Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست-سالاریان گفت: با وجود ابلاغ اساسنامه سازمان استعدادهای درخشان هنوز ردیف بودجه‌ای جداگانه برای آن نداریم.

عنایت سالاریان معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان در برنامه تلویزیونی پرسشگر با اشاره به کاهش بودجه مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان اظهار کرد: اساسنامه این مرکز ۱۷ مهر سال گذشته در شورای عالی انقلاب فرهنگی تصویب شد و مدتی بعد در مهر ماه امسال از سوی رئیس جمهور امضا و ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: با وجود این اما هنوز سازمان به عنوان سازمانی مستقل نیست و سعی داریم ضمن ایجاد سازمان با پیگیری وزیر آموزش و پرورش ردیف مستقل بودجه‌ای را بر اساس ماده ۱۲ اساسنامه سازمان برای سال ۹۹ بگیریم که هنوز این موضوع محقق نشده است.

سالاریان با اشاره به اینکه ردیف بودجه پیشنهادی هنوز در دولت تصویب نشده است، تصریح کرد: سازمان اداری و استخدامی و سازمان برنامه هم برای ایجاد باکس سازمانی و ردیف بودجه مستقل اعلام آمادگی کرده‌اند.

معاون مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: اگر سازمان به هر دلیلی مستقل نشود به جامعه نخبگانی آسیب وارد خواهد شد و مشکلات بیشتر می‌شود بر همین اساس وزارتخانه به این موضوع توجه دارد.

او از ابلاغ هیئت امنا در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: بزودی رئیس جمهور هیئت امنا را تعیین می‌کند. همچنین براساس ماده ۱۵ اساسنامه، تهیه اساسنامه دومی برای تاسیس باشگاه دانش پژوهان جوان ظرف مدت ۶ ماه در دستور کار داریم.

باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استعداد های درخشان سمپاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۴۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: بر اساس تباصر بودجه سال جاری و با موافقت اعضای شورای شهر، تالار شهیدان نژاد فلاح و خط ۴ حصار ایمن سازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از البرز عمار ایزدیار، ظهر امروز در حاشیه برگزاری میز خدمت در مصلی کرج، طی گفت‌وگویی با خبرنگاران حاضر، خبرنگاران به لوایح و مصوبه‌های این جلسه اشاره کرد و گفت: به جهت ایمن سازی تالار شهیدان نژاد فلاح و ایمن سازی حادثه ناگواری که در خط ۴ حصار اتفاق افتاد بر اساس تباصر بودجه سال جاری مقرر بود پروژه‌هایی که اعتبار آنها بیش از ۳۰ میلیارد تومان تخصیص یافته اند در کمیسیون تلفیق بررسی و مقرر شد این دو پروژه در سال جاری ایمن سازی شوند.

وی به لایحه شهرداری در خصوص طرح اصلاح اساسنامه و تفکیک سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری بیان کرد: با تدوین اساسنامه سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری کرج بر اساس ماده ۵۴ قانون شهرداری‌ها و سازمان زیباسازی براساس ماده ۸۴ با اکثریت آرا حاضرین موافقت شد.

سخنگوی شورای شهر کرج تاکید کرد: در این راستا شهرداری کرج مکلف شد ظرف مدت ۱۵ روز بعد از تصویب نسبت به ارائه اساسنامه سازمان‌های مذکور به شورای اسلامی شهر کرج جهت سیر مراحل قانونی اقدام نماید.

ایزدیار یادآور شد: در این جلسه همچنین مصوبه‌های کمیسیون تلفیق جهت ساخت مقبره شهدای گمنام در چند نقطه از شهر به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

ایزدیار به هشتادمین صورت جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج اشاره کرد و افزود: لایحه شهرداری در خصوص استفاده خدمتی از ۶ نفر راهبر قطار و یک نفر مدیر عملیاتی در سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری کرج با قیودی مورد موافقت اعضای شورای شهر قرار گرفت.

کد خبر 748137

دیگر خبرها

  • تالار شهیدان فلاح نژاد کرج ایمن سازی می‌شود
  • تعیین حق‌الزحمه مهندسان اوایل هفته آینده ابلاغ خواهد شد
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده‌ای نزدیک
  • راه اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر در آینده ای نزدیک
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • انتقاد از رایگان نشدن هزینه سمپاد دهک اول تا چهارم
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران