Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش    گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمدحسین صادقی دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه با بیان اینکه تسویه بخش دیگری از سپرده مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاه امروز (۱۶ آذر) انجام شد، گفت : در این مرحله مطالبات ۲۱۰۰ نفر از مالباختگان پرونده تسویه شد.

او گفت : در این مرحله با تمامی سپرده‌گذارانی که باقیمانده طلب آن‌ها با کسر وجوهی که در زمان فعالیت محکوم‌علیه تحت عنوان سود دریافت کرده‌اند و نیز با احتساب پرداخت‌های مراحل پیشین تا ۲۶۰ میلیون ریال بوده، به صورت کامل تسویه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دادستان کرمانشاه گفت: با واریزی این مرحله، تنها بخشی از طلب ۵۰۰ نفر از شکات پرونده باقی خواهد ماند که البته در این مرحله به حساب هر کدام از این افراد هم مبلغ ۱۶۰ میلیون ریال واریز شده است.

او با بیان اینکه طی این چهار مرحله تمام مطالبات یازده هزار و ۲۸۸ نفر از مالباختگان این پرونده به صورت کامل تسویه شد، گفت: جمعاً در چهار مرحله پرداختی ۱۲۰ میلیارد تومان به حساب مالباختگان پرونده گلیم و گبه کرمانشاهان واریز شده است.

صادقی از تلاش برای تسویه کامل مطالبات ۵۰۰ نفر شاکی باقیمانده این پرونده خبر داد و گفت: با تلاش مجدانه، تسویه مانده طلب بقیه شکات نیز تا حصول نتیجه دنبال خواهد شد.

مدعی العموم کرمانشاه افزود: نیازی به مراجعه مالباختگانی که هنوز بخشی از طلب آن‌ها باقی مانده به دادسرا نیست و واریز به حساب آن‌ها نزد بانک ملی انجام شده و از طریق دستگاه‌های خودپرداز یا رجوع به شعب بانک ملی سراسر کشور قابل دریافت می‌باشد.

صادقی افزود: افرادی که مانده طلب آن‌ها تا ۲۶۰ میلیون ریال است و حساب آن‌ها در این مرحله تسویه نشده و یا افرادی که سپرده آن‌ها بیش از مبلغ تعیین شده می‌باشد و کمتر از ۱۶۰ میلیون ریال به حساب آن‌ها واریز شده می‌توانند جهت بررسی موضوع به شعبه نهم اجرای احکام کیفری واقع در کوچه ثبت مراجعه کرده یا مشخصات خود را از طریق سامانه پیغام گیر صوتی (۰۸۳۳۷۲۳۲۲۳۹۲) برای بررسی اعلام کنند .

 

 

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قوه قضاییه تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید

محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سود‌ها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • جاعل کلاهبردار در دام پلیس همدان افتاد
  • تشویق ۲۱۱ سوادآموز استان سمنان/ پاداش‌ها واریز شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • تسویه حساب خواهر با برادر/ در «آگنیتاژ» پرواز می‌کنید؟
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی شهرستان بهمئی