Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-29@14:37:26 GMT

هشدار هواشناسی استان مرکزی در پی بارش برف

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۲۷۶

هشدار هواشناسی استان مرکزی در پی بارش برف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  پیش بینی هواشناسی حکایت از این دارد که بارش برفی که تقریبا همه استان مرکزی را در بر گرفته تا عصر فردا ادامه داشته و موجب یخبندان و اختلال در تردد جاده‌ها خواهد شد.

در حال حاضر در تمام جاده‌های اراک و محورهای شازند، خمین، زرندیه، کمیجان، خنداب، تفرش وآشتیان بارش برف و باران همراه با مه گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ کهریزی رییس پلیس راه استان مرکزی در این باره گفت: با اشاره به لغزنده بودن محورها به رانندگان توصیه کرد با رعایت قوانین رانندگی با دقت و حوصله بیشتر حرکت و وسیله نقلیه خود را به وسایل زمستانی تجهیز کنند و زنجیر چرخ همراه خود داشته باشند.

مرادی کارشناس هواشناسی استان مرکزی هم گفت: فعالیت سامانه بارشی در آسمان استان مرکزی که موجب بارش برف شده تا عصر فردا یکشنبه هفدهم آذر ماه ادامه دارد و انتظار می‌رود در مناطق کوهستانی و سردسیر، محورها به علت بارش برف لغزنده باشند.

هواشناسی استان مرکزی هم با صدور اخطاریه شماره ۷ مورخ ۹۸/۹/۱۶ نسبت به بارش برف و کاهش دما و یخبندان هشدار داده است.

در این اخطاریه اعلام شده که بارش برف تا ساعات عصر یکشنبه ۱۷/۹/۹۸ ادامه دارد و موجب اختلال در تردد جاده‌های مناطق سردسیر و کوهستانی وگردنه‌های استان مرکزی بویژه مناطق جنوب غرب استان (گردنه‌های زالیان و قاقان) به دلیل بارش برف و همچنین یخبندان سطح جاده‌ها پس از عبور سامانه از یکشنبه شب خواهد شد.

هوا شناسی استان مرکزی به مردم توصیه کرده خودداری از سفرهای غیر ضرور خود داری کنند و از سازمان‌های مسئول خواسته با آمادگی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

کد خبر 468226 برچسب‌ها استان مرکزی پلیس راهور - جاده‌ها

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: استان مرکزی پلیس راهور جاده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی بارش‌های پراکنده،‌ رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق از ورود سامانه بارشی جدید به کشور طی روز سه‌شنبه خبر و به کشاورزان هشدار احتیاط داد.   به گزارش همشهری آنلاین، بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، امروز یکشنبه (۹ اردیبهشت) بارش رگباری باران در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان ادامه خواهد داشت.   آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و طی دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • هشدار نارنجی  هواشناسی: بارش باران استان فارس را در بر می‌گیرد
  • هشدار هواشناسی کرمان نسبت به احتمال سیلابی شدن مسیل‌ها
  • اعلام هشدار هواشناسی سطح زرد
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای استان کرمان
  • هشدار وقوع سیلاب در افغانستان
  • ورود سامانه بارشی به جو استان
  • هشدار هواشناسی؛ آغاز بارش موج‌های رگباری شدید
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • هشدار هواشناسی برای خودداری از اتراق در حاشیه رودخانه‌ها
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی