Web Analytics Made Easy - Statcounter

رامبد نوذری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اداره کل در راستای خدمت رسانی بهینه به مسافران جاده‌ها، ۱۰۰ دستگاه از خودروهای موجود را تعمیر اساسی کرده که این اقدامات حدود ۳۵ میلیارد ریال هزینه برده است.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون این اداره کل ۳۶۷ دستگاه خودروی سنگین، نیمه سنگین و سبک خود را برای طرح زمستانی بسیج کرده است، اضافه کرد: راهداری کردستان درصدد است علاوه بر این از توان بخش خصوصی نیز استفاده کند که در این راستا ۲۲۰ دستگاه خودروی بخش خصوصی بکارگیری می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون راهداری، اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ای کردستان افزود: این اداره کل در فصل زمستان با ۲۱۲ گروه ثابت و سیار در محورهای ارتباطی این استان به مسافران خدمات ارائه می‌کند.

نوذری تاکید کرد: این گروه ها شامل ۴۰ گروه ثابت و ۴۸ گشت فعال بخش دولتی در جاده‌ها و محورهای بین شهری و ۱۰۰ گروه روستایی و ۲۴ گشت فعال بخش خصوصی در محورهای روستایی است.

وی یادآور شد: در این گروه ها، ۷۱۰ راهدار شامل ۴۶۰ پرسنل اداره کل راهداری و ۲۵۰ همکار بخش خصوصی مستقر می‌شوند که به صورت ۲۴ ساعت در جاده‌ها مشغول ارایه خدمت به مسافران خواهند بود.

این استان دارای ۳۸ گردنه در مسیرهای بین شهری و ۶۶ گردنه در مسیرهای روستایی دارد که در اکثر مواقع شاهد یخبندان و برف و بوران است.

طول راه های تحت پوشش راهداران این استان در مسیرهای بین شهری یک هزار و ۸۹۰ کیلومتر و راه های در مسیرهای روستایی نیز ۶ هزار و ۱۹۰ کیلومتر است.

برچسب‌ها راهداری زمستانی کردستان راهداری بارش برف اعتبارات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: راهداری زمستانی کردستان راهداری بارش برف اعتبارات راهداری زمستانی کردستان راهداری بارش برف اعتبارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند

مهرداد آهکی گفت: گروه‌های راهداری از هم اکنون مشغول آماده‌سازی و ارتقاء ایمنی راه‌های استان برای سفر‌های تابستانی و اربعین حسینی هستند که در همین زمینه رفع ۲۱ نقطه حادثه خیز با پیشرفت فیزیکی ۴۰ درصدی در حال رفع و اصلاح هستند.

او گفت: امسال نخستین بار یک دستگاه خط کشی جدید خریداری شد که در مجموع دو گروه خط کشی امانی در راه‌های استان فعال می‌شوند تا عملیات خط کشی و احیای خط راه‌های همدان تسریع شود.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان همدان تگفت: در راستای رفع نقاط پرتصادف هم اکنون سه اکیپ امانی و پیمانی مشغول نصب نیوجرسی در راه های، نهاوند-فیروزان، ملایر- اراک و تویسرکان-خیرآباد هستند و به زودی اجرای عملیات نصب نیوجرسی در محور‌های پرتصادف مشخص شده نیز آغاز خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تجهیز ماشین‌آلات دهیاری‌های بوشهر به سیستم ردیابی
  • حمل کالا و بار در قم ۲۹ درصد افزایش یافت
  • ۵۲ گروه راهداری در جاده‌های استان همدان فعالیت دارند
  • ساخت هر کیلومتر مربع آسفالت چقدر هزینه دارد؟
  • نمایندگی تعمیر لباسشویی در سراسر تهران و کرج
  • حذف نقطه حادثه خیز حوزه شهرستان بشرویه در محور روستایی کرند
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • روستاهای زنجان به کارگاه عمرانی تبدیل شده‌اند
  • جابه جایی بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا در سیستان و بلوچستان
  • جابجایی بیش از ۵ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل