Web Analytics Made Easy - Statcounter

کانال اطلاع رسانی دادگستری استان البرز در شبکه های اجتماعی با حضور رئیس کل داگستری البرز و معاون قضایی و جمعی دیگر از مسئولان ارشد این سازمان رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، کانال اطلاع رسانی دادگستری استان البرز در شبکه های اجتماعی با حضور رئیس کل داگستری البرز و معاون قضایی و جمعی دیگر از مسئولان ارشد این سازمان رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

« حسین فاضلی هریکندی» با حضور در این آئین این اقدام را ارتباط دوسویه میان دادگستری و شهروندان عنوان کرد و آن را یکی از بسترهای اساسی در امر بهبود ارتباطات و تعاملات خواند.

 

رئیس کل دادگستری البرز کانال ارتباطی « هفت و نیم» را زمینه اطلاع رسانی به مردم توصیف کرد و گفت: این امر فرصتی است تا مردم در جریان اتفاقات و تحولات استانی در امر قضایی قرار گیرند.

 

هریکندی توضیح داد: مردم استان البرز پیشنهادات و مطالبات و انتقادات خود را از روند عملکرد دادگستری استان البرز با بهره مندی از صفحات شبکه های اجتماعی به آدرس @talborz98 اطلاع دهند.

 

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد مسجد انتخابات مجلس مسجد استان بوشهر خبرگزاری شبستان خطبه های نماز جمعه نماز جمعه مجلس شورای اسلامی شبستان یزد رئیس کل دادگستری البرز دادگستری البرز شبکه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«جام جم» باز هم تولید می‌شود

فصل جدید برنامه «جام جم» به‌زودی تولید می شود.

روابط عمومی سیما در پی انتشار گمانه‌زنی‌ها درخصوص تولید برنامه «جام جم»، اعلام کرد، فصل جدید این برنامه در دست طراحی است و زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی سیما، برنامه «جام جم» که نگاهی نقادانه به رویکردهای کلان حوزه فرهنگ و رسانه دارد، با نگاهی تحلیلی موضوعات بحث‌برانگیزی را که سازمان صداوسیما با آنها مواجه بوده، نقد و بررسی می‌کرد.

گفتنی است فصل جدید برنامه «جام جم» در دست طراحی است، زمانبندی تولید و پخش آن از طریق درگاه‌های رسمی معاونت سیما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • دستور رئیس کل دادگستری تهران برای بررسی و رفع یک مشکل مهم در معاملات خودرویی
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • رشد ۵۰درصدی تشکل های مردم نهاد چهارمحال و بختیاری
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • وضعیت اطلاع‌رسانی در کاشان مطلوب نیست
  • دستگاه قضایی آخرین ملجأ و پناهگاه مردم است
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود