Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-06@11:21:27 GMT

مذاکرات جدی اتلتیکو مادرید و کاوانی

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۳۳۹

مذاکرات جدی اتلتیکو مادرید و کاوانی

باشگاه اتلتیکو مادرید در آستانه جذب مهاجم اروگوئه‌ای پاری سن ژرمن است.

به گزارش ایسنا و به نقل از ESPN، ادینسون کاوانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن به شمار می‌آید و در بین هواداران این تیم از محبوبیت بالایی برخوردار است.

کاوانی در  فصل جاری در بیشتر بازی‌های پاری سن ژرمن نیمکت نشین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد بسیار خوب ایکاردی باعث شده تا توماس توخل به این مهاجم آرژانتینی اعتماد بیشتری داشته باشد و از او در ترکیب اصلی استفاده کند.

قرارداد کاوانی با پاری سن ژرمن در سال ۲۰۲۰ به پایان خواهد رسید و او می‌تواند به صورت مجانی در زمستان از تیم جدا شود.

اتلتیکو مادرید با هدایت دیگو سیمئونه سخت به دنبال جذب کاوانی است و مدیر برنامه‌های این بازیکن هم مذاکره با اتلتیکو را تایید کرد.

با توجه به آسیب دیدگی دیگو کاستا باشگاه اتلتیکو مادرید با هدایت سیمئونه سخت به دنبال کاوانی است و به نظر می‌رسد که این مهاجم اروگوئه‌ای با توجه به تجربه بالا و شم گلزنی زیادی که دارد بهترین گزینه برای کاستا خواهد بود.

اتلتیکو مادرید در فصل جاری رقابت‌های لالیگا عملکرد خوبی از خود نشان نداده است. این تیم در آغاز هفته پانزدهم برابر ویارئال امتیاز از دست داد تا با ۲۶ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار گیرد و شرایط برای سیمئونه و تیمش سخت شود.

در صدر جدول رده بندی لالیگا بارسلونا و رئال مادرید هستند که هر دو تیم ۳۱ امتیازی هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اتلتيكو مادريد ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شنبه کاری که باید را انجام داد و توانست با سه گل کادیز را شکست دهد. رئالی‌ها منتظر نتیجه بازی بارسا-خیرونا ماندند و با شکست 4-2 آبی و اناری‌ها جشن قهرمانی گرفتند. جشنی که البته به دلیل در پیش بودن بازی با بایرن فقط در رختکن برگزار شد و با هواداران یکشنبه هفته بعد در میدان سیبلس خواهد بود.

بلافاصله موج تبریک‌ها سرازیر شد و برای مثال باشگاه بارسلونا از اولین باشگاه‌هایی بود که قهرمانی رئال را تبریک گفت. والنسیا و بیلبائو نیز تبریک گفتند. تا امروز فقط اتلتیکو مادرید و کادیز موفقیت بزرگ رئال را تبریک نگفته‌اند. اتلتیکو در واقع تنها باشگاه بزرگی بود که روی موضع قبلی خود ماند و به رئال تبریک نگفت.

اختلافات دو باشگاه همسایه به قدری در سال‌های اخیر زیاد شده که مدتی است اتلتیکو هیچ قهرمانی رئال را تبریک نگفته و در یک مورد برای رئال گارد افتخار نیز تشکیل نداد. این در حالی است که رئال قهرمانی سال 2021 اتلتیکو در لالیگا را تبریک گفته بود.

دیگر خبرها

  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • مأموریت سخت ژاوی به دکو: ژاوی سیمونز را به بارسلونا برگردان!
  • اورساتو داور بازی پاری‌سن‌ژرمن - دورتموند شد
  • دنیله اورساتو داور جدال برگشت پاری سن ژرمن و دورتموند
  • خلاصه بازی مایورکا 0-1 اتلتیکو مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید برای امضای قرارداد با کیلیان ام باپه آماده می‌شود
  • با نماد برج ایفل؛ طرح لو رفته از پیراهن دوم پاری سن ژرمن برای فصل 25-2024 / عکس
  • اتلتیکو مادرید تصمیمش را گرفت: قرارداد ماریو هرموسو تمدید نمی‌شود
  • ادین ترزیچ: پیروزی مقابل پاری سن ژرمن به ما اجازه می‌دهد تا به برخی از بازیکنان مقابل آگزبورگ استراحت بدهیم
  • دلداری جالب تئو: این امتحان زندگی است، برادر!