق کشور به جز سیستان و بلوچستان را فرا خواهد گرفت.

در ۲ روز آینده در شرق کشور به ویژه منطقه زابل در برخی ساعات وزش باد شدید و گرد و خاک خواهیم داشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • آغاز طرح بازآفرینی شهری محله جامی اصفهان
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
  • شلیک ۴۰ موشک از جنوب لبنان به فلسطین اشغالی
  • مشارکت چین و امارات برای راه اندازی خط کشتیرانی خاور دور - دریای سرخ
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها
  • مشارکت دهه هشتادی‌ها در مدیریت شهری استمرار اندیشه بنیانگذار انقلاب است
  • راه‌اندازی مرکز نوآوری ملی و تخصصی حوزه فناوری‌های شناختی در شمال کشور
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • صدور ۲ هشدار جدید هواشناسی + جزئیات