Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@23:47:52 GMT

شهرستان اهواز نیازمند یک استخر استاندارد است

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۱۶۵

شهرستان اهواز نیازمند یک استخر استاندارد است

غلامرضا منصوری شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: نبود استخر مناسب در اهواز، موجب شده نتوانیم میزبانی اردوهای تیم ملی و میزبانی مسابقات کشوری را بگیریم در حالی که در استان شناگران خوبی وجود دارند که در سال جاری برای استان افتخارآفرینی کردند.

وی با بیان اینکه آموزش یک رکن اساسی در توسعه رشته‌های ورزشی به شمار می رود گفت: هیات شنای خوزستان استخر مناسبی در اختیار ندارد که بتواند در بحث آموزش و استعدادیابی برنامه های خود را اجرایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی استخرها در اختیار پیمانکارها بوده و آنها هم دنبال درآمدزایی هستند و پرورش شناگر برای آنها چندان مهم نیست.

مسئول روابط عمومی هیات شنای خوزستان بیان کرد: دیگر استان های کشور آن قدر استخر خوب دارند که در شنا از ما پیش افتاده اند  و در برخی از مسابقات با چندین تیم شرکت می کنند.

وی گفت: تنها موضوعی که باعث می شود شنای خوزستان از دیگر استان ها عقب بماند نبود استخر است؛ هیات شنای استان های مناطق کشور استخرهای فراوانی در اختیار دارند و تمرینات تیمشان مجانی است اما ما باید دراین زمینه هزینه کنیم.  

منصوری ادامه داد: الان تنها یک استخر در اختیار هیات شنای اهواز است که علاوه بر فرسوده بودن، ۲۵ متری بوده و چون ابعاد آن استاندارد نیست قابل استفاده در مسابقات کشوری نیست، داشتن استخر مناسب مهمترین ابزار برای پیشرفت رشته شنا است که از آن بی بهره هستیم.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات لیگ شنا خوزستان در بخش بانوان اشاره کرد و گفت: این رقابت ها ۱۵ آذرماه با حضور ۱۵ تیم برگزار شد که با قهرمانی آکادمی ستارگان خوزستان در رده سنی نوجوانان و راسپینای آبادان در رده سنی جوانان، به پایان رسید.

وی گفت: در پایان این رقابت ها در رده سنی ۱۲-۱۱ و ۱۴-۱۳ سال، آکادمی ستارگان خوزستان مقام اول را کسب کرد، تیم راسپینا(الف) دوم شد و بانک ملی به مقام سوم رسید. همچنین در رده سنی جوانان(۱۷-۱۶-۱۵ سال) راسپینا(الف) عنوان نخست را کسب کرد، قدس اهواز در جایگاه دوم‌ قرار گرفت و آکادمی ستارگان(الف) سوم شد.

برچسب‌ها خوزستان اهواز شنا ورزشی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خوزستان اهواز شنا ورزشی خوزستان اهواز شنا ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب

به گزارش “ورزش سه”، فولاد خوزستان که در فصل جاری لیگ برتر شرایط خوبی را از لحاظ نتیجه‌گیری تجربه نکرده حالا برای قطعی کردن بقای خود در مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته است.

در این راستا هواداران فولاد هم به حمایت حداکثری از تیم خود در هفته‌های پایانی می‌پردازند. در فاصله کوتاه تا دیدار فولاد و تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر هواداران تیم پرافتخار اهوازی با ایجاد کمپین‌های پر تعداد به حمایت از فولاد خوزستان پرداختند.

هواداران فولاد برای پر کردن صندلی‌های ورزشگاه مدرن خود در اهواز در فضای مجازی قول و قرار گذاشتند. فولادی‌ها که این فصل استقبال چندان زیادی از بازی‌های خانگی خود نکرد‌ه‌اند، حالا قصد دارند در روز دوشنبه با حمایت حداکثری از تیم خود در فولاد آرنا زمینه را برای موفقیت مقابل تیم قدرتمند تراکتور فراهم آورند.

صفحات هواداری فولاد در فضای مجازی طی یکی دو روز گذشته پر از فراخوان‌ها و اطلاعیه‌های مربوط به بازی با تراکتور است. اتفاقی که به نظر می‌رسد باعث شود تا بعد از مدت‌ها شاهد ایجاد جوی خوب در فولاد آرنا باشیم.

باشگاه فولاد خوزستان هم برای جابه‌جایی هواداران در روز دوشنبه برنامه‌های ویژه‌ای را در نظر گرفته است. قرار دادن اتوبوس‌های پرتعداد در نقاط مختلف استان خوزستان برای انتقال هواداران از جمله این برنامه‌هاست. فولادی‌ها همچنین در سطح شهر اهواز نیز تبلیغاتی را برای حضور هواداران انجام دادند.

دیدار فولاد و تراکتور ساعت ۱۹:۳۰ روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت برگزار می‌شود؛ مسابقه‌ای که احتمالاً با حضور حداکثری هواداران در حال و هوای خاصی در اهواز برگزار شود.

دیگر خبرها

  • سپاه حضرت ولیعصر به وجود افراد فعال و جهادی نیازمند است
  • جزئیات آلودگی هوا در شهرهای خوزستان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • برق ۳۰ نقطه در اهواز قطع شد
  • پرواز‌های فرودگاه اهواز برقرار است / مسافران از وضعیت پروازی خود مطلع شوند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • دختر دانش‌آموز اهل لالی به سه بیمار جان دوباره بخشید
  • بارش شدید باران در اهواز