Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@17:29:41 GMT

پیش بازی منچسترسیتی-منچستریونایتد؛ توقف ممنوع

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۱۷۸۲

پیش بازی منچسترسیتی-منچستریونایتد؛ توقف ممنوع

شاگردان پپ گواردیولا که 11 امتیاز از همشهری خود جلو هستند، همچنان به امتیاز از دست دادن لیورپول و صعود خود به رتبه‌های بالاتر امیدوار هستند و از آن سو اوله گونار سولسشر می‌خواهد با جبران اختلاف 8 امتیازی با چلسی، به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شود؛ در نتیجه می‌توانیم انتظار یک بازی تهاجمی و تماشاگر پسند را از سوی هر دو تیم، جهت کسب پیروزی داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری- منچسترسیتی در هفته شانزدهم لیگ برتر از منچستریونایتد میزبانی خواهد کرد. 

مشخصات بازی

روز و تاریخ برگزاری: شنبه 7 دسامبر 2019 / 16 آذر 1398

ساعت: 21:00

تورنمنت: لیگ برتر انگلیس / فصل 20-2019

ورزشگاه: اتحاد

داور: آنتونی تیلور

ترکیب احتمالی دو تیم

منچسترسیتی به عنوان قوی‌ترین خط حمله لیگ برتر، در رده‌ سوم قرار دارد و این بی دلیل نیست زیرا از آخرین مرتبه‌ای که آن‌ها دو برد پیاپی را تجربه کردند، کمی بیش از یک ماه می‌گذرد. سیتیزن‌ها برای نتیجه گرفتن مقابل تیمی مرموز مثل منچستریونایتدِ سولسشر، باید از استحکام دفاعی بهتری برخوردار باشند. این که آن‌ها در 8 بازی اخیر خود در مجموع رقابت‌ها کلین شیتی نداشته‌اند، نکته هشدار دهنده‌ای است. با این حال بر حسب تاریخ نزدیک، انتظار می‌رود منچسترسیتی بار دیگر در دربی شهر منچستر ابتکار عمل را در دست داشته باشد.  

یکی از بهترین (اگر نگوییم بهترین) نمایش‌های این فصل منچستریونایتد باعث شد تا آن‌ها با برنده شدن مقابل تاتنهامِ ژوزه مورینیو به برد ارزشمندی دست پیدا کنند. تیم سولسشر در بازی‌های این فصل مقابل تیم‌های تاپ سیکس شکست ناپذیر بوده است (4 برد و 2 تساوی) و این می‌تواند زمینه‌ای برای تداوم این روند باشد. با توجه به این که سه بازی آینده این تیم خانگی خواهد بود، کسب نتیجه مناسب از بازی فردا شرایط ایده آلی را برای شیاطین سرخ رقم می‌زند. یک بازی محتاطانه و مبتنی بر ضد حملات، می‌تواند محتمل‌ترین راه برای نتیجه گیری شاگردان سولسشر باشد.

غایبان

نکات آماری  فقط چلسی (18) بیش از منچسترسیتی (15) در رقابت‌های لیگ برتر مقابل منچستریونایتد به برتری دست یافته است. 10 مورد از بردهای سیتیزن‌ها طی 8 سال گذشته از راه رسیده است (67%). منچستریونایتد تنها یک مورد از 4 بازی خارج از خانه اخیرش مقابل سیتی را با باخت پشت سر گذاشته است (2 برد و 1 تساوی). منچسترسیتی فصل گذشته 3-1 و 2-0 مقابل همشهری خود به برتری رسید. آخرین تیمی که شیاطین سرخ را سه بار پیاپی در لیگ با زدن حداقل دو گل شکست داده است، لیورپول بود که طی سال‌های 1978 تا 1979 به این موفقیت نائل شد.  منچسترسیتی 24 بازی از 27 مسابقه خانگی اخیرش در لیگ برتر را با برد پشت سر گذاشته است (1 تساوی و 2 باخت). آن‌ها در این بازه 81 گل زدند و فقط یکبار نتوانستند دروازه حریف خود را باز کنند. مارکوس رشفورد در 13 بازی آخرش برای منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس، جمعا روی 14 گل نقش داشته است (12 گل و 2 پاس گل). گابریل ژسوس در هیچ کدام از 10 بازی آخرش در ورزشگاه اتحاد موفق به گلزنی نشده است. به عبارت دیگر 11 گل آخر او برای سیتی، خارج از خانه به ثمر رسیده است. پیش بینی هو اسکورد

منچسترسیتی 2-1 منچستریونایتد

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد

آرسنال مقابل 5 تیم بزرگ انگلیس آمار 5 برد و 4 تساوی را به ثبت رسانده است. 

طرفداری | آرسنال در فصل جاری بهترین عملکرد چند سال اخیرش را مقابل «تاپ سیکس» لیگ برتر به ارمغان آورده است. 

پیروزی 3-2 مقابل تاتنهام به معنای حفظ رکورد شکست‌ناپذیری آرسنال مقابل تیم‌های مطرح لیگ برتر نیز خواهد بود. توپچی‌ها که همیشه در بزنگاه‌ها و لحظات مهم فصل مقابل «تاپ سیکس» لغزش‌های بزرگی نشان می‌دادند، در فصل جاری با تغییر رویکرد فنی و ذهنیتی، دستاوردها خوبی را در این دیدارها به ارمغان می‌آوردند. آن‌ها در فصل جاری مقابل تمامی تیم‌های بزرگ انگلیس حداقل یک بار پیروزی را تجربه کرده‌اند. تیم تحت هدایت میکل آرتتا برای ادامه کورس قهرمانی و امیدواری به لغزش منچسترسیتی، هفته سی و هفتم لیگ برتر به اولدترافورد سفر خواهد کرد. منچستریونایتد که به نوعی سنگ‌اندازی بزرگی در مسیر قهرمانی لیورپول رقم زد، می‌تواند رقیب دشواری برای آرسنال محسوب شود. دو بازی دیگر آرسنال مقابل اورتون و بورنموث در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.

نتایج فصل جاری آرسنال مقابل تاپ سیکس:

آرسنال 3-1 منچستریونایتد

آرسنال 2-2 تاتنهام 

آرسنال 1-0 منچسترسیتی

چلسی 2-2 آرسنال

لیورپول 1-1 آرسنال

آرسنال 3-1 لیورپول

منچسترسیتی 0-0 آرسنال

آرسنال 5-0 چلسی 

تاتنهام 2-3 آرسنال

از دست ندهید ????????????????????????

عبدالکریم حسن هم نامش را تغییر داد اعتراض سرمربی چلسی: VAR به فوتبال ضرر زده است آقای الگری سال بعد هم در تیم ما بمان! درگیری صلاح با کلوپ: ساکت شو!

دیگر خبرها

  • فرصت سوزی عجیب کریس وود مقابل دروازه منچسترسیتی (ناتینگهام فارست 0-1 منچسترسیتی)
  • شکست ناپذیری آرسنال مقابل بزرگان؛ نمایش پرده آخر در اولدترافورد
  • اشتفان افنبرگ: رئال مادرید مقابل منچسترسیتی خوش‌شانس بود؛ در برنابئو، فندک به سمتم پرت کردند
  • غیبت فیل فودن و روبن دیاز مقابل ناتینگهام فارست به علت بیماری
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم
  • لیورپول با توقف مقابل وستهام از قهرمانی‌ دور شد؛ درگیری لفظی صلاح و کلوپ
  • گواردیولا: هرگز در مورد داوری صحبت نمی‌کنم؛ قهرمانی در لیگ برتر رویای من است
  • هشدار گواردیولا به سیتی و آرسنال
  • منچسترسیتی به رکورد شکست‌ناپذیری در ۳۰ بازی پیاپی رسید