Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیروهای حشد شعبی از کشف و شناسایی تجهیزات برجای مانده از تشکیلات تروریستی داعش در استان صلاح الدین خبر دادند.

قدس آنلاین؛ به نقل از سومریه نیوز، نیروهای حشد شعبی از کشف تجهیزات نظامی باقی مانده از عناصر داعش در استان صلاح الدین خبر دادند.

بر اساس این گزارش، نیروهای حشد شعبی موفق شدند این تجهیزات نظامی را در منطقه بیجی واقع در استان صلاح الدین کشف و ضبط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نیروهای اعلام کردند که تجهیزات مذکور شامل تعدادی موشک و تجهیزات انفجاری و لوازم مربوط به ساخت بمب ها متعلق به داعش است.

روز گذشته حشد شعبی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که یگانهای تیپ ۲۱ برای تامین امنیت مناطق مهم و راهبردی میان استانهای صلاح الدین و کرکوک برای ممانعت از نفوذ تکفیری ها و حفظ امنیت شهرهای آزاد شده، به شکل گسترده ای در این مناطق مستقر شدند.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: کشف تجهیزات داعش داعش استان صلاح الدین عراق الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!

با افزایش تهدیدهای داعش علیه ورزشگاه‌ها و مسابقات ورزشی، یک حساب وابسته به داعش، با انتشار تصویری از یک بازیکن کریکت تیم نیوزلند و با درج تاریخ‌ بازی‌های کریکت پاکستان و نیوزلند در لاهور و راولپندی، از هواخواهان خود خواست تا اعضای تیم کریکت نیوزلند را مورد هدف قرار دهند. منبع: فارس

 

دیگر خبرها

  • حمله جنگنده ها و موشک های روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • حمله نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی
  • نیروهای روسیه به قطار حامل تسلیحات غربی حمله کردند
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • ارسال تجهیزات و نیروهای کمکی به پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی در سوریه
  • قرارداد ۶میلیارد دلاری تسلیحات و تجهیزات آمریکا برای اوکراین
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک ورزشگاه دیگر بیخگوش ایران!
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • پست معنادار داعش با انتشار تصویر یک بازیکن
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!