Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ثبت نام طرح ملی مسکن در ۵ استان همدان، یزد، چهارمحال‌‌و‌بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعاتی دیگر آغاز می شود. تاریخ انتشار: 09:04 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۴۶۲ به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، ثبت نام طرح ملی مسکن در ۵ استان همدان، یزد، چهارمحال‌و‌بختیاری، خوزستان و کرمانشاه، بر اساس ظرفیت‌های اعلامی توسط ادارات‌ کل راه و شهرسازی به‌ تفکیک شهر‌های اعلام‌ شده از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۶ آذر ماه) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تسهیلات دولتی شامل زمین، مسکن و تسهیلات یارانه‌ای بانکی است که افراد متأهل، زنان سرپرست خانوار و دختران بالای ۳۵ سال سن مشمول این طرح هستند و نباید از یکم فروردین ۸۴ به بعد هیچ ملکی در سیستم آماری به نام آن‌ها ثبت شده باشد.
متقاضیان باید در گام نخست نسبت به سپرده‌گذاری ۳۰ میلیون تومانی نزد بانک عامل که فعلا بانک مسکن تعیین شده است اقدام کنند و به مرور با توجه به زمانبندی فیزیکی و ریالی که در آینده اعلام می‌شود نسبت به تکمیل سهم آورده خود اقدام کنند.
همچنین افراد متقاضی برای ثبت نام باید به سامانه اقدام طرح ملی به نشانی tem.mrud.ir مراجعه کنند.   ثبت نام طرح اقدام ملی برای استان تهران حذف نشده است به گفته محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی ثبت نام طرح اقدام ملی برای استان تهران به هیچ عنوان حذف نشده است و به دلیل آنکه برنامه ریزی برای شهر تهران به عنوان کلانشهر با سایر استان‌های کشور متفاوت است بنابراین باید تمهیدات و برنامه ریزی‌های ویژه‌ای را برای آنان انجام دهیم.
وی افزود: سهمیه  شهر‌های جدید کشور در قالب طرح اقدام ملی مسکن ۲۰۰هزار واحد است که ۶۰ تا ۷۰هزار واحد از این تعداد  مربوط به استان تهران است.   تا کنون ثبت نام طرح ملی مسکن در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان شمالی، خراسان جنوبی،  قم، کهگیلویه و بویراحمد، کردستان، گلستان، چهار محال بختیاری و همدان انجام شده است.
براساس گزارش میزان،با توجه به اختلالات اینترنت طی یکی دو هفته اخیر در کشور، ثبت نام طرح ملی مسکن بر اساس برنامه اعلام شده انجام نشده و ثبت نام این طرح در ۵ استان همدان، یزد، چهارمحال‌‌و‌بختیاری، خوزستان و کرمانشاه از ساعت ۱۰ صبح امروز (۱۶ آذر ماه) آغاز می‌شود. بیشتر بخوانید: آینده «طرح ملی مسکن» نامعلوم است
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اخبار اقتصادی طرح اقدام ملی مسکن بانک مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مهرداد فولاد گفت: به دنبال صدور دستور قضایی، اکیپ اجرای احکام‌قضایی شامل واحد حقوقی و گشت ۱۳۱ مدیریت جهاد کشاورزی آمل با همراهی عوامل نیروی انتظامی اقدام به قلع و قمع تغییر کاربری غیرمجاز خارج از طرح هادی مصوب در روستای شهنه‌کلا این شهرستان کردند.

او افزود: یک بنای نیمه کاره و ۱۴ مورد تفکیک و دیوارکشی در قالب تبصره ۲ ماده ۱۰ قلع و قمع و ۹۰۰ متر‌مربع زمین کشاورزی آزادسازی شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان آمل با بیان اینکه جهاد کشاورزی با تمام قدرت در راه حفظ بستر تولید محصولات کشاورزی ایستاده است، به مالکین اراضی کشاورزی توصیه کرد بدون اخذ مجوز از مراجع ذیصلاح اقدام به تغییر کاربری اراضی خود نکنند.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای خریداران مسکن / آغاز عقد قراردادهای رایگان در «خودنویس»
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • ببینید | اقدام عجیب یک شهروند؛ گشت و گذار با گرگ خانگی در خیابان‌!
  • احداث ۱۰۵۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در خوی
  • آغاز طرح مدیریت هوشمند پارک حاشیه‌ای در شهرکرد + فیلم
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • آغاز ساخت ۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن پلاک‌های فرسوده تهران
  • اولین اقدام مشترک لیورپول و آرنه اسلوت: پیداکردن یک دفاع وسط مطمئن
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران / بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می‌دهد؟
  • افزایش ۳۵۳ درصدی آتش سوزی در طبیعت ایران | بیشترین آتش سوزی جنگل در چه ساعاتی رخ می دهد؟ | ۹۵ درصد حریق ها عامل انسانی دارد