Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهرنوشت، محسن پورسیدآقایی با تکذیب خبر فروش صندلی اتوبوس‌ها گفت: هیچ طرحی برای افزایش هیچ‌گونه هزینه‌ای به شهروندانی که از اتوبوس استفاده می‌کنند، نداریم و بلیت اتوبوس هم تا پایان امسال ریالی افزایش نخواهد یافت.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه توضیح نامناسب و شیطنت یک خبرگزاری در فضای ملتهب فعلی باعث بدفهمی از یک ایده استارت‌آپی شد، گفت: اصلا شهرداری قرار نیست چیزی را در خدمات موجود خود تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بلکه یک شرکت خصوصی تقاضای راه‌اندازی یک سیستم اتوبوس‌رانی اینترنتی داده که می‌تواند بخشی از مینی‌بوس‌های نو و احتمالا سرویس‌های دربستی موجود را با استفاده از اپلیکیشن به ظرفیت موجود حمل‌ونقل عمومی اضافه کند.

معاون شهردار تهران افزود: این ایده شبیه کاری است که در تاکسیرانی اینترنتی انجام می‌شود. با این تفاوت که اتوبوس دنبال مسافر نمی‌رود، بلکه در ایستگاه خاص آن‌ها را سوار می‌کند. تعداد مسافر هم حداکثر باید به تعداد صندلی‌های اتوبوس یا مینی‌بوس باشد.

وی در پایان تصریح کرد: بار دیگر تاکید می‌کنم که کسی بی‌خود نگرانی درست نکند. اتوبوس‌رانی چه خصوصی و چه بی‌آرتی حق ندارد یک ریال به قیمت بلیتش اضافه کند. خطوط موجود اتوبوس‌رانی و صندلی‌ها هم متعلق به همه مردم است و هیچ‌کس حق ندارد چه با پول و چه بدون پول، صندلی اتوبوس‌های فعلی را رزرو یا اختصاصی کند.

کد خبر 468200 برچسب‌ها اتوبوس - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه خودرو - تاکسی، اتوبوس و مینی‌بوس

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی اظهار کرد: در ادامه گشت‌های مشترک مدیریت بازرسی اصناف و تعزیرات حکومتی، امروز هشتم اردیبهشت ماه، تعداد ۵ پرونده تعزیری برای صنف بانوان آرایشگر تشکیل شد و یک سالن زیبایی به دلیل تخلفات گران‌فروشی، عدم نصب نرخ‌نامه و عدم رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در محدوده بولوار وکیل‌آباد مشهد پلمب شد.

منبع: شهرآرا

دیگر خبرها

  • پلمب سالن زیبایی گران‌فروش در بولوار وکیل‌آباد مشهد
  • بلیط سینما بی‌سروصدا گران شد
  • بلیت سینما بعد از دو ماه دوباره گران شد
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • نظر دولت رئیسی درباره ریاست مجلس آینده از زبان معاون پارلمانی /کرسی های نمایندگی تهران اهمیت زیادی دارد
  • خالق تیک‌تاک شایعه‌ها را تکذیب کرد: برنامه‌ای برای فروش این شبکه اجتماعی نداریم
  • مدیران درگیر بحران‌های تصنعی نشوند/ از مطالبه‌گران منصف استقبال می‌کنیم
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو