Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-05-07@16:22:54 GMT

داوطلبان مجلس با نیت خدمت به مردم وارد میدان شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۷۸۸۲

داوطلبان مجلس با نیت خدمت به مردم وارد میدان شوند

کانون خبرنگاران نبأ ــ حجت الاسلام منصوری با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: داوطلبان عزیز باید مُرِّ قانون را رعایت کنند و با نیت خدمت به مردم وارد عمل و میدان شوند. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ حجت‌الاسلام منصوری، امام جمعه طارم، 15 آذرماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با دعوت مردم به رعایت تقوی الهی، گفت: لازمه قبولی دعا این است که قلبی پاک و با تقوی داشته، نماز برپا داریم و به دستورات الهی که در قرآن آمده به‌درستی عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ضمن تسلیت وفات کریمه اهل بیت(ع)، حضرت فاطمه معصومه(س)، بیان کرد: وجود حرم مطهر حضرت معصومه(س) در شهر مقدس قم خیر و برکت برای این کشور است دختران ایرانی باید آن حضرت را الگوی خود در زندگی قرار دهند.
امام جمعه طارم رسیدگی مسئولان به مشکلات موجود در روستاها را ضروری دانست و افزود: بعضی از روستاها با مشکلاتی همچون نفت و گاز در این فصل مواجه هستند که امیدواریم مسئولان گرامی با بررسی دقیق نسبت به رفع مشکلات موجود اقدام کنند.
وی با گرامیداشت ۱۶ آذر، روز دانشجو، بیان کرد: چهار ماه بعد از کودتای ننگین ۲۸ مرداد ۳۲، نیکسون، معاون رئیس جمهور وقت آمریکا برای تقویت حکومت سرکوبگر پهلوی به ایران آمد که این سفر با اعتراضات شدید دانشجویان منجر شد و سه نفر از دانشجویان عزیز در این واقعه به‌دست عوامل رژیم پهلوی به شهادت رسیدند.
منصوری ادامه داد: همه به این مسئله آگاه هستیم که سعادت یک کشور به دست معلمان و دانشجویان است؛ دانشجویان ذخایر این انقلاب بوده و هستند که آینده کشور را باید اداره کنند. دشمنان برای نفوذ به دانشگاه‌ها نقشه‌هایی داشتند تا بتوانند مصالح کشور را توسط دانشجویان به خطر بیندازند. در حوادث اخیر نقشه دشمن این بود که در روز دانشجو، دانشجویان را به خیابان‌ها بکشاند اما باز شکست خورد، چراکه دانشجویان عزیز ما دشمن را خوب می‌شناسند.
وی با اشاره به آغاز ثبت نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی، گفت: داوطلبان عزیز باید مُرِّ قانون را رعایت کنند و با نیت خدمت به مردم وارد عمل و میدان شوند و اگر از طرف مراجع ذیصلاح تأیید صلاحیت نشدند ناراحت نشوند، شاید در این مسئولیت صلاحیت ندارند اما در جای دیگر یا در شغل فعلی خودشان یک مدیر فعال و توانمند باشند.
امام جمعه طارم در ادامه با اشاره به برکناری نخست وزیر عراق، اظهار کرد: هدف اصلی آمریکا در فتنه اخیر و کنونی عراق همین بود؛ از زمانی که صدام سقوط کرد آمریکا به فکر جبران فرصت از دست رفته بود و برای رسیدن به اهداف شوم خود چند طرح را آغاز کرد از جمله خلق فتنه تکفیری‌های محارب و داعش که این کشور را هفت سال تحت تأثیر خود قرار داد؛ آمریکا باید بداند که در این فتنه هم شکست خواهد خورد چون وجود مرجعیت بزرگوار که تکیه‌گاه و مرکز اعتماد مردم و همه اقشار و پیروان و ادیان و مذاهب است حتماً به رسالت خود عمل خواهد کرد و مردم هوشیار هستند و پیروز میدان خواهند بود.
وی با بیان اینکه آمریکا هر روز یک فتنه را در منطقه به راه می‌اندازد تا به اهداف شوم خود برسد، افزود: آمریکا فقط در منطقه پرسه می‌زند تا به جایی تسلط پیدا کند و منفعت خود را به‌دست بیاورد؛ از جمله سوریه که اعتراف کرد ما در سوریه به‌دنبال نفت سوریه هستیم.
جت‌الاسلام منصوری در ادامه با اشاره به بازرسی‌های انجام گرفته در بازار، گفت: باید نظارت بر قیمت‌ها توسط مسئولان مربوطه بیشتر باشد زیرا نوسانات قیمت‌ها را شاهد هستیم که متأسفانه قیمت بعضی از اقلام و اجناس افزایش یافته که بنا به قول مسئولان قرار بود افزایش قیمت بنزین هیچ ربطی به افزایش قیمت کالاها و اجناس نداشته باشد.
مرتضی قاسمی انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ثبت نام مجلس خدمت به مردم داوطلبان مجلس حضرت معصومه روز دانشجو ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۷۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد

سایت رسمی طالبان با انتشار یادداشتی در حمایت از دانشجویان معترض به کشتار و نسل‌کشی مردم غزه، بازداشت گسترده آنان را توسط پلیس نشانه سرکوب دموکراسی در آمریکا دانست.

در بخشی از این یادداشت آمده است: در پی نسل‌کشی در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی که دست آمریکا پشت این جنایات بوده و کمک‌های مالی و تسلیحاتی آمریکا بدون وقفه به رژیم اشغالگر، وحشی و متجاوز جریان دارد، دانشجویان در دانشگاه‌های مختلف آمریکا دست به تظاهرات و اعتراضات گسترده برای محکوم‌کردن این نسل‌کشی زده‌اند، اما تا به حال صدها نفر‌شان توسط پلیس دستگیر و با آن‌ها بر خورد خشن صورت گرفته است، زنان و دخترانی نیز در میان معترضان بودند که با بدترین رفتار پلیس مواجه شدند.

طالبان تأکید کرد: آمریکا به بهانه تحکیم دموکراسی، آزادی بیان، حقوق بشر و حقوق زنان به چندین کشور لشکرکشی کرده و دهها کشور دیگر را نیز تحریم و تحت فشارهای سنگین قرار داده است، آیا این کشور پرمدعا، آن را در جامعه خودش عملی کرده است؟

با شروع خیزش دانشجویان آمریکایی در حمایت از مردم فلسطین در غزه ، صدها پلیس وارد میدان مرکزی دانشگاه کالیفرنیا در لس آنجلس و دیگر مناطق شدند و اساتید و دانشجویان طرفداران فلسطینی را با ضرب و شتم سرکوب و جمع زیادی را بازداشت کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • دانشجویان آمریکا نمی‌خواهند شریک ظلم اسرائیلی‌ها باشند
  • تقاضای سروری از مردم درخصوص دور دوم انتخابات
  • بیداری دانشگاهیان آمریکا حاصل رسوایی رژیم صهیونیستی است
  • اثرات مقاومت در آن سوی آتلانتیک
  • مردم با مشارکت حداکثری نمایندگان را پرقدرت راهی مجلس کنند
  • حضور پلیس، نتوانست به تظاهرات دانشجویان پایان دهد
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد