Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ در حالی که تصور می‌شد نامزدی لاریجانی در انتخابات مجلس یازدهم به‌صورت قطعی منتفی شده است، بعضی خبر‌های روز جمعه حکایت از این دارد که تحولات تازه‌ای در این خصوص رخ داده است؛ به‌نحوی که علاوه بر دعوت رسمی حزب کارگزاران از لاریجانی برای حضور در انتخابات، صبح امروز نیز مشاور علی لاریجانی اطلاع داد که همچنان امکان نامزدی لاریجانی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



منصور حقیقت‌پور، مشاور علی لاریجانی می‌گوید که احتمال نامزدی لاریجانی در انتخابات منتفی نیست و باید تا آخر وقت امروز صبر کرد. او درخصوص این موضوع به «نامه‌نیوز» گفت: «باید تا ساعت ۵ و ۶ عصر صبر کنیم، زیرا ممکن است آقای لاریجانی در آخر وقت ثبت نام کند و من هم امیدوارم این اتفاق بیفتد، زیرا اگر بیاید انقلاب اسلامی سود می‌کند. او فردی است که به طور کامل به مشکلات کشور واقف است و راهکار‌ها را می‌داند. واقعا اگر او در مجلس حضور نداشته باشد، معلوم نیست سرنوشت ریاست مجلس چگونه می‌شود؟ حقیقتا سخت است که فردی بتواند جایگاه آقای لاریجانی را پر کند».

او در پایبان در پاسخ به این پرسش که اگر علی لاریجانی تا آخر وقت امروز هم در انتخابات ثبت نام نکند آیا بعد از این خود را برار یاست جمهوری آماده می‌کند، اظهار کرد: «من به قطعیت نمی‌دانم، اما این احتمال منتفی نیست». منبع: نامه نیوز خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 علی لاریجانی انتخابات مجلس یازدهم انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۴۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد

یک مقام ارشد سازمان ملل متحد می‌گوید حدود ۳۷ میلیون تن آوار از جنگ غزه به جا مانده که ممکن است فرایند آواربرداری ۱۴ سال طول بکشد.

به گزارش مشرق، «پیر لودهامار» از مقامات ارشد سازمان ملل متحد در امور مین‌روبی، بعدازظهر امروز (جمعه)، در کنفرانسی مطبوعاتی در ژنو گفت که برداشتن حجم عظیم آوارها و بمب‌های منفجرنشده در غزه ممکن است ۱۴ سال طول بکشد.

حملات اسرائیل به نوار غزه باعث شده است بخش عظیمی از این منطقه باریک با ۲.۳ میلیون جمعیت، به آوار تبدیل شود و بسیاری از غیرنظامیان آواره شوند و با خطر گرسنگی و ابتلا به انواع بیماری‌ها دست و پنجه نرم کنند.

براساس گزارش خبرگزاری «رویترز»، لودهامار می‌گوید جنگ در غزه حدود ۳۷ میلیون تن آوار در منطقه پرجمعیت غزه به جا گذاشته است.

او اضافه کرد با آنکه مشخص کردن میزان دقیق مهماتی که در غزه منفجر نشده‌اند، ممکن نیست؛ اما پیش‌بینی می‌شود آواربرداری در غزه از جمله ساختمان‌های ویران‌شده حدود ۱۴ سال طول بکشد.

این مقام سازمان ملل در پایان اشاره کرد: «ما می‌دانیم که معمولا حداقل ۱۰ درصد مهماتی که پرتاب شده، عمل ناموفق بوده و عمل نکرده است. ما از ۱۴ سال کار با ۱۰۰ کامیون صحبت می‌کنیم.»

ارتش رژیم اسرائیل با حملات گسترده به نوار غزه بسیاری از تاسیسات این منطقه از جمله تاسیسات درمانی، آموزشی و عبادتگاه‌ها را ویران کرده است.

مردم غزه تحت محاصره نیروهای اسرائیلی هستند و نیاز مبرمی به دارو و مواد غذایی دارند.

نظامیان اسرائیلی به کامیون‌های حاوی کمک‌های بشردوستانه به‌سختی اجازه ورود به غزه را می‌دهند و این کامیون‌ها بعد از بازرسی‌های سختگیرانه به صورت محدود وارد غزه می‌شوند.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • آواربرداری در غزه حدود ۱۴ سال طول می‌کشد
  • دور دوم انتخابات در کرج جدی گرفته شود
  • چرا شرکت اپل ممکن است فوتبال را نیز مال خود کند؟ (زیرنویس فارسی)
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • رضا درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ علی دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد/ دن استیونز دیگر بازیگر فیلم