Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-09@00:28:48 GMT

خطر واژگونی خودروها در جاده های لغزنده

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۳۷۵۶

خطر واژگونی خودروها در جاده های لغزنده

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سردار سید تیمورحسینی در خصوص آخرین وضعیت راه های مواصلاتی کشور گفت: با توجه به اینکه بارش برف و باران در جاده ها ادامه دارد و جاده ها لغزنده است رانندگان با احتیاط بیشتری تردد کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه رانندگان حتما قبل از سفر از سالم بودن وسایل گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کنند، افزود: موضوع وضعیت فنی وسیله نقلیه بسیار مهم است و رانندگان به آج لاستیک ها که در صورت فرسودگی شرایط را درکنترل وسیله نقلیه سخت کرده و در برخی از موارد منجر به واژگونی وسیله نقلیه می شودتوجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار حسینی گفت: اکثر محورهای استان های اردبیل و کرمانشاه وهمچنین ارتفاعات محورهای هراز ، کرج _چالوس و فیروز کوه با مه گرفتگی و کاهش دید همراه است .

رئیس پلیس راه راهور ناجا با اشاره به وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی کشور افزود: در راه های مواصلاتی کشور محدودیتی اعمال نشده و تردد در محورها در جریان است و نیز عمدتاً به لحاظ ترافیکی مشکل خاصی وجود ندارد ولی رانندگان محترم احتیاط های لازم را در هنگام رانندگی حتماً رعایت کنند.

سردار حسینی در خصوص مسافران مشهد توصیه کرد: رانندگانی که در مسیرهای منتهی به مشهد هستند ضمن استعلام از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی حتماً مراقب زائران پیاده باشند.

وی به تمهیدات ترافیکی در مشهد گفت: محدودیت های ترافیکی در معابر ورودی هسته مرکزی مشهد و اطراف حرم مطهر رضوی از امروز اعمال می شود و پارکینگ های حرم مطهر پذیرش نخواهند داشت و همچنین محدودیت های عبور و مرور وسائط نقلیه در اطراف معابر حرم اعمال و خودروهای پارک شده در این معابر از ساعت 23 تا 6 صبح پاکسازی خواهد شد.

سردار حسینی تاکید کرد: این محدودیت های ترافیکی تا پایان روز سه شنبه اجرا می شود.

انتهای پیام/

20 / 20 واژگونی خودرو لغزندگی جاده ها بارش برف مه گرفتگی سردار سید تیمورحسینی آخرین وضعیت راه های مواصلاتی رئیس پلیس راه راهور ناجا تمهیدات ترافیکی در مشهد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: واژگونی خودرو لغزندگی جاده ها بارش برف مه گرفتگی آخرین وضعیت راه های مواصلاتی رئیس پلیس راه راهور ناجا تمهیدات ترافیکی در مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران

یاسر ابراهیمی معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: با توجه به نقش دوربرگردان در ارتقای ایمنی راه‌ها و کاهش تصادفات جاده‌ای ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های پر تصادف استان در حال احداث می‌باشد.

او افزود: احداث دوربرگردان در محور‌های (محمود آباد- نور، شماره ۳ کمربندی تنکابن، ساری فرح آباد) آکند (هلال کلا آمل-بابل، تیله نو بهشهر-گلوگاه، کلوده آمل-محمود آباد، دریا پشته رامسر، انارور رویان -نوشهر، هشت تیکه گلوگاه، هریس رامسر، قلعه کش آمل –بابل، حمید آباد ساری-فرح آباد) در حال اجراست که بخش زیادی از این پروژه‌ها رو به اتمام است.

ابراهیمی گفت: تبدیل بریدگی‌ها در جاده‌ها به دوربرگردان‌های استاندارد راهکاری مناسب برای کاهش نقاط پرحادثه در جاده‌های استان است.

او افزود: با استفاده از دوربرگردان تصادفات احتمالی حذف می‌شوند، زیرا وسایل نقلیه در یک جهت و با سرعت کم حرکت می‌کنند.

ابراهیمی با اشاره به شرایط بومی و قرارگیری روستا‌ها و مراکز جمعیتی و کشتزار‌ها در حاشیه راه‌ها، گفت: وجود شهر‌ها و روستا‌های متعدد در امتداد جاده‌های بین شهری عاملی است که، بنا به ضرورت، باعث ایجاد سرعت گیرها، تقاطع‌ها و بریدگی‌های متعددی در طول جاده‌های استان می‌شود که استاندارد نبودن این بریدگی‌ها و تقاطع‌های جاده‌ای درصد ایمنی مسیر را کاهش می‌دهد.

معاون فنی و راه‌های روستایی استان افزود: برای هریک از این دوربرگردان‌ها به طور میانگین ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات ملی و استانی هزینه می‌شود.

او گفت:فراهم آوردن ایمنی لازم در جاده‌ها نوعی سرمایه گذاری است که برای پیشگیری از وقوع سوانح و حفظ سلامت مردم انجام می‌شود.

ابراهیمی ابراز امیدواری کرد بخشی از این پروژه‌های مهم و ضروری تا اواخر امسال به بهره برداری برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم قاعده مند نمودن توقیف و تعیین تکلیف خودروها برای جلوگیری از رسوب در پارکینکها و تضییع حقوق افراد
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • وضعیت ترافیکی و جوی جاده‌های کشور اعلام شد
  • بارش باران در محورهای مواصلاتی استان سمنان/ جاده‌ها لغزنده است
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • واژگونی تریلی در جاده آذرشهر- عجب شیر یک کشته بر جا گذاشت
  • ۶ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی البرز ایمن‌سازی شد
  • احداث ۱۲ دستگاه دوربرگردان در محور‌های مواصلاتی مازندران
  • آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور/ بارش باران در جاده‌های ۱۱ استان
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان