Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-26@16:18:21 GMT

چالوس یخ می‌زند!

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۲۸۶

چالوس یخ می‌زند!

به گزارش جام جم آنلاین، منصور رحمانیان در گفتگو با مهر با اشاره به وضعیت جوی استان، اظهار کرد: تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی حکایت از استقرار جوی ناپایدار در استان دارد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: به موجب استقرار جوی ناپایدار از امروز (شنبه) شاهد افزایش ابر و رگبار و رعد و برق خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بارش برف، گفت: برای ارتفاعات استان بارش برف پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان با اشاره به افزایش آلاینده‌ها در کرج، گفت: بیشینه سرعت باد در کرج ۶ کیلومتر بر ساعت است.

مدیرکل هواشناسی استان البرز همچنین تاکید کرد: برای شهرستان‌های ساوجبلاغ، اشتهارد، نظرآباد و فردیس افزایش آلاینده‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وی در بخش دیگری به وضعیت جوی شهرستان طالقان، منطقه دیزین و بخش آسارا اشاره کرد و گفت: بارش برف و وقوع یخبندان پیش‌بینی می‌شود.

رحمانیان در ادامه به وضعیت جوی محور کوهستانی و برف‌گیر کرج - چالوس اشاره کرد و گفت: آسمان در این محور ابری مه‌آلود است. همچنین رگبار باران و برف و وقوع یخبندان در این محور پیش‌بینی می‌شود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: رگبار محور کوهستانی یخبندان چالوس یخ می زند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • کندوان یکطرفه شد
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • کندوان یک‌طرفه شد
  • ضرب و شتم شدید یک پرستار در بیمارستان چالوس
  • چالوس / ضرب و شتم پرستار در بیمارستان
  • ضرب و شتم پرستار در بیمارستان این شهر
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • ترافیک سنگین در محورهای کرج - چالوس
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/بارش باران در برخی محورهای ۳ استان
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس