Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو ارشد کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا در نامه‌ای به رئیس این کمیته تاکید کرد، جمهوری‌خواهان این مجلس از هانتر بایدن، آدام شف، افشاگر رسوایی ترامپ-اوکراین و تعدادی دیگر می‌خواهند تا در جلسات دادرسی استیضاح شهادت بدهند.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،‌ در نامه داگ کالینز، عضو ارشد کمیته قضایی مجلس نمایندگان آمریکا خطاب به جری نادلر، رئیس این کمیته آمده است: «برای فراهم آوردن زمینه و شفافیت در مورد واقعیت‌های اساسی در "تحقیق استیضاح" مردم آمریکا شایسته این هستند که صحبت‌های شاهدان ذیل را در کمیته قضایی بشنوند؛ آدام شف رئیس کمیته اطلاعات مجلس نمایندگان آمریکا، افشاگر ناشناس که شکایت او "تحقیق استیضاح" را به جریان انداخت،‌ هانتر بایدن، پسر معاون رئیس‌جمهوری پیشین آمریکا و عضو سابق هیات مدیره شرکت بوریسما هولدینگز.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین حال جو بایدن، نامزد پیشتاز انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از حزب دموکرات که سابقا معاون باراک اوباما بود، در مصاحبه‌ای در دفاع از هانتر بایدن برآمد. او متهم به فساد احتمالی در زمان عضویت در هیات مدیره شرکت گاز دولتی "بوریسما" در اوکراین است. جو بایدن گفت: شاید حضور پسرم در هیات مدیره شرکت‌های خارجی بد به نظر برسد اما او هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.

تاکنون شواهدی مبنی بر دست داشتن بایدن و پسرش در فساد در اوکراین به دست نیامده است. جو بایدن در پاسخ به سوالی درباره این که آیا حضور پسرش در هیات مدیره این شرکت امری اشتباه محسوب می‌شود و اصلا کاری قانونی بوده است یا خیر، شدیدا از پسرش دفاع کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: جو بایدن استیضاح دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۳۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لغو دیدار اردوغان و بایدن

  

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آنکارا، رسانه های ترکیه از لغو برنامه دیدار رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور این کشور با جو بایدن رئیس جمهور آمریکا خبر دادند.

قرار بود اردوغان برای دیدار با رئیس جمهور آمریکا نهم ماه مه عازم واشنگتن شود.

وبگاه روزنامه قرار در گزارشی نوشت هر چند منابع کاخ ریاست جمهوری ترکیه لغو این برنامه را به عنوان تغییر در تاریخ اعلام کرده اند اما، آمریکا این سفر را لغو کرده است.

به نوشته روزنامه قرار کاخ سفید با انتشار مطلبی اعلام کرده بی‌صبرانه منتظر پذیرایی از جناب اردوغان هستیم اما نتوانستیم تاریخی را که مناسب دو طرف باشد، تعیین کنیم، به همین دلیل در حال حاضر دیداری مطرح نیست که اعلام کنیم.

روسای جمهور دو کشور پارسال در حاشیه اجلاس سران ناتو در لیتوانی با هم دیدار کرده بودند.

دیگر خبرها

  • ابقای اعضای فعلی هیات‌مدیره به‌پرداخت ملت
  • چرا بایدن حاضر نشد با اردوغان دیدار کند؟
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • لغو دیدار اردوغان و بایدن
  • بایدن قصد خودکشی داشت!
  • بایدن: زمانی به خودکشی فکر می‌کردم
  • روی این استقلال نمی شود حساب کرد | دو اتفاق باعث اتحاد تراکتوری ها شده است
  • روشن: بازی با تراکتور برای استقلال حکم مرگ و زندگی دارد
  • حسینی: دولت به موضوع انتخاب رئیس مجلس دوازدهم ورود نمی‌کند
  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!