Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی گفت: معدل مجلس دهم از لحاظ کارشناسی درجه خوبی بود اما به سبب کارکردی نمایندگان مجلس در سطح کشور از جمله گلستان تجربه مدیریتی ضعیف‎تری داشتند

اسدالله قره‎خانی عصر جمعه پس حضور در فرمانداری علی‎آبادکتول و ثبت‎نام برای شرکت در رقابت انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: به عنوان نماینده‎ای که تجربه طولانی پارلمانی و نمایندگی مجلس را دارم برنامه‎ریزی‎ام باید در راستای واقعیت‎ها و با توجه به امکانات و مطالبات مردم، عوامل زمینه‎ای و پتانسیل‎های منطقه‎ای و نیازهای نسل و مباحث اقتصادی و معیشتی مردم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: به طور قطع جایگاه نمایندگی مجلس می تواند برای تحقق بسیاری از این مسائل در حوزه قانونگذاری و ایجاد ریل لازم برای رسیدن به اهداف اثرگذار باشد.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل آنکه زیرساخت‎های مختلف‌ام اعم از جاده، خانه بهداشت، شبکه اینترنت و مخابرات، گازرسانی، ایجاد بیمارستان، سد و نیروگاه در علی‎آبادکتول آماده شده است در برنامه آتی درصدد هستیم ارزش افزوده‎ای بر دارایی مردم ایجاد شود.

قره‎خانی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می‎کنید با عملکرد فعلی در یازدهمین دوره انتخابات مجلس نیز منتخب مردم شوید، پاسخ داد: با توجه به تجربیاتی که دارم اگر کاری با ریسک بالا باشد حتماً آن را انجام نخواهم داد، در مسأله ورود به انتخابات مجلس نیز اگر ریسک حضورم در انتخابات بالا بود شرکت نمی‎کردم، اعتقاد دارم به لطف الهی و محبت مردم در انتخابات اخیر پیروز خواهم شد.

وی ادامه داد: در هفتمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با 17 هزار رأی، در هشتمین دوره با 23 هزار رأی به مجلس راه یافتم در انتخابات دوره نهم نیز با 34 هزار رأی منتخب مردم شدم اما خودم به مجلس نرفتم و در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز 55 هزار رأی کسب کردم.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی  اضافه کرد: با شناختی که از مردم قدرشناس و باصلابت دارم در این دوره هم امیدوار به لطف مردم هستم.

قره‌خانی با اشاره به نارضایتی کارشناسان و مردم از عملکرد نمایندگی فعلی مجلس گفت: معدل مجلس دهم از لحاظ کارشناسی به سبب تنوع تخصص‎ها و مدارج علمی دانشگاهی درجه خوبی بود اما به سبب کارکردی نمایندگان مجلس در سطح کشور از جمله گلستان تجربه مدیریتی ضعیف‎تری داشتند البته حضور نمایندگان باسواد و باتجربه را در مجلس فعلی انکار نمی‎کنیم.

وی در خصوص مردمی نبودن برخی از نمایندگان مجلس افزود: مردمی بودن را در چه می‎بینید، گاهی مردمی بودن به معنای رها کردن مجلس و دائم در بین مردم بودن است که نگاهی اشتباهی است چراکه رسالت ما قانونگذاری است و این مهم در خانه ملت محقق می‎شود.

نماینده مردم علی‎آبادکتول در مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه مطالبات فردی و شخصی افراد نادرست نیست اما اولویت ما رسیدگی به مطالبات عمومی مردم است، یادآور شد: بنده در آن یک هفته‎ای که باید در حوزه انتخابیه‎ام حضور داشتم و پیگیر امورات عمومی لازم بودم کوتاهی نکردم و در این بخش از خودم راضی هستم.

انتهای پیام/83018/

منبع: فارس

کلیدواژه: قره خانی یازدهمین دوره انتخابات مجلس مردمی بودن گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۱۹۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، به نقل از وزارت کشور، احمد وحیدی روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت در حاشیه سفر به مشهد مقدس اظهار کرد: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲۲ حوزه فراهم شده است.

وی افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۸ حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

۲۷۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899684

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • اظهارات جدید وزیر کشور درباره دور دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • کشور مهیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • کشور محیای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • نباید کسی تصور کند «دور دوم انتخابات مجلس» فاقد اهمیت است
  • برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی ۲۱ اردیبهشت‌ ۱۴۰۳