Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-05@19:55:11 GMT

دختر متهم به قتل مادر در انتظار حکم دادگاه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۲۷۲۰

دختر متهم به قتل مادر در انتظار حکم دادگاه

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از شرق، این پرونده که در شعبه 12 دادگاه کیفری استان تهران در جریان است دو هفته قبل یک بار مورد رسیدگی قرار گرفت. در جلسه اول دختر جوان که متهم است مادرش را کشته با درخواست قصاص از سوی اولیای ‌دم روبه‌رو شد. او وقتی در جایگاه قرار گرفت گفت: من مرتکب قتل نشدم؛ با مادرم درگیر شدم و مادرم من را کتک زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چون می‌دانستم عصبی است بیرون رفتم تا داروهایش را بخرم. وقتی برگشتم مادرم پشت در افتاده و جانش را از دست داده‌ بود. مأموران را خبر کردم و آنها کمک کردند تا در را باز کنیم و با جسد مادرم روبه‌رو شدیم. گفته‌های این دختر در حالی بود که پزشکی قانونی علت مرگ را واردآمدن ضربه جسم سخت به سر عنوان کرده‌ بود.

با پایان جلسه دادگاه و درحالی‌که قضات برای صدور رأی وارد شور شده‌ بودند، دختر جوان نامه‌ای از زندان به قضات ارسال کرد و مدعی شد قصد دارد ناگفته‌هایی را درباره قتل مادرش بگوید. به‌ همین ‌دلیل قضات دوباره جلسه رسیدگی تشکیل دادند. دختر جوان وقتی پشت تریبون قرار گرفت باز هم مدعی شد مادرش را نکشته است. او حرف جدیدی نزد و اظهارات قبلی را تکرار کرد اما پدر و برادرش در جایگاه قرار گرفتند و ناگفته‌هایی از شخصیت این دختر را بازگو کردند.

برادر این دختر که برایش درخواست قصاص کرده ‌است، گفت: مادرم زن بسیار خوبی بود اما وقتی خواهرم بزرگ شد و رفتارهای نامعقولی از خود نشان داد مادرم روزبه‌روز بیشتر مورد آزار او قرار گرفت. او به‌شدت مادرم را کتک می‌زد؛ کارهایی می‌کرد که باعث آبروریزی ما می‌شد و عموهایم خجالت می‌کشیدند بگویند با او نسبت دارند؛ همین هم باعث شد پدرم خانه پدری‌اش را ترک کند. او خانه‌ای دور از محلی که عموهایم زندگی می‌کردند، خرید و مادر و خواهرم به آنجا رفتند. خواهرم اعتیاد داشت؛ او چندین بار خودکشی کرده ‌بود و حتی یک بار روی پل عابرپیاده رفت تا خودکشی کند. مدام پرخاشگری می‌کرد؛ او مادرم را معتاد کرد تا ضعیف‌ترش کند. مادرم نمی‌توانست زیر کتک‌های خواهرم طاقت بیاورد؛ بعد پدرم را از خانه بیرون کرد و بعد از آن هم مادرم را وادار کرد سه دانگ خانه را به نامش کند. پدر دختر جوان هم گفت: همسرم خیلی زن خوبی بود اما دخترم او را خیلی اذیت می‌کرد. چند بار به زنم گفتم این دختر را رها کن؛ دلش نمی‌آمد و می‌گفت نمی‌تواند بچه‌اش را رها کند. او زنم را معتاد کرد. گاهی آن‌قدر کتکش می‌زد که همسرم به من پناه می‌آورد و درخواست کمک می‌کرد. او تا حد مرگ زنم را کتک می‌زد.

با پایان گفته‌های متهم و پدر و برادر او قضات برای صدور رأی دادگاه وارد شور شدند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استان تهران اعتیاد خودکشی قتل معتاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!

رئیس پلیس فتا استان از شناسایی و دستگیری مردی ۴۰ ساله که با دسترسی پیدا کردن به تصاویر خصوصی شاکیه و انتشار آنها در شبکه اجتماعی واتساپ اقدام به تهدید وی کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ "امیرحسین سلیمانی" اظهار داشت: خانمی ۴۴ ساله با ارائه مرجوعه قضایی به این پلیس مراجعه و مدعی بود فردی ناشناس با انتشار تصاویر خصوصی‌اش در شبکه اجتماعی واتساپ وی را تهدید و قصد اخاذی از بنده دارد، که رسیدگى به این پرونده به‌صورت ویژه در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

وی گفت: کارشناسان تحقیقات خود را آغاز و با جمع‌آوری مدارک و مستندات مربوطه متهم را شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی وی را در یکی از محلات شیراز دستگیر کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم نامزد سابق شاکیه بوده و به دلیل مشکلاتی که با وی داشته اقدام به چنین کاری کرده بود، گفت: متهم پس از مواجهه با مدارک و مستندات احصاء شده توسط کارشناسان این پلیس؛ به جرم خود اقرار کرد.

رئیس پلیس فتا استان افزود: برابر قانون هرگونه توهین، اهانت و یا پخش تصاویر شخصی افراد در فضای مجازی جرم محسوب شده و عواقب جبران ناپذیری برای فرد به همراه دارد؛ لذا رعایت اخلاق در فضای سایبر و به خصوص شبکه‌های اجتماعی امری مهم محسوب می‌شود.

سرهنگ "سلیمانی" خاطر نشان کرد: پلیس فتا به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند در صورت مواجهه با هرگونه موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir (بخش گزارش‌های مردمی) و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با ما در میان بگذارند.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسی/ ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • بیوه شدن دختر ۲۳ ساله در شب عروسیش | ۲۰ بار مچ شوهرم را با زن‌های غریبه گرفتم
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • مجازات دختر‌ی که باعث مرگ مادر معتادش شد
  • اعلام حکم دختری که باعث مرگ مادرش شد
  • ادعای جدید دختر دیگو مارادونا درباره مرگ اسطوره