Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- تنها چند ساعت از ثبت‌نام داوطلبان انتخابات مجلس باقی مانده، تا روز پنجم کمتر شخصیت شناخته شده‌ای از دو جناح اصولگرا و اصلاح‌طلب در فرمانداری مشهد برای ثبت نام حاضر شدند و عموما روز‌ها در فرمانداری بی‌سر و صدا و بدون حاشیه به پایان می‌رسید.

پنجشنبه شب حجت الاسلام بحرینی، اولین نماینده مشهد بود که در یازدهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد، البته ساعتی قبل از او کریمی‌قدوسی هم به فرمانداری آمده بود، اما به دلیل نقص مدارک ثبت‌نامش به روز جمعه موکول شد، امیرحسین قاضی‌زاده نیز دیگر نماینده مشهد بود که کاندیدای انتخابات مجلس شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز ششم، اما همان طور که تصور می‌شد شلوغ‌تر از روز‌های گذشته بود، در حالی که رسانه‌ها همچنان در انتظار کاندیدا‌های اصلاح‌طلب بودند چیزی که بیش از همه نمایان بود حضور طیف‌های مختلف اصولگرا به خصوص حامیان قالیباف برای ثبت نام در انتخابات مجلس بود.

البته در کنار غیبت اصلاح‌‍طلبان، غیبت چهره‌های شاخص جبهه پایداری نیز این روز‌ها در فرمانداری مشهد به چشم می‌خورد، تا زمان ارسال این گزارش حتی نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و دبیر جبهه پایداری در خراسان رضوی هم در انتخابات مجلس ثبت نام نکرده است.

روز گذشته در ستاد انتخابات مشهد شایعه ثبت نام قالیباف از حوزه انتخابیه مشهد نیز مطرح بود که البته حضور جلیلی در این خصوص محتمل‌تر به نظر می‎رسد.

در ساعات باقی مانده از ثبت نام کاندیدا‌ها اگر اصلاح‌طلبان رسانه‌ها را غافلگیر نکنند، اصولگرایان و به خصوص تا این لحظه طیف منسوب به قالیباف دست برتر را در میان کاندیدا‌های سایر جریان‌ها در دست دارند.

براساس اعلام رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تا پایان روز ششم ۶۴۷ نفر برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان خراسان رضوی ثبت نام قطعی کرده‌اند و امروز آخرین مهلت ثبت نام است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس قالیباف سعید جلیلی انتخابات مجلس وزارت کشور اصلاح طلبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۵۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، غلامرضا نوری قزلجه، نماینده بستان آباد در مجلس یازدهم، در بخشی از گفتگوی خود در «کافه خبر» خبرگزاری خبرآنلاین، گفت: «تا جایی که یادم می‌آید صحبتی، اظهارنظری، تصمیمی و رأیی نداشتم که از آن پشیمان باشم اما اتفاقات فراوانی در مجلس افتاد که به دلیل اینکه ما عضو آن مجلس بودیم، شاید به اسم همه نوشته شود. »

۲۷۲۱۱

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899752

دیگر خبرها

  • ببینید| نوری قزلجه: بیش از ۵۰ درصد اقدامات مجلس یازدهم رضایت‌بخش نبود
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • وزیر کشور: ایران، محیای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس در مشهد کلید خورد
  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • ۱۲۰۰ شعبه اخذ رای در مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد و کلات فعال می‌شوند
  • کنایه مهاجری به ذوالنور: اگر می‌خواهید همین مجلس ضعیف، ضعیف تر نشود از دولت و شخص رئیس‌جمهور حساب کشی کنید
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود