Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@21:27:56 GMT

جانباز هفتگلی به همرزمان شهیدش پیوست

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۵۸۵۷

جانباز هفتگلی به همرزمان شهیدش پیوست

یکی دیگر از پرستوهای مهاجر دوران حماسه و ایثار از دیار شهدای هفت شهید گمنام آسمانی شد و به همرزمان شهیدش پیوست. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷ استانها خوزستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، یکی از یادگاران دوران هشت سال حماسه و مقاومت از دیار هفتگل پس از تحمل چندین دهه درد و رنج مجروحیت آسمانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جانباز دفاع مقدس الله داد مکوندی در زمان جوانی خود که مصادف با دوران هشت سال دفاع مقدس بود همگام با دیگر رزمندگان به جبهه رفت و به نبرد با دشمنان تا دندان مسلح پرداخت.

پس از حضور در جبهه و نبرد با دشمن این رزمنده خوزستانی در سال 1365 در منطقه عملیاتی فاو مجروح شد و مدال جانبازی را به گردن آویخت.

پیکر پاک شهید «ورزردی» در دزفول تشییع شدتجلیل از خانواده شهید مدافع امنیت در شوش دانیال به روایت تصویریکر پاک شهیدان سپیدرو و کاظمی در شادگان تشییع شد

این جانباز سرافراز بیش از این دوری دوستان شهیدش را تاب نیاورد و پس از 33 سال تحمل درد و رنج مجروحیت به آنها ملحق شد.

سردار جاویدالاثر شهید غلامعباس عباسی‌مکوند، سردار شهید شهید کرم سیاهپور، شهید کریم کریمی، شهید غلامرضا الله‌بیگی، سرباز شهید علی امیری، معلم شهید نصرالله کریمی، شهید قربان مکوندی، شهید ابراهیم بیگلری، شهید سید عبدالحسین نجفی، شهید فایز ممبینی، شهید سیروس براتی، شهید مجید اژدری، شهید محمد مام رسولی، شهید نوری نوابی‌زاده، شهید عباس قیم، شهید عبدالحسین خواجه‌نژاد، شهید حسن بیت عفری، شهید ابراهیم مکوندی، شهید محمد ذوالفقاری، شهید غلامرضا کلاه‌کج، شهید غلامحسین قراچه، شهید رضا کرمی، شهید بهمن درویشی و شهید مهدی بهرامی از جمله آنها هستند.

انتهای پیام/ش

R41468/P/S6,57/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۸۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت

عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری گفت: سیده زهرا حسینی مادر شهید ابراهیم ملک محمدی پس از تحمل سال‌ها فراق دارفانی را وداع گفت و به فرزند شهیدش پیوست.

وی افزود: پاسدار وظیفه شهید ابراهیم ملک محمدی ۲ آذر ۱۳۴۵ در فرادنبه متولد شد. دوران کودکی، ابتدایی و راهنمایی در روستای قدیم فرادنبه گذراند.

بیشتر بخوانید

پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود

دانش آموز سال سوم رشته علوم تجربی بود که به جبهه اعزام شد و۲۵ اسفند ۱۳۶۶براثر اصابت ترکش به پا‌ها در عملیات والفجر ده در منطقه غرب استان کرمانشاه، استان سلیمانیه عراق، حوالی دربندیخان، ارتفاعات صعب العبور شاخ شاخ شمیران به شهادت رسید.

مزار این شهید والامقام در گلزار شهدای شهر فرادنبه قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • شهید ملک مکان، شهید شاخص بسیج هنرمندان فارس
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهید حسن محمدی در جعفریه
  • پیکر جانباز شهید «پاسبان» در تربت جام آرام گرفت
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید در فرادنبه
  • مادر شهید ابراهیم ملک محمدی دعوت حق را لبیک گفت
  • وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: نبرد آتی در جبهه شمال تعیین کننده است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت