Web Analytics Made Easy - Statcounter

«رون دسانتیس» فرماندار ایالت فلوریدا در واکنش به تیراندازی یک شهروند سعودی در پایگاه نظامیان آمریکا در فلوریدا گفت که ابهامات زیادی درباره فرد شلیک کننده به عنوان یک فرد خارجی و عضو نیروی هوایی سعودی وجود دارد.

به گزارش الجزیره، وی افزود: «این فرد برای آموزش به خاک آمریکا آمده و سپس دست به این اقدام زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناسان باید انگیزه این اقدام را دریابند.»

فرماندار فلوریدا اضافه کرد: «تحقیق در این بار را دفتر تحقیقات فدرال با همکاری وزارت دفاع انجام خواهند داد.»

شامگاه جمعه مقامات آمریکایی خبر دادند تیراندازی روز جمعه در پایگاه هوایی دریایی پنساکولا توسط یک دانشجوی سعودی صورت گرفته است.

این دانشجوی سعودی در حال فراگیری علوم هوایی در این پایگاه نظامی آمریکایی بوده است.

در پی تیراندازی عصر جمعه در پایگاه دریایی هوایی آمریکا در ایالت فلوریدا، دست کم ۴ نفر کشته شدند.

پلیس اعلام کرده است که فرد شلیک کننده نیز در این حمله کشته شده است. برخی منابع خبری از کشته و مجروح شدن ۱۰ نفر در این حادثه خبر می‌دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: تیراندازی وزارت دفاع آمریکا پایگاه نظامی آمریکا عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۲۷۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملک سلمان را به بیمارستان بردند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از عربی ۲۱، منابع سعودی از انتقال سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربسان به بیمارستان ملک فیصل جده خبر دادند.

دیوان پادشاهی عربستان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که ملک سلمان برای انجام آزمایش های معمولی به این بیمارستان منتقل شده است.

طبق بیانیه دیوان پادشاهی عربستان، ملک سلمان برای انجام معاینات معمولی که چند ساعت طول می‌کشد پذیرش شده است.

ملک سلمان سال ۲۰۱۵ پادشاه عربستان شد. پادشاه ۸۸ ساله عربستان در ماه مه ۲۰۲۲ نیز به منظور انجام معاینات پزشکی به بیمارستان منتقل شده بود. پادشاه عربستان سعودی سال‌هاست که به شدت بیمار است. پس از او قدرتمندترین مرد کشور همچنان محمد بن‌سلمان پسر پادشاه عربستان محسوب می‌شود.

خانواده سلطنتی عربستان به‌ندرت در مورد وضعیت سلامتی پادشاه این کشور اظهار نظر می‌کنند. ملک سلمان در سال ۲۰۲۰ نیز برای برداشتن کیسه صفرا تحت عمل جراحی قرار گرفت.

کد خبر 6087877

دیگر خبرها

  • لوکاشنکو: غربی‌ها برای کنترل اوکراین، آن را به معتاد پول و سلاح تبدیل کرده‌اند
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • خاطره پرواز منوچهر محققی در عملیات مروارید
  • استقرار ۳۳ هزار نیروی نظامی ناتو در مرز‌های روسیه/کشته شدن ۵۰۰ هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه/کشته شدن 500 هزار سرباز اوکراینی در جنگ با روسیه/حمله پهپادی گسترده اوکراین به شبه جزیره کریمه
  • استقرار 33 هزار نیروی نظامی ناتو در مرزهای روسیه
  • سرکنسول عربستان سعودی در مشهد تعیین شد + جزئیات
  • برخورد ۲ بالگرد نظامی در مالزی با ۱۰ کشته
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • ۱۰ کشته در برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی+ فیلم