Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامین محمد علی طهرانی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره رویداد استارتاپی واحد یادگار امام خمینی (ره) گفت: بیست و ششمین رویداد استارتاپی واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با شعار «حمل و نقلی شو» از 24 تا 26 آذرماه برگزار می‌شود.

او اضافه کرد: واحد یادگار امام خمینی (ره) قطب برنامه‌های علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل است؛ بنابراین استارتاپ این واحد نیز با رویکرد و شعار حمل و نقلی شو در راستای شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل در محل مصلی تهران با مشارکت ستاد توسعه فناوری حوزه فضایی و حمل و نقل پیشرفته معاونت حمل و نقل و فناوری ریاست جمهوری و همچنین وزارت راه و شهرسازی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با بیان این که سال گذشته حدود 300 نفر شرکت کننده در این رویداد داشتیم ادامه داد: مراسم رونمایی از تمبر دبیرخانه نیز با حضور وزیر راه برگزار شد و امسال نیز برنامه‌های متنوعی برای این سه روز ترتیب دادیم.

به گفته طهرانی، واحد یادگار امام خمینی (ره) دبیرخانه و قطب برنامه علمی شبکه‌های ارتباطی و حمل و نقل است.

او در این باره توضیح داد: با توجه به این که 26 آذرماه روز راه آهن است استارتاپ خود را در راستای برنامه علمی واحد برگزار می کنیم. شعار حمل و نقلی شو نیز در راستای برنامه علمی واحد است.

او یادآور شد: این رویداد بیست و ششمین استارتاپ این واحد دانشگاهی است و از چند روزه آینده فراخوان خود را به تمام ارگان‌ها، سازمان و نهادها برای حضور در این مراسم اطلاع رسانی می‌کنیم. سازمان‌ها و نهادهایی که مرتبط با حوزه حمل و نقل هستند در این استارتاپ مشارکت و از ایده‌های برتر حمایت می‌کنند.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی (ره) با بیان این که حدودا امسال 300 نفر شرکت کننده خواهیم داشت تاکید کرد: ایده‌ها متعلق به تمام دانشجویان و اعضای هیات علمی است و در این راستا تیمی تشکیل و ایده پردازی شده و نتایج و خروجی این ایده‌ها روز سوم اعلام می‌شود.

طهرانی در پایان گفت: تمایل داریم تا خروجی استارتاپ‌ها وارد مراکز رشد شوند؛ همچنین ایده‌های ناب که قابلیت اجرایی و کاربردی دارند را حمایت و جذب کرده تا در دل مراکز رشد حضور پیدا کنند و از هسته های فناور مرکز رشد، فعالیت داشته باشند.

انتهای پیام/

341 / 167 استارتاپ حمل و نقلی شو یادگار امام طهرانی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: استارتاپ یادگار امام طهرانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد

برای نخستین بار بانوان تبریزی مجوز حضور در ورزشگاه یادگارامام (ره) را کسب کرده و برای تماشای دیدار تراکتور و ذوب آهن در جریان هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر به ورزشگاه رفتند.

با این حال سازمان لیگ با ارسال نامه به هیات فوتبال آذربایجان‌شرقی اعلام کرد حضور بانوان هوادار در این ورزشگاه امکان پذیر نخواهد بود.

سازمان لیگ در این نامه نوشته است: بنا به مشکلات رفاهی مشاهده شده در رویه مهمان‌پذیری بانوان، نواقص مرتبط با زیرسخت موجود ورزشگاه و عدم تامین ایمنی بانوان محترم از مسیر‌های پیرامونی ورزشگاه از بدو ورود و استقرار در استادیوم یادگار امام تبریز، تا پایان هر رقابت، ورزشگاه مذکور تا رفع نواقص و بهبود موارد خواسته شده، فاقد شرایط پذیرش بانوان محترم می‌باشد. 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «رویداد استارتاپی شتاب» در پارک علم و فناوری قم برگزار شد
  • پس از ورزشگاه یادگار تبریز، ورود زنان به ورزشگاه امام خمینی اراک هم ممنوع شد!
  • مصلای امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • مصلی امام خمینی (ره) تحویل ستاد برگزاری نمایشگاه کتاب تهران شد
  • حمایت ایرانسل از رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی از داده تا ثروت»
  • غرفه‌سازی برای ناشران در فضای شبستان مراحل پایانی خود را طی می‌کند
  • سازمان لیگ: ورزشگاه یادگار امام تبریز برای حضور بانوان ایمنی ندارد