Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین، شرکت هوآوی مانند گذشته عمل به تعهدهای خود را به عنوان بهترین روش برای افزایش رضایت‌مندی خریداران محصولاتش در نظر دارد. همان‌طور که در  4 سال گذشته با وجود تحریم‌ها، نه تنها به خدمت‌رسانی ‌به مشتری‌های ایرانی خود ادامه داده بلکه  به شکل مستمری فعالیت‌هایش ‌را در ایران گسترش داده‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت بزرگ چینی به تازگی و پس از بررسی‌های ‌متعدد، دو شرکت‌ نام آشنا و قابل اطمینان «مادیران» و «مانترا» را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب کرده‌است.

در گذشته شرکت «حامی» خدمات پس از فروش هوآوی را بر عهده داشت اما در حال حاضر تمام محصولات هوآوی که به شکل رسمی وارد ایران می‌شوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکت‌های «مادیران» و «مانترا» هستند. هوآوی برای راحتی مشتری‌های خود، روش‌‌های آسان و در دسترسی را  جهت بررسی ضمانت دستگاه‌های خود در نظر گرفته است. به این صورت که اعتبار سنجی گارانتی هوآوی از سه طریق ارسال کد IMEI به مرکز پیامکی (100042000)، تماس با مرکز پشتیبانی شبانه روزی به شماره ی 02142000  یا مراجعه به قسمت پشتیبانی در وب سایت رسمی شرکت هوآوی به  این آدرس امکان‌پذیر است:

http://consumer.huawei.com/fa

همچنین برای اطلاع از آدرس، شماره تماس، ساعت‌های کاری و موقعیت مکانی مراکز خدمات مادیران و مانترا بر روی نقشه می‌توان به وب‌سایت ذکر شده و قسمت «مکان مراکز خدمات» مراجعه کرد.

امیدواریم تمام شرکت‌های بزرگ و پیشرو در تکنولوژی‌های روز جهان ‌مانند هوآوی، به بهبود کیفیت خدمات، حل مشکلاتی مانند  سرگردانی خریداران برای نحوه دریافت خدمات و رفع مشکلات موجود در تامین قطعات محصول در ایران  توجه کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: خدمات پس از فروش هوآوی هواوی مانترا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد

استقلال و پرسپولیس رسما از مالکیت دولتی خارج شدند.

طرفداری | مراسم واگذاری باشگاه‌های پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی امروز (چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403) با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان و احسان خاندوزی وزیر امور اقتصاد و دارایی برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رضا درویش و علی خطیر مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، مسئولان فدراسیون فوتبال حضور داشتند.

بر این اساس 85 درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، شرکت‌های تابعه آن شامل پتروشیمی بندر امام، پتروشیمی بوعلی سینا، پتروشیمی شهید تندگویان، پتروشیمی پارس و شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس واگذار شد و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز به بانک‌های شهر(30 درصد)، ملت (20 درصد)، تجارت (20 درصد)، صادرات (5 درصد)، رفاه (5 درصد) و اقتصاد نوین (5 درصد) انتقال پیدا کرد.

10 درصد سهام دو باشگاه نیز پیش‌تر به هواداران واگذار شده بود. طبق اعلام وزیر ورزش قرار است 5 درصد باقی‌مانده سهام دو باشگاه نیز به زودی به پیشکسوتان واگذار شود.

مالکیت مشترک سرخابی‌ها که در اختیار وزارت ورزش بود مشکل اصلی دو باشگاه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رفت.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ضد حمله آمریکا به توسعه روابط ایران با شرق | فشار بر مالزی
  • تیک‌تاک در آمریکا دست به انتحار می‌زند
  • اجرای رسمی طرح باک پُر از روز شنبه در مرز رسمی پرویزخان
  • مشکلات تبدیل وضعیت ایثارگران در وزارت نفت
  • دیپلماسی فعال انرژی بسترساز بهبود شرایط اقتصادی است/ صدور خدمات فنی و مهندسی به دیگر کشور‌ها اهمیت دارد
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • هوآوی از نرم‌افزار جدید خودروی هوشمند رونمایی کرد
  • شش امضا برای واگذاری رسمی استقلال (عکس)
  • مراسم واگذاری رسمی استقلال و پرسپولیس برگزار شد
  • پرسپولیس و استقلال به صورت رسمی به بخش خصوصی واگذار شد