Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اعزام هفتمین کاروان بهداشتی به مدارس شبانه روزی 13 منطقه هرمزگان در راستای طرح ارتقای سلامت نوجوانی خبر داد.

موسی دادی زاده سرخائی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: دوران نوجوانی و  بلوغ، از نظر جسمی و روانی از مهم‌ترین و حساس‌ترین دوره‌های زندگی به شمار می‌رود و بسیاری از مسائل و موضوعات مربوط به سلامت در این سنین پایه‌ریزی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  

وی افزود: دانش آموزان مدارس شبانه روزی علاوه بر مشکلاتی که سایر نوجوانان با آن مواجه هستند به دلیل دوری از خانه و خانواده نیاز به توجه بیشتری دارند، لذا در طرح ارتقاء سلامت نوجوانی دانش آموزان آموزش‌های لازم در خصوص سبک زندگی سالم، بلوغ، خودمراقبتی و مهارت‌های زندگی را فرا می‌گیرند و مراقبت‌های مختلف را دریافت می‌کنند. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: هفتمین کاروان توزیع ملزومات بهداشتی مدارس شبانه‌روزی دختر و پسر استان هرمزگان در راستای طرح ارتقاء سلامت نوجوانی به ۱۳ منطقه استان هرمزگان اعزام شد. 

دادی زاده ادامه داد: اقلام هفتمین کاروان بهداشتی به مقصد آموزش و پرورش نواحی یک و دو بندرعباس و شهرستان‌های بشاگرد، میناب، رودان، جاسک، سیریک، حاجی آباد، بندرلنگه، بندر خمیر و مناطق رودخانه، سندرک و فین اعزام شد.  

وی خاطر نشان کرد: سه هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی و لوازم شخصی شامل حوله، مسواک، خمیر دندان، شامپو، صابون و ملزومات مورد نیاز دختران ویژه مدارس شبانه روزی استان توسط اداره سلامت و تندرستی این اداره کل تهیه و در مدارس مجری طرح توزیع شد.

انتهای پیام/ر

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش استان هرمزگان هرمزگان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۴۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی

نخستین کاروان عمره مفرده استان سمنان از شاهرود به سرزمین وحی اعزام شد.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075147 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اعزام نخستین کاروان عمره استان سمنان به سرزمین وحی
  • ریتم شبانه‌روزی یا ساعت بدن چیست؟
  • ایجاد ۷ ایستگاه سلامت و خانه بهداشت در همدان
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • برای هفتمین سال تشرف کاروان پیاده «قافله عشق و انتظار» به مشهد انجام می‌شود
  • امداد خودرو جاده‌ای شبانه روزی همدان
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • اورژانس جاده مرگ شبانه‌روزی می‌شود!
  • تلاش شبانه روزی برای ساخت و بهره برداری از طرح‌های عمرانی کلانشهر شیراز