Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@22:45:11 GMT

احمدی هم سوخت!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۵۶۵

احمدی هم سوخت!

می‌توان گفت احمدی بعد از عادل و مزدک به نوعی «خودسوزی» ناخواسته کرده است.

به گزارش ایسنا، روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: «صداوسیما این روزها با بحران گزارشگر فوتبال مواجه شده و کار به جایی رسیده که بعضا برخی گزارشگرهایی که در شبکه‌های استانی یا اینترنتی فعالیت داشتند، وارد شبکه‌های سراسری شده و مسابقات را گزارش می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از خروج عادل فردوسی‌پور و مزدک میرزایی از لیست گزارشگران، رسانه ملی دچار چالش بزرگی شد و تا به امروز موفق نشده که جای خالی آنها را پر کند.

البته مزدک میرزایی به انتخاب خودش به شبکه ماهواره‌ای مهاجرت کرد اما دست کم خیلی از مردم انتظار داشتند که شرایط برای حضور فردوسی‌پور مهیا شود که این موضوع به سرانجام نرسیده است. بعد از آنها محمدرضا احمدی جایگاه بهتری در میان گزارشگران دارد و محبوبیت او در بین فوتبال‌دوستان قابل‌ توجه است. اما این گزارشگر اخیرا خود را وارد چالش عجیبی کرده که آینده کاری او را مبهم کرده است. ماجرا از این قرار است که وی پنج‌شنبه شب برای بازی استقلال با شهرخودرو که در استادیوم آزادی برگزار شد، انتخاب شده بود اما پس از پایان این بازی، ویدئویی از شوخی فوتبالی و کری‌خوانی‌ او با یکی از همکاران استقلالی‌اش در فضای مجازی منتشر شد که این گزارشگر در آن برای تیم استقلال از لفظ نامناسبی استفاده کرده است. این موضوع باعث شد هواداران این باشگاه در فضای مجازی به انتقاد از احمدی بپردازند و از او انتظار عذرخواهی داشته باشند.

هر چند آن چه از این ویدئو برداشت می‌شد نشان از یک شوخی معمولی و رایج بین اهالی فوتبال داشت ولی در نهایت این گزارشگر دیروز با متنی که در شبکه اجتماعی‌اش منتشر شد سعی کرد از هواداران استقلال و بازیکنان این تیم دلجویی کند. او در این متن تاکید کرده صرفا قصد یک شوخی فوتبالی را داشته و قصد توهین نداشته است. احمدی در ادامه متذکر شده خیلی از بازیکنان فعلی و قدیمی این تیم از دوستان صمیمی او هستند تا با این کار درصدد کاهش هجمه‌ها علیه خود و لطمه نخوردن به شرایط کاری‌اش در رسانه ملی برآید. با این حال بعید نیست که محمدرضا احمدی به‌ خاطر این شوخی دست کم تا مدتی از گزارش فوتبال محروم شود. حداقل تا زمانی که آب‌ها از آسیاب بیفتد و ماجرا به بوته فراموشی سپرده شود.

در حال حاضر بدیهی است که اگر او برای بازی‌های استقلال انتخاب شود صدای تماشاگران متعصب این تیم دربیاید و اگر برای بازی‌های پرسپولیس انتخاب شود جو علیه او خواهد بود؛ چراکه به رنگی بودن متهم خواهد شد. این در شرایطی است که مدتی پیش نیز شایعه‌ای منتشر شد که احمدی در بازی تیم ملی ایران و کامبوج که در استادیوم آزادی برگزار شده بود هنگام تشویق عادل فردوسی‌پور توسط تماشاگران، سکوت کرده تا صدای تماشاگران به گوش بینندگان تلویزیونی برسد و به همین دلیل ممنوع‌الکار شده است. موضوعی که البته احمدی بعد از چند هفته کم‌کاری آن را تکذیب و تاکید کرده بود که به مسافرت رفته است. البته مشابه این اتفاق چند سال پیش برای علی ضیا، مجری تلویزیون نیز به‌ وجود آمد و او نیز بعد از مدتی عدم فعالیت مجبور به عذرخواهی شد. حالا با این شرایط می‌توان گفت احمدی بعد از عادل و مزدک به نوعی «خودسوزی» ناخواسته کرده است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صداوسيما محمدرضا احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۵۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند

آفتاب‌‌نیوز :

هادی احمدی افزود: در کل کشور ۱۶ هزار داروخانه فعالیت دارد که با بیمه‌های پایه قرارداد دارند و سازمان‌های بیمه گر هم باید به تعهدات خود عمل کنند.

وی ادامه داد: وضعیت داروخانه‌ها به علت تأخیر در پرداخت مطالبات مناسب نیست هر سه سازمان بیمه گر تأمین اجتماعی، بیمه سلامت و نیرو‌های مسلح به داروخانه‌ها بدهکار هستند.

احمدی گفت: سازمان‌های بیمه گر باید یک ماه پس از دریافت اسناد مطالبات داروخانه‌ها را پرداخت که تا کنون این مهم اتفاق نیافتاده است.

وی ادامه داد: سازمان تأمین اجتماعی آخرین پرداختی که به داروخانه‌ها داشته مربوط به آذر پارسال بوده آن هم فقط در بخشی از داروخانه‌های کشور و آخرین پرداخت بیمه سلامت هم مربوط دی پارسال است و در بیمه نیرو‌های مسلح نیز به همین صورت است.

احمدی گفت: در حال حاضر داروخانه‌ها در خرید شیرخشک مشکل دارند و چرخه اقتصادی داروخانه‌ها مشکلات جدی دارد، چون پولی جهت تهیه شیرخشک ندارند.

وی گفت: سازمان هدفمندی یارانه‌ها و بیمه سلامت منابع تهیه شیر خشک را به داروخانه‌ها پرداخت نکرده اند.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • داروخانه‌ها برای خرید شیر خشک پول ندارند
  • داروخانه‌ها برای خرید شیرخشک پول ندارند
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • احمدی و سورگی هم با پرسپولیس رفتند
  • همنام مدیر جدید پرسپولیس روی نیمکت و سکو!
  • شیخ‌احمدی: داوری ژیمناستیک ایران به سطح بین‌المللی رسیده است
  • محرومیت و جریمه نقدی کمیته انضباطی برای رحمان احمدی
  • روایت ده نمکی از پیشنهاد وزیر شدنش در دولت احمدی نژاد
  • عکس| سرنوشت ترسناک احمدی نژاد از زبان رائفی‌پور
  • چرا دوباره مادر چاوز؟