Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه مشکل جدی‌ در ستاد‌های انتخاباتی وجود نداشت، گفت: تا امروز ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه قبل، رشد داشته است. تاریخ انتشار: 12:21 - 16 آذر 1398 - کد خبر: ۵۷۴۵۷۴ به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری میزان، محمد تقی‌زاده در حاشیه بازدید از سایت شماره ۲ فرمانداری تهران در جمع خبرنگاران گفت: استقبال داوطلبان از ثبت نام در انتخابات مجلس یازدهم بیانگر مشارکت معنادار و حضور موثر مردم در انتخابات اسفند ماه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: تا امروز ۲ هزار و ۵۰۰ داوطلب انتخابات مجلس برای حوزه انتخابیه تهران ثبت‌نام کرده‌اند که نسبت به دوره مشابه قبل، رشد داشته است.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه در فرآیند برگزاری انتخابات با برنامه ریزی دقیق ستاد انتخابات تهران شرایط به نحوی هدایت خواهد شد که انتخابات در فضای سالم و با مشارکت بالا محقق شود، گفت: یکی از شاخصه‌های تجلی اعتماد عمومی مردم به نظام، در انتخابات مشاهده می‌شود.   بیشتر بخوانید: برادر محمود صادقی: شورای نگهبان نور چشم همه ماست
تقی زاده تاکید کرد: چه داوطلبان، چه شرکت کنندگان چه هیئت‌های بازرسی وظیفه دارند شرایط را برای برقراری انتخابات سالم فراهم کنند. این اقدام برای هیئت‌های بازرسی خطیرتر است.

وی خاطرنشان کرد: اگر به مردم اطمینان داده شود که انتخابات در فضای سالم و شفاف برگزار می‌شود، می‌توانند یکی از بزرگترین سرمایه‌های دوام انقلاب را رقم بزنند. مردم مهمترین سرمایه مجموعه نظام هستند که با حضور در عرصه انتخابات می‌توانند به این اصل دوام ببخشند.

رئیس هیئت بازرسی ستاد انتخابات استان تهران تاکیدکرد: خوشبختانه با تدبیری که انجام شد مشکل جدی‌ در ستاد‌های انتخاباتی وجود نداشت. متوسط زمان ثبت نام برای هر فرد یک ساعت و اندی پیش بینی شده بود البته این زمان نیازمند این بود که همه فرم‌های لازم توسط داوطلبان صحیح طی شده باشد.   به گزارش میزان، حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجموع ۳۰ کرسی در مجلس شورای اسلامی دارد و انتخابات مجلس یازدهم روز جمعه ۲ اسفند برگزار می‌شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: انتخابات مجلس مجلس یازدهم ستاد انتخابات شورای نگهبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۸۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک هفته آغاز می‌شود.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات کشور، متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزدهای مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزدهای واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۳/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ پایان می‌یابد.

ستاد انتخابات کشور

کد خبر 6094311 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • پیش بینی ۲۸۷ شعبه برای دور دوم انتخابات
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز
  • رقابت جدی ۷ نفر برای کرسی ریاست مجلس به روایت نوری قزلجه /اصولگرایان مجلس دوازدهم «یک فراکسیون سیاسی» نخواهند داشت
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • فردا تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از فردا آغاز می‌شود
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی