Web Analytics Made Easy - Statcounter

جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای تصریح کرد: ارتباط با دولت نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل می‌کند که بخاطر آن بخواهیم خود را در جهان اسلام ذلیل کنیم.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره سفر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور به نیجریه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

وضعیت آشفته دولت در ارتباط با کشور های مختلف که بارها و بارها مورد انتقاد دانشجویان و افراد دلسوز انقلابی بوده این بار  به حد و مرز وضعیت قرمز رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جناب روحانی این بار انگار موقتا دست از دامن کدخدا برداشته و با فرستادن جناب نهاوندیان به نیجریه بر روی مسائل اقتصادی دست دوستی به سمت بوهاری، رئیس جمهور  مستبد و سفاک این کشور  دراز کرده است مگر ارتباط با دولت نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل میکند که بخاطر آن بخواهیم خود را در جهان اسلام ذلیل نماییم.

در ادبیات انقلاب اسلامی، همکاری مشترک با حکومتی که نه شیعیانی مانند شیخ زکزاکی، بلکه تمامی مسلمانان و پیروان سایر ادیان را تحت ظلم خود قرار داده است هیچ جایگاهی ندارد.مسئولین جمهوری اسلامی ایران بجای اینکه لااقل سعی کنند وجه انقلابی خود را در خارج از مرز های ملی حفظ نمایند حتی حاضر نشدند در خلال سفر به نیجریه با شیخ زکزاکی که تمامی جهان اسلام او را خمینی آفریقا میدانند دیدار کنند یا حتی رایزنی نمایند تا شیخ مظلوم را  برای طی کردن مراحل درمانی به ایران انتقال دهند‌. 

اینگونه که پشت نهضت  انقلابی اسلامی شیخ زکزاکی را در آفریقا خالی میکنید بیشتر برایمان مسجل میشود که جمهوری اسلامی نه برنامه ای برای صدور آرمان های انقلاب و نه برنامه ای برای حمایت از مستضعفان جهان دارد. 

بد نیست دولت موضع قدرت را از بوهاری یاد بگیرد که با دولت جمهوری اسلامی توافق اقتصادی میکند و فردای آن برخلاف مشی و مواضع جمهوری اسلامی شیخ زکزاکی را زندان می کند.

به اُمید ظهور عدالت گستر گیتی

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نیجریه جهان اسلام اقتصاد انقلاب اسلامی نهاوندیان بیانیه دولت بودجه جنبش عدالتخواه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۶۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است

به گزارش «نماینده»، مجتبی یوسفی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حفظ وحدت و انسجام میان قوا گفت: حل مشکلات کشور در گرو ارتباط تنگاتنگ و مستمر کمیسیون های تخصصی مجلس با مجموعه دولت است.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت سوار بر یک کشتی هستند و هر گونه تصمیم و عملکرد اشتباه به همه آسیب می زند.

وی افزود: هیچ کس مخالف انتقاد نیست تضارب آراء خوب است اما بر مبنای همدلی و وحدت و باید بدانیم که هر گونه اختلاف افکنی بین مردم و یا بین مسئولان و یا بین دستگاه ها بازی کردن در پازل دشمن و مخالف فرمایشات رهبری است.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید این موضوع را مد نظر داشته باشیم که هر گونه اختلاف افکنی و ایجاد دودستگی در نهایت ناکارامدی دستگاه های مختلف و انباشت مشکلات مردم را در پی خواهد داشت، در نتیجه باید از هر گونه اختلاف افکنی و چند دستگی در کشور بپرهیزیم.

عضو هیأت رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس و دولت در کنار هم می توانند مشکلات کشور را حل کنند و قطعا همراهی مجلس با دولت می تواند انجام امور را تسریع کند.

رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیرشان در خطبه های نماز عید فتطر بر حفظ وحدت میان قوا و دستگاه های مختلف تأکید کردند و عنوان کردند که انتقاد خوب است اما باید ضمن بیان انتقادات از هر گونه تخریب تحت عناوین مختلف پرهیز شود.

دیگر خبرها

  • حل مشکلات در گرو ارتباط تنگاتنگ مجلس و دولت است/ هرگونه اختلاف افکنی بازی در پازل دشمن است
  • کدام کشورهای جهان از سال ۲۰۱۰ غمگین تر شده‌اند؟ (+ اینفوگرافی)
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: آواربرداری از خرابی 10 ساله زمانبر است/ سیاست های اقتصادی دولت ثمر داده/ کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی بود
  • فرانسه از فهرست ۱۰ اقتصاد برتر جهان حذف می‌شود
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت: کشور به مدت یک دهه دچار عقب‌ماندگی شده بود
  • جمهوری اسلامی تحریم‌ناپذیر است
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • تیغ شدت مصرف انرژی روی گلوی اقتصاد ایران
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است