Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور آمار نهایی ثبت نام کنندگان در دوره دکتری نیمه متمرکزی (PHD) ۹۹ را اعلام کرد. تاریخ انتشار: 10:11 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۴۹۵

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان، آخرین آمار ثبت نام کنندگان در دوره دکتری ۹۹ را علام کرد و گفت: ثبت نام در آزمون دکتری از روز چهارشنبه ۶ آذر ماه شروع و روز پنج شنبه ۱۴ آذر ماه پایان پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور عالی سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: بر اساس آخرین آمار تعداد ۱۷۴ هزار ۴۴۶ داوطلب در این آزمون ثبت نام نموده اند.

وی افزود: آزمون دکتری تخصصی نیمه متمرکز (PHD) در ۷ گروه آموزشی و ۲۴۵ کد رشته امتحانی روز جمعه ۹ اسفند ماه در سراسر کشور برگزار می‌شود. این آزمون برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد، پیام نور، غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: ۷۰۰۰ میلیارد گردش مالی کنکور داریم

توکلی افزود: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای مربوطه از روز سه شنبه (۶ اسفند ۹۸) تا پنج شنبه (۸ اسفند ۹۸) بر روی سایت سازمان قرار می‌گیرد؛ داوطلبان برای حضور در این آزمون باید نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه اقدام کنند.

توکلی در ادامه بیان کرد: نتایج اولیه این آزمون در هفته اول اردیبهشت ۹۹ در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

وی در ادامه افزود: انتخاب رشته آزمون دکتری در نیمه اول اردیبهشت صورت می‌پذیرد و اسامی پذیرفته شدگان نهایی در آزمون دکتری در دهه اول شهریور ۹۹ اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: توکلی حسین توکلی سازمان سنجش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور درباره این آزمون گفت: نوزدهمین دوره آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد مقدس همزمان با سراسر کشور برگزار شد. 

وی افزود: به دلیل اینکه قرار است مدرک تخصصی به شرکت کنندگان در این آزمون اعطا شود، آزمون در سطح بالا برگزار شده است. 

حجت الاسلام والمسلمین قمی بیان کرد: امسال استقبال بسیار خوبی در این آزمون داشتیم به طوریکه حدود ۱۲ هزار نفر در این آزمون شرکت کردند.

وی تصریح کرد: امسال تعداد شرکت کنندگان نسبت به پارسال بیش از ۲۵ درصد افزایش داشت. همچنین یک سوم شرکت کنندگان آقا و دوسوم شرکت کنندگان خانم هستند. 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: در این آزمون بیش از ۵۰۰ شرکت کننده بالای ۵۰ سال داریم همچنین حدود ۵۰ نفر نیز از افراد شرکت کننده، زیر ۱۱ سال سن دارند.

دیگر خبرها

  • ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم سراسر کشور شرکت کردند
  • شرکت ۱۲ هزار نفر در آزمون تخصصی حافظان قرآن کریم
  • افزایش ۲۵ درصدی شرکت‌کنندگان در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • اعلام آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • انتخاب رشته بیش از ۸۹ هزار داوطلب آزمون دکتری
  • افزایش ۲ هزار نفری شرکت کنندگان در آزمون اعطای مدرک تحصیلی معادل به حافظان قرآن کریم در کشور
  • آخرین آمار انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳ اعلام شد
  • برگزاری آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم در مشهد
  • آزمون کنکوری‌های شهرستان زیرکوه ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • ۲۵ تقلب با دستگاه‌های الکترونیکی در کنکور کشف شد