Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم سابق استقلال به علیپور پیشنهاد داد که برای مشکل گلزنی‌اش باید روحیه خود را بالا ببرد و در زمین تمرکز داشته باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، آرش برهانی، ستاره سابق استقلال که شب گذشته در یک برنامه تلویزیونی حضور پیدا کرده بود به تمجید از پرسپولیس و برد پرگل این تیم مقابل ذوب آهن پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برهانی همچنین با اشاره به عملکرد علی علیپور در نیم فصل اول که در گلزنی زیاد موفق نبوده اظهار داشت: خود من زمانی که بازی می‌کردم پیش آمد که در چند بازی موفق به گلزنی نشدم ولی با تمرین و جدیت کار را ادامه دادم تا اینکه توانستم بازهم در گلزنی موفق شوم. مشکل بزرگ در این مواقع به خاطر عدم تمرکز و مسائل روانی است که مهاجم باید استرس را کنار بگذارد و فقط به بازی فکر کند. معمولا در اینجور مواقع فشار زیادی روی مهاجمان است که باید بازیکن بر خود مسلط باشد. علیپور هم قطعا با تمرکز و بالا بردن روحیه می تواند بازهم در گلزنی موفق باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس آرش برهانی خبرگزاری برنا علی علیپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۷۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ و در حضور هواداران این تیم روبروی آنها قرار گرفت و با تساوی 2-2 متوقف شد.

با این نتیجه تکلیف تیم صعود کننده به دیدار فینال رقابت‌های این فصل لیگ قهرمانان مشخص نشده و همه چیز به نتیجه بازی برگشت که قرار است هفته آینده در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود بستگی دارد و هر دو تیم امید زیادی برای صعود دارند.

وینیسیوس جونیور ستاره بی‌چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد هر دو گل رئال مادرید را وارد دروازه مانوئل نویر کند. او یک گل را در نیمه اول روی پاس گل زیبای تونی کروس به ثمر رساند و گل دوم را هم در فاصله هفت دقیقه تا پایان بازی از روی نقطه پنالتی وارد دروازه حریف کرد.

بازی خوب و درخشان او در این دیدار باعث شد که به عنوان بهترین بازیکن زمین هم انتخاب شود و به نظر می‌رسد که او در بین بازیکنان بایرن از محبوبیت بسیاری برخوردار است. موسیالا و کین هر دو پس از پایان این بازی به دنبال این بودند که پیراهنشان را با او عوض کنند و موفق به انجام این کار هم شدند.

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • محبوبیت زیاد: دو ستاره بایرن دنبال پیراهن وینی
  • نقطه ضعف استقلالی‌ها، فن اصلی تراکتور
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • خط و نشان لواندوفسکی: شاید آقای گل شدم
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • هشدار ناجی بارسا: ما باید زیاد گل بزنیم!
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • آرزوی ستاره سیتی: آرسنال امتیاز بدهد، خوب می‌شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد