Web Analytics Made Easy - Statcounter

با نزدیک شدن به آخرین روز ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس یازدهم، حضور نامزدهایی که سابقه یک یا چند دوره نمایندگی را داشته مشهود است. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۳ استانها مازندران نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مازندران، با نزدیک شدن به روز پایانی ثبت نام نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی باید در انتظار باقی مانده نمایندگان فعلی و گاهی افراد جدید یا پدیده‌ها در انتخابات پیش روی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته جمعه 15 آذر ششمین روز ثبت نام از نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی روز پرکاری برای حوزه‌های انتخابیه بود به‌گونه‌ای که در این روز 64 نفر در 9 حوزه انتخابیه نام‌نویسی کردند تا عدد نامزدها به 270 برسد.

در حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت یک چهره فرهنگی و مدیرکل فعلی ارشاد استان تهران و سابق مازندران به برای نخستین بار نامزد انتخابات مجلس در انتخابات شده است.

 محمد دامادی نماینده دو دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه ساری و میاندورود نیز با حضور در ستاد انتخابات مازندران برای سومین بار شانس خود را برای تصاحب کرسی بهارستان یازدهم آزمایش کرده است.

انتخابات 98 ـ مازندران| نام نویسی 8 نماینده فعلی مجلس/ ثبت نام فرزند شهید شیرودی در انتخاباتانتخابات 98 ـ مازندران| نام‌نویسی 5 نماینده فعلی مجلس/ ادیانی از تهران نامزد شدانتخابات 98 ـ مازندران|124 نفر برای انتخابات مجلس ثبت‌نام کردند

در حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار نیز محمدرضا نادری فرماندار اسبق بابلسر جهت شرکت در رقابت‌های انتخاباتی نام‌نویسی کرد.

کمال علی‌پور نماینده مجلس نهم از حوزه انتخابیه قائم‌شهر برای دومین بار در  این حوزه نام‌نویسی کرد. 

بنابراین با پایان ششمین روز نام نویسی داوطلبان نمایندگی مجلس، تعداد داوطلبان در مازندران به 270 نفر رسید. بر اساس اعلام دبیر ستاد انتخابات مازندران در این روز در حوزه انتخابیه ساری و میاندورود سه نفر؛ نوشهر، چالوس و کلاردشت 14 نفر؛ قائم‌شهر، جویبار، سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ 13 نفر؛ بهشهر، نکا و گلوگاه 7 نفر؛ بابل 7 نفر؛ آمل 5 نفر؛ تنکابن، رامسر و عباس آباد 4 نفر؛ نور و محمودآباد 8 نفر و در حوزه بابلسر و فریدونکنار سه نفر نام نویسی کردند.

از 64 داوطلب نمایندگی دو نفر زن بودند. 55 نفر دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل، سه نفر دارای دکترا و شش نفر دارای مدرک حوزوی هستند.

داوطلبان تا ساعت 18 امروز شنبه 16 آذر فرصت دارند با همراه داشتن مدارک لازم به فرمانداری‌های حوزه‌های 9گانه مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 681/ح

R41358/P/S6,74/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان تبریز گفت: دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

یونس فاتح در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌شرقی اظهار کرد: یک هفته قبل از روز انتخابات یعنی از بامداد روز سیزدهم اردیبهشت امسال تبلیغات نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

وی افزود: هشت نفر از نامزدهای مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو به دور دوم انتخابات راه پیدا کردند که از این تعداد چهار نفر در روز بیست‌ویکم اردیبهشت توسط مردم تبریز، آذرشهر و اسکو انتخاب می‌شوند و جمع نمایندگان این حوزه انتخابیه به شش نفر خواهد رسید.

فرماندار شهرستان تبریز با بیان اینکه تبلیغات نامزدها تا ساعت ۸:۰۰ روز پنجشنبه (بیستم اردیبهشت) خواهد بود، ادامه داد: انتخابات در دور دوم به صورت تمام الکترونیکی و بدون دخالت دست انجام خواهد شد.

به گزارش ایمنا، نشست آموزشی کاربران یارانه مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو در محل فرمانداری شهرستان تبریز برگزار شد.

مرحله دوم انتخابات دوازدهمین مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو نیز به صورت تمام الکترونیکی برگزار می‌شود؛ بنابراین شمارش دستی در این مرحله صورت نخواهد گرفت.

کد خبر 747815

دیگر خبرها

  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • 21 اردیبهشت برگزاری دومین دور انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • عملکرد موثر صدا وسیمای گلستان برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • عملکرد خوب صدا وسیمای گلستان، موثر برمشارکت خوب مردم در انتخابات اسفند
  • کدهای انتخاباتی نامزدهای انتخاباتی ۱۱ اردیبهشت اعلام می‌شود