Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مرکزکنترل ترافیک راهور ناجا از بارش برف و باران در محور‌های ۱۱ استان کشور خبر داد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محور‌های مواصلاتی کشور اظهار داشت: در حال حاضر در محور‌های اراک- توره در استان مرکزی، خرم‌آباد- بروجرد و بروجرد- اراک در لرستان، زنجان- بیجار در زنجان، ملایر- اراک در همدان و پیرانشهر- نقده در استان آذربایجان غربی بارش برف جریان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی گفت: در محور‌های کوهرنگ- مسجدسلیمان و بروجن- لردگان در چهارمحال و بختیاری و محور‌های اردبیل - آستارا، سیاهکل- دیلمان و اسالم- خلخال در گیلان نیز برف می‌بارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به بارش باران در اکثر محور‌های گیلان، همدان، زنجان، مرکزی، لرستان، اصفهان، خوزستان، کردستان و چهارمحال و بختیاری پرداخت و افزود: در محور میانه- زنجان در آذربایجان شرقی نیز باران می‌بارد.

سردار رحمانی به مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید در ارتفاعات استان‌های آذربایجان شرقی، همدان، خراسان رضوی، زنجان، مازندران، اردبیل، اصفهان و قزوین پرداخت وگفت: رانندگی با چراغ روشن و رعایت قوانین و مقررات به رانندگان توصیه می‌شود.

وی ترافیک در ورودی کلانشهر تهران در آزادراه‌های قزوین- کرج و کرج- تهران را نیمه سنگین و در برخی مقاطع سنگین ارزیابی و تصریح کرد:‌ترافیک در آزادراه تهران- قم (رفت و برگشت) و تهران - ساوه در هر دو مسیر آزادراهی، قدیم و رفت و برگشت پرحجم گزارش شده است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر بارش برف و باران در هفته جاری اشاره و بیان داشت: با توجه به پیش‌بینی هواشناسی جاده‌ها لغزنده است؛ بنابراین به رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های بین شهری به خصوص در استان‌های غربی و مرکزی کشور را دارند توصیه می‌کنیم حتما تجهیزات زمستانی و زنجیر چرخ به همراه داشته و از سالم بودن بخاری خودرو و برف پاک کن اطمینان داشته باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا آزادراه تهران ترافیک راه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات

محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پنج‌شنبه شب ۶ فروردین در پی اعلام هشدار سطح نارنجی هواشناسی و سیلابی شدن شرق استان، وارد شهرستان بم شد. 

وی پس از ورود به این شهرستان از محور بم_ روداب بازدید کرد و از مسئولان محلی جویای وضعیت منطقه شد. 

در ادامه استاندار کرمان با حضور در نظام‌شهر از محور نظام‌شهر - ارگ جدید نیز بازدید کرد. 

گفتنی است این محور همچنان مسدود بود، اما هیچ گونه خسارت جانی و مالی وارد نشده و آب ناشی از بارش باران در رودخانه هدایت شده و از منطقه مسکونی خارج شده است. 

محور روداب شرقی روستای مهدی‌آباد نرماشیر مقصد بعدی استاندار کرمان بود. 

این روستا به دلیل بارش شدید باران دچار سیلاب شده بود و فداکار در این بازدید شبانه ضمن شنیدن صحبت بخشدار و دهیار منطقه، دستور لازم برای ساماندهی این روستا را صادر کرد. 

میانگین بارش استان ۲ برابر سال گذشته بوده است 

 محمدمهدی فداکار استاندار کرمان پنج‌شنبه شب ۶ اردیبهشت در حاشیه بازدید از روستای مهدی‌آباد از توابع شهرستان نرماشیر گفت: در پی بارندگی در شرق استان بویژه در منطقه بروات که موجب هدایت سیلاب به طرف منطقه ارگ جدید، دشت مجاور آن، نظام شهر و نرماشیر شد و علی‌رغم حجم و سرعت بالای بارندگی؛ اما خوشبختانه آسیب جدی وارد نشده است. 

وی با بیان این مطلب که ۲ روستا تحت تاثیر بارش باران قرار گرفتند که آب در حال فرو نشست و وضعیت آن در حال ساماندهی است، افزود: به لطف خدا، با مدیریت و آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی، خسارت خاصی اتفاق نیفتاده است؛ اما باید آمادگی لازم برای مقابله با خطرات ناشی از سیل را حفظ کرد. 

فداکار با اشاره به اینکه در مجموع بارندگی‌های استان تلفات خاصی در منطقه حادث نشده است، ابزار داشت: حدود ۱۱ روز است که استان درگیر سامانه بارشی بوده است و در همه مناطق یعنی جنوب، شمال، شرق و غرب استان شاهد بارندگی بوده‌ایم و تاکنون با بیش از ۶۰ میلیمتر؛ یعنی ۲ برابر میانگین بارندگی نسبت به پارسال بارش باران را داشته‌ایم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • سیلاب در شرق استان کرمان، بدون تلفات
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • انسداد ۲ محور اصلی در خراسان جنوبی در اثر بارش شدید باران و سیلاب
  • بارش باران در محورهای ۱۲ استان کشور
  • وضعیت راه‌های کشور؛ بارش و تردد روان در جاده‌های شمالی