Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-05-04@00:14:39 GMT

سریال «زیر هم‌کف» به زودی روی آنتن می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۱۲۲

سریال «زیر هم‌کف» به زودی روی آنتن می‌رود

با اتمام سریال «به رنگ خاک»، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به‌زودی از شبکه یک روی آنتن خواهد رفت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک، هم‌اکنون سریال «به رنگ خاک» از این شبکه در حال پخش است و دوشنبه ۱۸ آذرماه قسمت آخر آن پخش خواهد شد.

بر اساس جدول پخش پیش‌بینی شده، سه‌شنبه، ۱۹ آذر ماه خلاصه قسمت‌های یک هفته قبل و چهارشنبه (۲۰ آذر ماه) پشت صحنه این مجموعه ۳۴ قسمتی نمایش داده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اتمام سریال به رنگ خاک، مجموعه تلویزیونی «زیر همکف»به تهیه کنندگی رضاجودی از جمعه ۲۲ آذر روی آنتن خواهد رفت.

در خلاصه داستان «زیر همکف» آمده است: زندگی قانون‌های زیادی داره ولی به نظر من مهمترینش اینه که راحت، نه بگی و هیچ ‌وقت از نه گفتن نترسین.

این سریال کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۲۳ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده است و از جمعه تا چهارشنبه هر شب پس از بخش خبری ساعت ۲۱ از این شبکه پخش می‌شود.

این مجموعه ساعت ۱:۳۰، ۹:۴۵ و ۱۵ بازپخش دارد و پنجشنبه‌ها هم خلاصه قسمت‌های پخش‌شده نمایش داده می‌شود.

هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌الله مهرآوران، محمود جعفری، نادر داهیم، پریسا مقتدی، یزدان فتوحی، ویدا جوان، پریسا گل دوست، نگین معتضدی و سامان دارابی از بازیگران این مجموعه هستند.

سایر عوامل «زیر همکف» عبارتند از: بهمن گودرزی کارگردان، مهدی حمزه و احسان لطفیان نویسنده، فریبرز سیگارودی مدیرتصویربرداری، رضا بختیاری نیک مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان، محسن دارسنج طراح چهره‌پردازی، آبتین برقی طراح صحنه، جواد مقدس صدابردار، زهرا صمدی طراح لباس، وحید مرادی مدیرتولید، مارال فتحی منشی صحنه، مهدی جودی تدوین، سمیرا بختیاری عکاس، علیرضا ابویی تصویربردار پشت‌صحنه و شهاب‌الدین نجفی جلوه‌های ویژه بصری.

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سریال زیر همکف سریال های تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«مصلحت» در شبکه دو

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، فیلم سینمایی «مصلحت» به کارگردانی حسین دارابی و تهیه کنندگی محمدرضا شفاه همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود. این فیلم که برگرفته از یک اتفاق واقعی است؛ ماجرای پرونده «مهدی» پسر آیت‌الله مشکاتیان یکی از مقامات بلندپایه‌ قوه‌ی قضائیه است که مرتکب قتل می‌شود، اما از پذیرفتن آن سر باز می‌زند و اطرافیان پدرش به خاطر «مصلحت» انقلاب، سعی می‌کنند کسی دیگر را به جای او متهم جلوه دهند؛ اما در ادامه زمانی که آیت الله مشکاتیان درمی یابد فرزندش قاتل است سعی در اجرای عدالت دارد، و فرزند را تا چوبه دار می‌برد، اما در نهایت خانواده مقتول با دیدن این رفتار از یک مقام بلندپایه قوه قضائیه، از قصاص صرفنظر کرده و گذشت می‌کنند.

این فیلم سینمایی ۱۵ اردیبهشت حوالی ساعت ۱۷:۳۰ روانه آنتن می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خنثی‌سازی امنیتی‌ترین طراحی عملیات نفوذ و خرابکاری صنعتی سرویس اطلاعاتی موساد در ایران روی آنتن شبکه یک سیما
  • «رخ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود
  • «رخ‌ مادر» امروز از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • «رخ‌ مادر» روی آنتن شبکه افق/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • «مصلحت» در شبکه دو
  • «رخ‌ مادر» از شبکه افق روی آنتن می‌رود/ روایتی شاعرانه از زندگی مادران شهدا
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش