Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-27@05:22:03 GMT

مادر مقتول در دادگاه: قاتل پسرم را نمی‌بخشم

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۵۶۴

۹ ماه قبل مأموران پلیس از طریق حراست بیمارستانی در تهران در جریان مرگ مغزی پسر جوانی در یک درگیری قرار گرفتند. در حالی که تحقیقات برای شناسایی عامل این درگیری آغاز و متهم دستگیر شده بود سه روز بعد‌از حادثه خانواده پسر جوان با اهدای اعضای بدن او موافقت کردند و جان چند بیمار را نجات دادند.

در ادامه متهم مورد بازجویی قرار گرفت و گفت: ما با هم درگیر شدیم، اما هوا تاریک بود و من متوجه نشدم چطور ضربه بر بدن مقتول وارد شد و از اینکه چنین اتفاقی افتاده‌است پشیمان هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته افراد دیگری بجز من در این درگیری بودند. با تکمیل تحقیقات و صدورکیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد. در ابتدای جلسه محاکمه که در شعبه چهارم برگزار شد اولیای‌دم در جایگاه قرار گرفته و خواستار قصاص متهم شدند. مادر مقتول گفت: او آخرین فرزند من بود تازه از سربازی برگشته و کار می‌کرد. مرگش آنقدر برایم سنگین است که نمی‌توانم تحمل کنم.

مادر مقتول ادامه داد: پسرم را خیلی دوست داشتم نمی‌توانم نبودنش را تحمل کنم ۹ ماه از حادثه گذشته و هنوز زندگیم تباه است انگار روز اولی است که بچه‌ام را خاک کرده‌ام. من درخواست قصاص دارم و قاتلش را نمی‌بخشم. زندگی‌ام سیاه شده و متهم هم باید تاوان کارش را بدهد.

وقتی نوبت به متهم رسید او گفت: ساعت ۱۱ شب بود که من و مقتول بر سر موضوعی در خیابان با هم درگیر شدیم. او به من حمله کرد البته دعوا شدید بود و افراد دیگری هم در این درگیری بودند و فقط من نبودم. من ضربه‌ای نزدم. در ادامه چند نفر از کسانی که درگیری و اینکه متهم چاقو را به‌سمت مقتول پرت کرده و او را زده را دیده بودند برای قسم خوردن حاضر شدند و سوگند یادکردند که دیده‌اند متهم با ضرب چاقو مرتکب قتل شده‌است. با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری در این خصوص وارد شور شدند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: حوادث قتل تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری زن همسر کُش در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اردبیل و به نقل از خبرگزاری پلیس، سعید یوسفی فعال اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری در محله ملاباشی، مأموران کلانتری ۱۶ سبلان در قالب گشت انتظامی به محل اعزام شدند که در بررسی‌های اولیه مشخص شد ۲ نفر که قبلاً زن و شوهر بودند با همدیگر درگیر و با استفاده از سلاح سرد اقدام به ضرب‌وجرح یکدیگر کرده‌اند.
وی با اشاره به انتقال یکی از مجروحان حادثه درگیری به بیمارستان و متواری شدن طرف درگیری افزود: مرد جوان پس از انتقال به بیمارستان و بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.
فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل با اشاره دستگیری زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت پس از ارتکاب جرم در مخفیگاهش در اطراف اردبیل تصریح کرد: در تحقیقات اولیه پلیس مشخص شد انگیزه قاتل از وقوع این قتل اختلافات خانوادگی قبلی بوده است.

دیگر خبرها

  • درخواست دیه اولیای دم از قاتل مجنون
  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان توسط مرد نقاش
  • قصاص یک زن و ۲ مرد در زندان
  • قتل تکان‌دهنده مادر و پسر جوان با آتش‌سوزی عمدی مرد نقاش
  • کشف جسد دست و پابسته زن ثروتمند در کمد | خدمتکار خانه دستگیر شد
  • قتل یک مرد به دست همسر سابقش در اردبیل
  • زن قاتل در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد
  • دستگیری زن همسر کُش در اردبیل