Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام محمدی لایینی گفت: برگزاری یادواره های شهدا، گامی مهم برای تقویت فضای انقلابی است و باید این فضا در جامعه بسط و گسترش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لایینی» شامگاه ( ۱۵آذر) در دومین سالگرد شهادت سردار علی ییلاقی در مصلای بهشهر افزود: یکی از مهمترین وظیفه ما در قبال شهدا و تقویت فضای انقلابی، برگزاری یادواره های شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مظلومیت، ایثار، از خودگذشتگی و زندگی خالص و ایمان راسخ شهدا از مسائل مهمی است که باید در جامعه بازگو شده و همه ما باید در نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جدید تلاش کنیم.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی با بیان اینکه برای آشنایی جامعه با فرهنگ شهید و شهادت باید فرهنگ سازی شود، یادآور شد: برای انقلابی ماندن، باید ایثار و حماسه شهدا مرور شود.

 

وی گفت: تمام زندگی شهدا درس و عبرت است و بعنوان نمونه سردار شهید علی ییلاقی با وجود همه کسالتی که داشتند نماز را در اول وقت و با جماعت اقامه می کردند که باید این مسائل به نسل جدید منتقل شود.

 

امام جمعه ساری تصریح کرد: مطالعه وصایای شهدا نقش مهمی در بین نسل جدید دارد و آشنایی با فرهنگ شهید و شهادت جامعه را در برابر توطئه های مختلف مصون می کند.

 

وی با اشاره به اغتشاشات اخیر گفت: در جریان مشکلات بنزین گلایه های مردمی در ابتدا بود اما در ادامه برخی جریان را به آشوب کشیدند و رهبری خود را فدا کرده و تصمیم حکیمانه گرفت که از مصوبه سران قوا حمایت کند و ملت ما با اخلاص است و اقدام حکیمانه کرد.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی بیان کرد: حساب اعتراض های مردم از صف آشوبگران جداست و تصمیم حکیمانه رهبری و اقدام حکیمانه ملت، توطئه عظیم استکبار را خنثی کرد.

 

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مازندران از استان های آرام در آشوب اخیر بود که بهترین و حکیمانه ترین رفتار را داشته و در مسیر ولایت قرار گرفتند.

 

حجت الاسلام محمدی لایینی در پایان با تاکید بر ولایتمداری، بر الگوبرداری از زندگی شهدا و تلاش برای ادامه مسیر در راه شهدا و ولایت تأکید کرد.

پایان پیام/175

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مسجد نماز جمعه مسجد کانون های مساجد انتخابات مجلس خطبه های نماز جمعه مجلس شورای اسلامی مسجد نماینده ولی فقیه در استان مازندران بهشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید محسن محمودی در دیدار با حجت الاسلام محمدباقر برقراری طی سخنانی با اشاره به در پیش بودن ایام دهه کرامت اظهار داشت: متولیان امر در اسلامشهر از همه ظرفیت‌های موجود فرهنگی و تبلیغی برای بزرگداشت دهه کرامت استفاده کنند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: اسلامشهر از جمله شهرهای مهم و پرجمعیت استان تهران محسوب شده و بزرگداشت ایام الله و برنامه‌های انقلاب در این شهرستان با توجه به نزدیکی به پایتخت و اهمیت سیاسی و فرهنگی آن، بسیار مهم و ضروری است.

وی مردمی سازی برنامه‌ها و استفاده از ظرفیت‌های مردمی را از مهمترین رسالت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی دانست.

کد خبر 6088724

دیگر خبرها

  • شناخت دشمن نیاز به تقویت بصیرت انقلابی دارد
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • اجرای پرشور برنامه های انقلابی در اسلامشهر اهمیت فراوانی دارد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا
  • اجرای بیش از ۸۰ برنامه به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج توسط سپاه چالدران 
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • برگزاری «مشق حماسه» در رشت
  • برگزاری یادواره شهدای قدس در میناب