Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-09@01:00:46 GMT

پایان نام نویسی انتخابات مجلس، امروز شنبه

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۴۴۷۸

آخرین روز نام‌نویسی از نامزد‌های انتخابات یازدهمین دوره مجلس و دومین روز ثبت نام از نامزد‌های میاندوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری آغاز شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  تا پایان دیروز (جمعه) تعداد ۹ هزار و ۸۰۶ داوطلب نمایندگی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در وزارت کشور و فرمانداری‌های مراکز حوزه‌های انتخابیه در سراسر کشور ثبت‌نام کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


از این تعداد هزار و ۵۰۳ داوطلب زن و باقی مرد هستند و نسبت ۱۱ درصدی بانوان و ۸۹ درصدی آقایان در مجموع داوطلبان همچنان به قوت خود باقی است.
استان تهران، با ۲ هزار و ۴۱۰ داوطلب بیشترین تعداد ثبت نام کنندگان را دارد و پس از آن اصفهان با ۷۵۲ داوطلب، خراسان رضوی با ۶۴۷ داوطلب، خوزستان با ۵۷۴ داوطلب، فارس با ۵۳۲ داوطلب و آذربایجان شرقی با ۴۶۰ داوطلب در رده‌های بعدی بیشترین ثبت نام کنندگان در کشور قرار دارند.
در نخستین روز از نام نویسی داوطلبان انتخابات میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری هم در مجموع ۲۲ داوطلب در سراسر کشور نام نویسی کرده اند که ۱۰ نفر مربوط به حوزه انتخابیه تهران، ۱۱ داوطلب مربوط به حوزه انتخابیه قم و یک نفر مربوط به استان فارس است.
ثبت نام از نامزد‌های مجلس خبرگان رهبری تا پایان روز بیست و یکم آذر ادامه خواهد داشت.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور اعلام کرده است، به هیچ عنوان مهلت نام نویسی از داوطلبان مجلس شورای اسلامی تمدید نخواهد شد و نام نویسی از داوطلبان ساعت ۱۸ امروز (شنبه) به پایان می‌رسد.

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: نام نویسی انتخابات مجلس خبرگان رهبری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۲ مرحله دوم دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام کرد ساعت ۸ صبح پنجشنبه( فردا)، زمان تبلیغات نامزدهای انتخاباتی پایان می‌یابد.

به گزارش مشرق، به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

«به آگاهی ملت شریف ایران اسلامی می رساند، با عنایت به ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، تبلیغات نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ به پایان می رسد و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

لذا از کلیه نامزدها، احزاب، گروه های سیاسی، هواداران و عموم مردم عزیز تقاضا می شود پس از پایان مهلت زمان تبلیغات، از انجام هرگونه فعالیت تبلیغی له یا علیه نامزدها پرهیز کنند و در روز اخذ رای نیز از به همراه داشتن هرگونه اقلام یا نماد تبلیغاتی(نظیر: عکس و...) خودداری ورزند.»

دیگر خبرها

  • حسینی در صدر ۶ داوطلب برتر جمعیت هلال احمر کشور در سال ۱۴۰۲
  • اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / اعلام زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی
  • فردا، پایان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • انتشار اطلاعیه شماره 2 ستاد انتخابات کشور / زمان دقیق پایان تبلیغات انتخاباتی اعلام شد
  • اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات درباره زمان پایان تبلیغات
  • صبح فردا، پایان زمان تبلیغات نامزد‌های انتخابات مجلس
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه «داوطلب»/ این مهلت تمدید نخواهد شد
  • صدور مجوز حضور ۴۵۶ داوطلب شهرستان زیرکوه در کنکور اردیبهشت
  • فردا؛ آخرین زمان ثبت‌نام نمایندگان نامزدها در سامانه داوطلب
  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره