Web Analytics Made Easy - Statcounter

ونایی با بیان اینکه در ۲۴ سال گذشته در حوزه نظارت فعالیت می کنم، گفت: به صراحت می گویم تقریبا کشور تعطیل است زیرا هیچ پروژه عمرانی انجام نمی شود، حتما هزینه های انتخاباتی ام را به مردم اعلام می کنم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان، حسن ونایی با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور پس از ثبت نام در انتخابات یازدهمین دور مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در مورد عملکرد ارزیابی از مجلس دهم و حوزه انتخابیه خود گفت: از ملایر برای انتخابات اسفند ماه می آیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمترین مشکلی که امروز ما داریم، عدم انجام وظایف دستگاه های نظارتی نسبت به عملکرد دولت است.

 

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه من به عنوان کارشناسی که در طول 24 سال گذشته در حوزه نظارت در حال فعالیت هستم به صراحت می گویم تقریبا کشور تعطیل است، گفت: دلیل آن این است که هیچ پروژه عمرانی انجام نمی شود در حالی که این اعمال نظارت ها عمدتا از سوی قوه مقننه باید صورت گیرد.

 

ونایی ادامه داد: اعمال نظارت قوه مقننه از سوی دیوان محاسبات یا کمیسیون اصل 90 و یا کمیسیون تحقیق و تفحص هاست در حالی که این حوزه ها به وظایف خود عمل نکرده اند و نتیجه آن اهمال کاری روی کار آمدن دولتی است که هم بی تدبیر است و هم ناامید.

 

وی با بیان اینکه باید نیروهای دلسوز انقلاب وارد میدان شده و با شعار نه بی تدبیری و نه به ناامیدی مشکلات کشور را حل کنند، خاطرنشان کرد: ما نیازمند اقدامی جهادی در رفع مشکلات هستیم.

 

نماینده ادوار مجلس در مورد هزینه های تبلیغاتی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: من حتما هزینه های انتخاباتی ام را شفاف به مردم اعلام می کنم چرا که اگر من به عنوان وکیل مردم نتوانم عملکرد شفاف داشته باشم تمام اعمال اقدامات نظارتی را هم در دستگاه های اجرایی ندارم و با کمال میل هزینه های انتخاباتی ام را شفاف می کنم./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد مجلس شورای اسلامی مسجد فعالیت های مسجدی استان بوشهر خبرگزاری شبستان مسجد طراز اسلامی وفات حضرت معصومه س انتخابات مجلس انتخابات خبرگان رهبری و مجلس ستاد انتخابات انتخابات مجلس انتخابات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • استقرار شعب رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • همه جرائم انتخاباتی دور اول انتخابات مجلس رسیدگی شدند
  • تایید اعتبارنامه ۶ منتخب مردم گلستان در مجلس توسط هیأت اجرایی
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • لیست ۱۶ نفره انتخاباتی "شانا" هفته آتی منتشر می‌شود
  • اختصاصی|لیست ۱۶ نفره انتخاباتی شانا هفته آتی منتشر می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود