Web Analytics Made Easy - Statcounter

 معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شیروان روز شنبه در حاشیه آیین تجلیل از ورزشکاران معلول و جانباز شیروان به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درحالی است که هم اکنون معلولان و جانبازان این شهرستان از سالن ورزشی مجزا محروم هستند.

صمد ایزانلو با بیان اینکه معلولان و جانبازان این شهرستان از سالن ورزشی مجزا محروم هستند، گفت: با ساخت مجتمع ورزشی، جانبازان و معلولان در شهرستان می توان رشته های ورزشی بدمینتون، بوچیا، والیبال نشسته، بسکتبال با ویلچر و دو و میدانی را توسعه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مهم بودن امر ورزش برای معلولان افزود: سالن های ورزشی این شهر تنها برای استفاده افراد سالم و توانمند ساخته‌ شده‌اند و زیرساخت های ورود و خروج معلولان به‌ این امکان در نظر گرفته نشده درصورتی‌که باید سالن‌های ورزشی دومنظوره ساخته شود تا این قشر هم بتوانند به‌راحتی از امکانات ورزشی استفاده کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی فرماندار شیروان گفت: کم‌توجهی و بی‌توجهی بعضی از دستگاه‌ها به ورزش جانبازان و معلولان، نبود امکان و سهولت برای دسترسی به امکانات ورزشی، دشواری در رفت‌وآمد جانبازان و معلولان، کمبود شدید اماکن و تجهیزات ورزشی ویژه، بالا بودن هزینه ورزش معلولان و ضعف در فرهنگ‌سازی جامعه و خانواده‌ها باعث شده ورزش معلولان همچنان مشکلات خود را داشته باشد و آن‌گونه که باید رشد نکند.

وی گفت: متولی اصلی ورزش در کشور وزارت ورزش و جوانان و در استان‌ها اداره های کل این وزارتخانه است و به همین منظور  باید این مجموعه در قبال ورزش معلولان پاسخگو باشد.

هم اینک این شهرستان سه هزار و ۷۰۰ معلول دارد که از مجموع معلولان تحت پوشش این اداره، تعداد ۴۷۱ نفر دچار اختلالات بینایی، ۱۹ نفر صوت و گفتار، ۹۰۵ نفر ذهنی، ۴۲۶ نفر شنوایی، یک هزار و ۴۷۰ نفر معلولان ذهنی و جسمی و ۵۱۱ نفر دچار اختلالات روانی هستند.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان ورزش خراسان شمالی شیروان معلولان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان ورزش خراسان شمالی شیروان معلولان فدراسیون جانبازان ورزش خراسان شمالی شیروان معلولان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«خالی فروشی» حواله خودرو

یک مقام مسوول در بنیاد شهید و امورایثارگران اخبار معامله حواله خودرو وارداتی ایثارگران را تکذیب و تاکید کرد که نه حواله‌ای صادر شده و نه خودرویی از این مسیر وارد کشور شده است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در اسفندماه سال گذشته آگهی مربوط به خرید و فروش حواله جانبازان و ایثارگران با قیمت‌های میلیاردی در بسیاری از پلتفرم‌های معاملات خودرو، حاشیه ساز شد.

خودرو‌هایی که واردات آن‌ها برای جانبازان و ایثارگران مجاز اعلام شده بود شامل بنز، بی ام و، تویوتا، نیسان و ... می‌شد.

محصولات خارجی که ورود آن برای وارد کنندگان عادی غیرمجاز اعلام شده بود.

طبق آیین نامه ابلاغ شده، جانبازان ۵۰ تا ۶۹ درصد مجاز به واردات تا سقف قیمت ۲۵ هزار یورو و جانبازان ۷۰ درصد تا سقف قیمت ۳۰ هزار یورو می‌توانند خودرو وارد کنند.

جانبازان ۷۰ درصد ویژه (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) نیز تا سقف قیمت ۳۵ هزار یورو مجاز به واردات هستند.

در لیست جانبازان ۷۰ درصد خودرو‌های بنز و بی ام و و دیگر محصولات لوکس دیده می‌شود.

حواله واردات خودرو به جانبازان در اصل استفاده از امتیازی است که فروش آن برای صاحب حواله با سود زیادی همراه است.

بدین ترتیب در اواخر اسفندماه حواله جانبازان با قیمت‌های میلیاردی آگهی می‌شد این در شرایطی است که حالا به نظر می‌رسد در پلتفرم‌های آگهی خودرو "خالی فروشی" شده است

چرا که به گفته یک مقام مسول در بنیاد شهید اصلا حواله‌ای صادر نشده که بخواهد مورد معامله قرار گیرد.

بر این اساس تمام آگهی‌های معامله حواله نیز در سال جاری از پلتفرم‌های آگهی دهنده حذف شده است.

دیگر خبرها

  • ایران در المپیک پاریس چند ورزشکار دارد
  • شهرداری همدان در جذب شهروندان به ورزش خلاقانه عمل کند
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد
  • جنوب کرمان ظرفیت افتخارآفرینی بیشتر در زمینه ورزش دارد
  • سالن ورزشی آلاشت بازسازی می شود
  • گران شدن ورزش به معنای تحمیل هزینه های بیشتر درمانی در آینده است
  • حضور بیش از ۱۲۰۰ نفر ورزشکار در ویژه‌برنامه «ایرانی پهلوان»
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • ورزش فارس در ۸ اردیبهشت
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد