Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس بسکتبال ایران با انتقاد از حاشیه سازی‌ها برای لیگ‌برتر گفت: اصلا بیایید بسکتبال آسیا را هم در اختیار آقایان قرار دهیم تا راحت شوند.

مصطفی هاشمی در گفت و گو با ایسنا، درباره باخت غیر منتظره تیم بسکتبال مهرام تهران مقابل شهرداری بندرعباس در هفته دهم لیگ‌برتر، توضیح داد: شهرداری بندعباس تیم بسیار خوبی است و نتایجی که این تیم به دست می‌آورد بی دلیل نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدا از اشتباهاتی که تیم ما یعنی من و بازیکنانم انجام دادیم، می‌توانستیم بهتر باشیم اما برد تیم بندرعباس مقابل ذوب‌آهن، شورا و شهرداری قزوین و اکسون تهران، نشان می‌دهد که شهرداری بندرعباس تیم خوبی است.

او ادامه داد: آن اهدافی که هنگام‌پور برای تیمش تصویر کرده است به خوبی اجرا می‌شود. شاید با استراتژی بسته‌تری بازی می‌کند، اما تیمشان این استراتژی را خوب اجرا کرده و تیم‌ها را به چالش می‌کشند. شخصا به هنگام ‌پور تبریک می‌گویم که هدفگذاری خوبی داشته است و بازیکنان خارجی و ایرانی این تیم مجموعه خوبی با هم ساخته‌اند. متاسفانه نقاطی هم که فکر می‌کردیم درست باشد درست نبود و بازی را واگذار کردیم. 

سرمربی تیم مهرام تهران درباره دلیل باخت تیمش نیز گفت: باید بپذیریم که شرایط مثل قبل نیست و همه بازیکنان و تیم‌ها می‌توانند بسکتبال را خوب بازی کنند و نزدیک به هم هستند. تنها تفاوت تیم‌ها در بردن و باختن انگیزه، جدیت و بی‌تفاوتی است که من فکر می‌کنم مجموعه ما در آن روز شاید یک مقدار از لحاظ انگیزشی خوب نبود. اما باید قبول کنیم که تیم بندرعباس تیم بسیار خوبی است و اگر جدی نباشیم و تمرکز نکنیم، تیم خوبی چون شهرداری بندعباس قادر به شکست ما خواهد بود. 

او در مورد بازی روز دوشنبه مهرام مقابل تیم نیروی زمینی نیزگفت: تجربه چندین سال مربیگری من این را می‌گوید که اگر شما حریفان را جدی نگیرید و با پتانسیل کامل برابر آن‌ها بازی نکنید، اگر نبازید هم یک بازی سخت برای شما خواهد بود. نیروی زمینی هم یک تیم خوب است که آقای ایزدپناه به آن شکل و شمایل داده است. انگیزه تیم نیروی زمینی بالا است و سعی می‌کند خوب  بازی کند، یقینا این بازی هم دیدار ساده‌ای نخواهد بود.

هاشمی همچنین در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود او به دلیل عصبانیت از باخت مقابل شهرداری بندرعباس، بعد از بازی حاضر به صحبت با خبرنگاران نشده بود، اظهار کرد: من نزدیک به ۲۵ دقیقه در رختکن بودم و با بازیکنان صحبت می‌کردم، کسی نبود که به من بگوید میکس زون کجاست تا مصاحبه کنم. هیچکس هم به من نگفت می‌خواهد مصاحبه کند. بعد از آن هم در حیاط سالن بودم که باز هم کسی برای مصاحبه به سمت من نیامد. ما باید همیشه باخت را را بپذیریم، مثل همین الآن که پذیرفته‌ایم. این ادبیات که هاشمی مثل برق فرار کرد ادبیات خوبی نیست.

او در پاسخ به این سوال که‌ آیا مهرام از نظر فنی به سطح مد نظر او نرسیده است؟ اظهار کرد: عقل سلیم می‌گوید که نمی‌توانم در اینجا همه مسائل فنی را باز کنم، چون کار درست و حرفه‌ای نیست که این موضوعات را در رسانه مطرح کنم.  با این حال من همچنان فکر می‌کنم می‌توانیم بهتر از این بازی کنیم و بهتر تمرین کنیم، البته اتفاقاتی هم می‌افتد که عوامل باز دارنده هستند، مثل مصدومیت برخی بازیکنان. با توجه به تمرینات و برنامه‌هایی که داریم در کل می‌توانیم بازی‌های بهتری ارائه کنیم، اما حساب‌ها درست در نمی‌آید و سعی می‌کنیم نتیجه بهتری بگیریم.

کارشناس بسکتبال ایران با انتقاد از برخی صحبت‌هایی که در مورد داروی‌های لیگ مطرح می شود گفت: این هفته‌ها حرف‌هایی که درباره داوری زده شده روی ناخودآگاه داوران و همه اهالی این رشته تاثیر می‌گذارد که درست نیست، ما هم می‌توانیم از بازی‌های خود مقابل پتروشیمی، شهرداری گرگان و بندرعباس نکات زیادی را درآورده و به فدراسیون اعلام کنیم، اما دنبال این چیزها نیستیم که هر روز در فدراسیون باشیم. متاسفانه احساس خطر می‌کنم که این موضوع در حال اپیدمی شدن است.

او افزود: در سال ۹۶ یکسری صحبت‌ها در مورد بازی مهرام و دانشگاه زدند که درست نیست. امسال بعد از بازی پتروشیمی و گرگان هم این حرف‌ها تکرار شد که من نمی‌دانم چرا این صحبت‌ها در یک سری مسائل و چیزها مشترک است! چرا باید این حرف‌ها همیشه تکرار شود وقتی تاثیر گذار هم هست؟ ما الآن این بحث‌ها را می‌پذیریم، اما صبر ما هم یک روز تمام می‌شود. اصلا بیایید بسکتبال آسیا را هم در اختیار برخی آقایان قرار دهیم تا راحت شوند! چرا باید شایستگی‌ها را زیر سوال می‌برید؟ ادامه پیدا کردن این صحبت‌ها واکنش‌های خوبی در پی نخواهد داشت و بسکتبال آسیب می‌بیند.

مربی سابق تیم ملی ایران گفت: این صحبت‌هایی که تنها حاشیه است، فضای جامعه بسکتبال را ملتهب می‌کند و آقایان می‌خواهند همه را مقابل ما بگذارند تا به اهداف خود برسند. چرا باید این حرف‌ها زده شود؟ ما چه ارتباط تنگا تنگی با منبع قدرت داریم؟ چرا باید از تیم مهرام چهره بدی درست کنند؟ یکسری شیطنت‌هایی هم در یک رسانه صورت میگیرد که امیدوارم برطرف شود تا ماهم مجبور نشویم مانند این افراد از خط قرمزها رد شویم.

هاشمی در ادامه انتقاداتش از حاشیه سازی برخی افراد و رسانه‌ها گفت: آقای طباطبائی و همه عوامل اجرایی فدراسیون را می‌بینم و می‌دانمکه همه تلاش خود را می‌کنند تا لیگ خوب برگزار شود. حتی کمیته داوران هم سعی می‌کند بازی‌ها بدون نقص برگزار شود. امیدوارم که تمهیدات جدی‌تری برای این حاشیه سازی‌ها اتخاذ و از این صحبت‌ها جلوگیری شود، در غیر این صورت به سود بسکتبال و لیگ‌برتر نخواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مصطفي هاشمي لیگ برتر بسکتبال بسكتبال تيم ملي بسكتبال ايران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی لبنان ابراز امیدواری کرد، تیمش در بازی سوم مقابل شهرداری گرگان کار را تمام کرده و پیروز شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم الریاضی لبنان در بازی دوم از سری فینال سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا که در تهران برگزار شد با حساب 98 بر 85 از شهرداری گرگان شکست خورد تا دو تیم در بازی شماری، یک - یک شوند. 

سوپر لیگ غرب آسیا| پیروزی شهرداری گرگان در دومین فینال

احمد فران سرمربی تیم الریاضی در مورد این بازی اظهار داشت: یکی از شب‌های بد خود را تجربه کردیم. ما نمی‌توانیم مقابل تیمی مثل شهرداری  گرگان برنده شویم وقتی 17 ترن اوور داریم.

سرمربی تیم بسکتبال الریاضی ادامه داد: ما همچنین شوت‌ها خوبی در این دیدار نداشتیم و این کاملاً خلاف چیزی بود که در بازی نخست در بیروت اتفاق افتاد.

فران گفت: کارهای زیادی برای انجام دادن داریم. برنامه‌ریزی ما طوری بود که برای 28 دقیقه بسکتبال خوبی ارائه کردیم، اما در نهایت باختیم. امیدوارم در بازی سوم که در بیروت برگزار می‌شود، پیشرفت‌هایی داشته باشیم و کار را تمام کنیم.

دیدار سوم سری فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه 19 اردیبهشت ماه ساعت 22:15 در بیروت برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • فران: امیدوارم در بازی سوم، کار را تمام کنیم
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • درویش: عالیشاه نباید آن حرکت را انجام می‌داد/اوسمار خودش خواست بعد از فضای بازی با سپاهان برنامه بدهد+فیلم
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • امیدهای تیم بسکتبال شهرداری گرگان زنده می‌شود؟
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم