Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@23:49:59 GMT

محاکمه دیواندری بازهم غیرعلنی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۳۱۰

محاکمه دیواندری بازهم غیرعلنی شد

چهاردهمین جلسه رسیدگی به اتهامات مدیرعامل اسبق بانک‌های ملت و پارسیان و ۸ متهم دیگر در شعبه اول دادگاه ویژه جرایم اقتصادی بازهم غیرعلنی شد.

به گزارش خبرنگار حقوقی و قضایی خبرگزاری فارس ؛ چهاردهمین جلسه رسیدگی به پرونده علی دیواندری مدیرعامل سابق بانک‌های ملت و پارسیان همانند جلسه قبلی این محاکمه به دستور قاضی موحد، غیرعلنی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این درحالی است که رسانه ها از روز گذشته برای پوشش خبری این جلسه به دادگاه دعوت شده بودند اما مجددا با دستور قاضی جلسه این جلسه غیرعلنی شد و خبرنگاران پشت درهای دادگاه ماندند.

این پرونده به جز دیوانداری که هم‌اکنون رئیس پژوهشکده پولی و بانکی بانک مرکزی است، 9 متهم دیگر نیز دارد.

بر اساس اعلام نماینده دادستان، دیواندری به اخلال عمده در نظام ارزی کشور از طریق تشکیل و سردستگی شبکه کلاهبرداری و خیانت در امانت به مبلغ  16 هزار دلار و سفرهای محرمانه و مشارکت در قاچاق حرفه‌ای ارز به مبلغ پنجاه هزار یورو محکوم  است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بانک مرکزی محاکمه دادگاه ملت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد

جواد کاکایی فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سرپل‌ذهاب با اشاره به فعالیت سامانه ناپایدار بارشی و هشدار سطح نارنجی اداره هواشناسی مبنی بر وزش شدید باد و بارش سنگین باران در اواخر هفته جاری، گفت : مراسم صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز که قرار بود در روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه برگزار شود که به روز‌های چهارشنبه ۱۹ و پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه جاری موکول شد.

جواد کاکایی افزود: مراسم یادواره شهدای عملیات بازی دراز و صعود سراسری به این ارتفاعات در سالروز این عملیات، هرساله آغازی برای اردو‌های راهیان نور در سراسر کشور است که با حضور بسیجیان و شرکت کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: امسال هم با همکاری و پشتیبانی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه و همراهی دستگاه‌های اجرایی استان و شهرستان‌های همجوار به عنوان معین سرپل ذهاب، مقدمه‌های لازم شامل اسکان، پذیرایی، برنامه‌های فرهنگی و حضور سخنرانان کشوری و لشکری برای برگزاری مراسمی در خور شان شهدای بازی دراز و با حضور مهمانانی از سراسر کشور فراهم شده است.

وی اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال بیش از ۴۰ هزار نفر در این برنامه باشکوه حضور داشته باشند و در این رابطه کمیته‌های ۶ گانه برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده و آماده برگزاری این همایش با حضور مهمانانی از سراسر کشور هستند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تدوین 4 آیین‌نامه جدید برای ارتقای فرهنگ هواداری در دستور کار وزارت ورزش
  • پیشرفت نهضت ملی مسکن در غیبت بانک‌های خصوصی
  • سهم صفر درصدی مشارکت ۱۸ بانک در نهضت ملی مسکن
  • دستور رئیسی به بانک ها درباره وام ازدواج، مسکن و اشتغال
  • شرایط صدور دستور موقت
  • بانک شهر می‌تواند سعید عزت‌اللهی را پرسپولیسی کند؟ بعید است!
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • درخواست الجزایر برای برگزاری جلسه شورای امنیت سازمان ملل
  • اصرار قاضی تورین: ستاره یووه محاکمه می‌شود
  • صعود سراسری بازی دراز بازهم به تعویق افتاد