Web Analytics Made Easy - Statcounter

زهرا نژاد بهرام رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه کاره پایتخت، گفت: ما در پایتخت وارث پروژه‌های نیمه کاره و رها شده از سوی مدیریت سابق شهر تهران هستیم و اگر بخواهیم تعداد آن‌ها را شمارش کنیم از حساب خارج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به احداث دو بیمارستان در یک خیابان ۱۰ متری در منطقه ۵ تهران، ادامه داد: روزانه شهروندان تصاویری از منطقه برای من ارسال که در آن نارضایتی خود را از احداث این دو بیمارستان اعلام می‌کنند که تنها باید گفت این جور ساخت و ساز‌ها میراث مدیریت شهری قبل است.

نژاد بهرم افزود: احداث این ۲ بیمارستان در حالی است که در جنوب آن ساختمان‌های ۶ تا ۸ طبقه احداث شده است و به دلیل جانمایی غلط روزانه شاهد درگیری‌های بسیاری بین ساکنان و مسئولان بیمارستان هستیم که ما در مدیریت شهری نزدیک به سه ماه است تلاش می‌کنیم تا مشکل شهروندان را به گونه‌ای برطرف کنیم.

بیشتر بخوانید: سونامی سالمندی در کشور تا ۱۵ سال آینده/ لزوم مناسب سازی ساختمان‌ها برای معلولان در زمان ساخت 

نژاد بهرام تاکید کرد: ما در پایتخت تا دلتان بخواهد پروژه‌های عجیب غریب داریم که مردم تنها از ما در مدیریت شهری می‌خواهند که آن‌ها را برطرف کنند.

رئیس کمیته شهرسازی شورای شهر تهران با اشاره به درخواست مردمی در آیین افتتاح و بهره‌برداری پروژه‌های مناسب سازی شده در منطقه ۱۹ تهران گفت: در حاشیه افتتاح پروژه‌های مناسب سازی شده اهالی منطقه اعلام کردند که ما سالهاست در معابری مانند نیلوفر در خاک و گل زندگی می‌کنیم.

نژاد بهرام با اشاره به دیگر مشکلات منطقه ۱۹ تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات این منطقه کاربری خلازیل است که به محور اسقاطی‌ها بدل شده است.

او تصریح کرد: ما در مدیریت شهری نمی‌توانیم بگوییم که این پروژه‌های نا به‌جا و نیمه کاره مربوط به ما نیست، زیرا شهروندان به ما رای دادند تا مشکلات آن‌ها را برطرف کنیم و ما شبانه روز در حال تلاش برای حل مشکلات آن‌ها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری تهران شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۳۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری

محسن افشار با اشاره به مشکلات موجود در شهرک پیشاهنگی گفت: افزایش ارتقاء امنیتی در این منطقه امر واجب و مهمی است که در این خصوص مدیریت شهری با اختصاص زمین جهت احداث کلانتری در شهرک پیشاهنگی آماده همکاری است.

وی با اشاره به نیازهای این شهرک ادامه داد: در این زمینه توافق‌هایی نیز حاصل شده است. همچنین احداث فضای سبز برای این منطقه در دستور کار قرار داشته و اعتبار لازم برای احداث دیده شده است.

 افشار با اشاره به برنامه‌های پیش رو بیان کرد: احداث فضای سبز در شهرک رضوانیه و منطقه باسکول هم در دستور کار بوده و در بودجه سال جاری نیز اعتبار آن دیده شده است. علاوه بر این احداث پارکینگ طبقاتی، فرهنگسرا و بازار روز در مناطق سه گانه از دیگر مواردی است که اعتبار احداث آنها در بودجه دیده شده و در دستور کار این شورا است.

وی ادامه داد: همچنین اجرای خط ویژه بی آر تی، سالن ورزشی در شهرک پیشاهنگی، ارتقای سیاسی، جمع آوری آب‌های سطحی و احداث زمین بسکتبال و چمن مصنوعی از دیگر برنامه‌های پیش رو است که طرح‌های اولیه آن نیز آماده شده و پس از بررسی‌های نهایی وارد مرحله اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه خدمات عمومی و درمانی در کمالشهر گفت: واگذاری زمین و همکاری در ساخت بیمارستان کمالشهر و همچنین جانمایی و تهیه زمین برای احداث مصلی از جمله اقداماتی است که توسط شورا در حال پیگیری است.

وی گفت: امیدواریم سایر نیازهای شهری کمالشهر با توجه به بافت جمعیتی و ویژگی خاص منطقه‌ای و صنعتی آن در طی برنامه‌های پیش رو با مساعدت سایر مراکز مرتبط تحقق بیشتری داشته باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • ضعف شدید پیشاهنگی کرج در زیرساخت‌های شهری
  • اکران طرح فرهنگی《همه مدیون شما هستیم》 در پایتخت
  • مدیریت شهری شانس گرفته شده از مردم برای دوچرخه ها را دوباره به آنها برگرداند
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ساخت ۹۵۰۰ واحد مسکونی در ۳ منطقه پایتخت
  • وضعیت عجیب در پایتخت؛ شکل‌گیری محل جدید برای کاسبی مردم! +تصویر
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • نوسازی ۷ برابری اتوبوس های پایتخت نسبت به دوره قبل مدیریت شهری
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها