Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجتماعی ـ معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر خبر داد: تعداد زیادی اقلام بهداشتی در بین ۵۰ مدرسه ملایر با اعتباری بالغ بر 15 میلیون تومان در حال توزیع است.

به گزارش ایکنا از همدان، حمیدرضا نوروزی معاون فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر صبح امروز 16 آذرماه، در حاشیه توزیع اقلام بهداشتی در مدارس ملایر اظهار کرد: تعداد زیادی اقلام بهداشتی در بین ۵۰ مدرسه معرفی شده از سوی آموزش و پرورش در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اعتبار هزینه شده برای این تعداد اقلام بهداشتی را ۱۵ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: با توجه به نیاز مدارس و در صورت نیت واقف این اداره آمادگی کمک به دانش آموزان در سایر زمینه‌ها از جمله پوشاک را دارد.
وی با بیان اینکه این اقدام بهداشتی با همفکری بهداشت و درمان ملایر، آموزش و پرورش و به همت اداره اوقاف و امور خیریه در راستای پیشگیری از آنفولانزا و سلامت و بهداشت دانش آموزان انجام شده است، افزود: این اقلام شامل ماسک و مواد ضدعفونی کننده است.
نوروزی توزیع سه هزار بسته لوازم‌التحریر و کیف در قالب طرح مهر تحصیلی در ابتدای سال جاری با هزینه‌ای بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان، تعمیر و تجهیز مدارس موقوفه، کمک هزینه تحصیلی به دانش آموزان در راستای نیت واقف و.... را نیز از دیگر اقدامات این اداره در کمک به مدارس برشمرد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا همدان ملایر آموزش و پرورش اوقاف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • لزوم اقدام به موقع برای ثبت نام کتاب دانش آموزان
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • تامین و توزیع اقلام ضروری امدادی در سراسر استان سمنان
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • فعالیت‌های آموزش محور در حوزه سلامت، تقویت می‌شود
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز مدارس بیضا
  • طرح تشدید کنترل کیفی آب آشامیدنی اهواز عملیاتی می‌شود