Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- برخی از مدیران شهری درباره خبری مبنی بر فروش صندلی اتوبوس واکنش نشان دادند. تاریخ انتشار: 11:02 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۵۰۳

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، در روز‌های اخیر خبری مبنی بر فروش صندلی‌های اتوبوس با واکنش مدیریت شهری همراه بود.

در حالی مدیر عامل سازمان اتوبوسرانی شهر تهران از فروش ساعتی صندلی اتوبوس‌های پایتخت و راه‌اندازی سامانه‌ای ویژه در این زمینه خبر داد که ناوگان حمل و نقل شهری پایتخت با کم و کاستی‌های فراوان روبرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر با افزایش قیمت بنزین بر تعداد مسافران ناوگان  و حمل و نقل شهری افزوده شده است، اما این ناوگان تاکنون توان پاسخگویی به مسافرانش را نداشته است.

این اظهار نظرها در حالی مطرح می شود که در روزهای اخیر محسن هاشمی، رئیس شورای شهر درباره وضعیت اتوبوس‌های شهر تهران پستی به این شرح را در فضای مجازی منتشر کرد: «طی ۳۰ سال سپری شده از پایان جنگ، وضعیت حمل ونقل عمومی تهران در بدترین شرایط قرار دارد و اگر به سرعت راجع به این موضوع اقدامی عاجل از سوی دولت و شهرداری صورت نپذیرد، وضعیت از شرایط فعلی بدتر خواهد شد.» آنچه در ادامه می خوانید اظهارات برخی مدیران شهری در واکنش به این خبر است.


• پیروز حناچی، شهردار تهران در فضای مجازی نوشت:
«در شرایط فعلی معیشتی مردم، شهرداری تهران همه توان خود را مصروف تسهیل دسترسی ارزان و حداکثری مردم به حمل و نقل عمومی خواهد کرد.»


• علی اعطا، عضو شورای شهر تهران نیز درباره فروش صندلی اتوبوس‌ها در فضای مجازی واکنش نشان داد:
«شورا مجوزی برای فروش صندلی‌های اتوبوس به شهرداری نداده است. دوای درد حمل و نقل تهران، فروشی کردن صندلی‌های اتوبوس نیست، بلکه توسعه ناوگان است. مسئولان شهری طرح‌هایی مطرح نکنند که تبعیض و نابرابری را در ذهن متبادر می‌کند.»


• مجید فراهانی، عضو شورای شهر تهران نیز در فضای مجازی نوشت:
«تهران برای همه؛ یعنی دسترسی یکسان و عادلانه به خدمات از جنوب تا شمال شهر. به عنوان نماینده مردم در شورای شهر تهران با هر طرحی که عدالت در خدمت رسانی به مردم را به بهای پرداخت بیشتر قربانی کند مخالفت خواهم کرد.»

بیشتر بخوانید: فروش صندلی‌های اتوبوس موضوعیت ندارد

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حمل و نقل عمومی حمل و نقل عمومی شهردار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم

تین نیوز

گروه بهمن در حال حاضر تعداد قابل توجهی اتوبوس آماده تحویل دارد و در جهت نوسازی ناوگان حمل و نقل کشور آماده عقد قرارداد با شهرداری های استان هاست.

به گزارش تین نیوز، چهارمین مرحله تحویل اتوبوس های اسنا به شهرداری تهران انجام شد. در این مرحله ۲۲ دستگاه اتوبوس تحویل شهرداری تهران شد و تا کنون ۹۵ دستگاه از قرارداد ۵۰۰ دستگاهی اسنا با شهرداری تهران تحویل شده است.

 

 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • جولان اولین اتوبوس‌های فرنگی در پایتخت | کرایه هر مسافر ۳شاهی
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها
  • مسجد و فرهنگسرا را چرا داخل پارک می‌سازند؟/ تهران خشک به بوستان نیاز دارد
  • خدمت مسئولان به مردم باید به‌دور از تبعیض باشد
  • چهارمین مرحله تحویل اتوبوس‌ های اسنا به شهرداری تهران+فیلم
  • تعدادی از اتوبوس‌های حمل و نقل عمومی به دلیل نبود راننده پایه یک در پارکینگ‌ها مانده است
  • لزوم ورود دستگاه قضایی به خریدهای خارجی زاکانی
  • تسهیل در روند اجرای آزادراه شهید شوشتری ظرف ۱۰ روز آینده
  • ارتقای حمل‌ونقل عمومی در پرند ضروری است