Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرعه کشی رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز مشخص شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های بین المللی کشتی جام آلانز روسیه از امروز (شنبه) و به مدت ۲ روز در ولادی قفقاز روسیه برگزار می شود.

نمایندگان کشورمان دیشب وزن کشی کردند و از ساعتی دیگر به مصاف حریفان خود می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نتایج قرعه کشی نمایندگان کشورمان به شرح زیر است:

در وزن 57 کیلوگرم علیرضا سرلک در دور نخست به مصاف عظمت توسکایف از روسیه می رود و در صورت پیروزی بر این حریف در دور بعد با برنده کشتی میان احمد ادریس اف از روسیه و گاریک بارسقیان از ارمنستان مبارزه خواهد کرد. در این وزن 30 کشتی گیر حضور دارند.

در وزن 61 کیلوگرم مجید داستان پس از استراحت در دور اول در دور دوم با روستم کاراخانوف از روسیه مبارزه می کند و در صورت گذر از این حریف در دور بعد به مصاف برنده کشتی میان تامخیرلان کارایف و زلیمخان اباکاروف از روسیه می رود. در این وزن 22 نفر شرکت کرده اند.

در 65 کیلوگرم امیرمحمد یزدانی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف برنده کشتی میان مسلم سایدلایف و بخان گویگریف از روسیه می رود. مسابقات این وزن با حضور 31 نفر برگزار می شود.

در 92 کیلوگرم محمدجواد ابراهیمی محمدجواد ابراهیمی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با بابولی سولویف از روسیه کشتی می گیرد و در صورت غلبه بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان اصلان بک سوتیف و گورام چرتکویف از روسیه می رود. در این وزن 17 نفر حضور دارند.

در وزن 97 کیلوگرم عباس فروتن پس از استراحت در دور نخست در دور دوم به مصاف  احمد باتایف از روسیه می رود و در صورت شکست این کشتی گیر در دور سوم با برنده آزرت شوگنوف از روسیه و الیزبار اودیکادزه از گرجستان کشتی خواهد گرفت. در این وزن 20 نفر حضور دارند.

در وزن 125 کیلوگرم امیرحسین زارع پس از استراحت در دور اول در دور دوم با حسن بای رحیم اف از ازبکستان کشتی می گیرد و در صورت پیروزی بر این حریف در دور سوم به مصاف برنده کشتی میان پاول کریستوف و آتساماز تبلویف از روسیه می رود. در این وزن 17 نفر شرکت کرده اند.

بر اساس برنامه این رقابت ها، مسابقات مقدماتی تا مشخص شدن نفرات راه یافته به دیدار فینال امروز (شنبه) و مسابقات شانس مجدد، رده بندی و فینال نیز فردا (یکشنبه) برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: رقابت روسیه کشتی کشتی آزاد وزن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، با وجود انتشار اطلاعیه فدراسیون کشتی در خصوص نحوه انتخاب و اعزام کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم به المپیک پاریس و دادن فرصت به حسن یزدانی در تورنمنت مجارستان برای خودنمایی، اما برخی اعتقاد دارند کامران قاسم‌پور تا آخرین روزها هم شانس دارد تا به المپیک اعزام شود.

حسن یزدانی که اخیرا با علیرضا دبیر در نشستی شرکت کرد، قرار است از اردوی بعدی به تیم ملی ملحق شود و در صورت قهرمانی در تورنمنت مجارستان و به وجود نیامدن مشکلی از بابت مصدومیت کتفش می تواند در المپیک 2024 پاریس شرکت کند.

از سوی دیگر اما در بند دوم اطلاعیه فدراسیون آمده که اگر شرایط آمادگی یزدانی در تورنمنت مجارستان مناسب ارزیابی نشود، تصمیمات دیگری از سوی کادرفنی گرفته خواهد شد.

با توجه به حفظ کامران قاسم‌پور در اردوی تیم ملی و تمرینات با انگیزه او برای رسیدن به 86 کیلوگرم، به نظر می رسد این موضوع به این کشتی گیر جویباری و رفیق و همشهری حسن یزدانی اطلاع داده شده که تا روزهای آخر هم خودش را آماده نگه دارد و امیدوار به حضور در المپیک باشد.

باید دید در یک ماه آینده چه اتفاقاتی برای دو کشتی‌گیر وزن 86 کیلوگرم ایران رقم خواهد خورد.

دیگر خبرها

  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • سلطانی نخستین نشان ایران را قطعی کرد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد
  • نخستین مدال ایران قطعی شد/ شعبان از دور رقابتها کنار رفت
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی
  • کامران تا لحظه آخر ناامید نمی شود!(عکس)
  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی