Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: ۴۵۰ نفر از زندانیان کرمانشاه توسط خادمیاران سلامت رضوی رایگان ویزیت درمانی شدند. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۵ استانها کرمانشاه نظرات - اخبار استانها -

سید محمدجعفر امامیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه به منظور خدمت‌رسانی به محرومان و نیازمندان طرح «دستان مهربانی» را به منظور ویزیت رایگان محرومان در مناطق کم برخوردار حاشیه شهر آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان کرمانشاه گفت: در این طرح پزشکان خادمیار با حضور در مساجد و حسینیه‌های مناطق مورد هدف به ویزیت رایگان بیماران می‌پردازند.

امامیان افزود: در این دوره از اجرای این طرح، تعدادی از خادمیاران سلامت با حضور در زندان‌های استان کرمانشاه تعداد 450 نفر از بیماران زندانی ویزیت و تحت درمان قرار دادند.

حضور ماهیانه 700 تیم پزشکی بسیج برای ویزیت رایگان مردم مناطق محرومتهران| طرح ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی در باقرشهر انجام می‌شودویزیت رایگان محرومان خداآفرین توسط خادمیاران سلامت رضوی + تصاویر

مسئول نمایندگی آستان قدس در استان کرمانشاه عنوان کرد: پزشکان و خادمیاران رضوی کانون سلامت طی اردوی جهادی دستهای مهربانی پنجشنبه 14 آذر ماه همزمان با سالروز ولات امام حسن عسکری(ع) به انجمن حمایت از زندایان کرمانشاه رفته و به خانواده زندانیان ارائه خدمت کردند.

امامیان با بیان اینکه در این اردو خادمیاران و پزشکان کانون سلامت به بیش از 450 نفر خدمات پزشکی ، پرستاری و داروئی رایگان ارائه کردند بیان کرد: این خدمات با حضور سه پزشک متخصص اعم از زنان، کودک و داخلی ، سه پزشک عمومی، 15 پرستار و خادمیار عرصه سلامت ارائه شد.

وی با اشاره به اینکه خادمیاران سلامت با هدف کمک به بهبود و ارتقاء وضعیت سلامت جامعه، ارائه خدمات درمانی و تلاش در جهت کاهش مشکلات نیارمندان اعزام می‌شوند، عنوان کرد: محرومیت‌‌زدایی در حوزه سلامت یکی از مهم‌ترین اهداف دفاتر آستان قدس است.

انتهای پیام/833/ز

R41380/P/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۷۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس

غلامعلی جاودان رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: این نمایشگاه در   ۳۰ غرفه شامل؛ بهداشت، درمان، اورژانس، مشاوره و حوزه‌های مختلف درمانی برپا شده است.

جاودان افزود: این غرفه  ها دو روز ادامه دارد.

وی گفت: در این نمایشگاه خدمات سلامت محور از جمله ویزیت و معاینه پزشک،  کنترل فشار و قند خون، مشاوره تغذیه و روانشناسی ویزیت دندانپزشکی به صورت رایگان صورت می‌گیرد.

این نمایشگاه تا جمعه ۷ اردیبهشت در بلوار ساحلی بوستان غدیر (زیر پرچم ) از ساعت ۱۷ تا ۲۲  جهت بازدید عموم مردم دایر است .

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • میزبانی نمایشگاه و جشنواره سلامت از شهروندان
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر هفت سال سن
  • گشایش نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس+عکس
  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • ویزیت رایگان ۷۴ سالمند ساکن در سرای سالمندان تربت حیدریه
  • دوره آموزشی «حسنه ماندگار» ویژه خادمیاران و فعالان فرهنگی اجتماعی
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته