Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@13:58:08 GMT

«تسخیر آسمان ها» در «چهار سوی علم»

تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۹۹۸۷۳۳

«تسخیر آسمان ها» در «چهار سوی علم»

مستند چهار قسمتی «تسخیر آسمان ها» این هفته در قالب مجموعه «چهار سوی علم» از شبکه چهار سیما پخش می شود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزارثی برنا؛  مستند «تسخیر آسمان ها»ی دیوید اتنبرو (David Attenborough ) مستندساز  مشهور بریتانیایی که در آن به بررسی روند تکامل پرواز در حیوانات پرداخته شده، از این شبکه پخش خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این مستند که پخش آن از امشب 16 آذر ماه آغاز می شود، خزندگان، پستاندارن، حشرات و زندگی نفیس و ارزشمند هوایی پرندگان جهان بررسی می شود . اتنبور در این اثر به بررسی ساده ترین و ابتدایی ترین غرایز و رفتار های این موجودات تا زمانی که آنها تبدیل به پادشاهان آسمان می شوند،  پرداخته است . 

این فیلم مستند به کارگردانی David lee  به بررسی اینگونه از موجودات در کشور های مختلفی مانند چین ، اکوادور و اسپانیا می پردازد و با بررسی این موجودات در کشور های مختلف و ریشه آنها در 300 میلیون سال قبل، پرده از این راز برمی دارد که این موجودات چگونه تبدیل به فرمانروایان بی چون و چرای آسمان می شوند.

در مجموعه مستند تسخیر آسمان ها (Conquest of the Skies) زیست شناسان و دانشمندانی چون جسی باربر، پیتر هالیهان، آکیتو کاواهارا و برایان لیول با کارگردان و آقای اتنبرو همکاری نزدیک داشته اند تا این مجموعه بتواند مرجعی علمی برای دانشجویان و پژوهشگران باشد.

مجموعه تماشایی «چهار سوی علم» به کوشش واحد تامین برنامه شبکه چهار سیما از شنبه تا چهارشنبه هرشب ساعت 22 روی آنتن می رود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مستند شبکه چهار سیما پادشاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مراسم رونمایی این فیلم به کارگردانی ابوالفضل توکلی دوشنبه دهم اردیبهشت ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.

امیرسلیمانی متولد ۱۳۲۱ بازیگر مجموعه‌های تلویزیونی گوناگون مانند هزاردستان، شاه دزد، دبیرستان خضرا، تبریز در مه، معمای شاه و دوقلو‌ها بوده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • خبر‌های پشت صحنه، هفتم اردیبهشت
  • سلاح‌ های جدید کلاشینکف، آسمان را تسخیر می‌کنند (+عکس)
  • «دیدار در سنگلج» محصول شبکه مستند
  • رونمایی از مستند روایی «معجزه مادری» در بوشهر
  • روایت عشق و فلسفه در شبکه چهار
  • «کُر کوهستان» روی آنتن شبکه دو می‌رود/ روز‌های نفسگیر در چهارمحال و بختیاری
  • پخش مستند «نیمه شب ۲۴ آوریل» از شبکه دو سیما
  • حمید سهیلی خود را سرباز سینما می‌دانست
  • تهران هفتاد سال پیش از نمای آسمان / چگونه از تلفن همراه هوشمند کمتر استفاده کنیم؟ / چرا بهتر است آپشن پارک اتوماتیک را انتخاب کنید؟ / ژن‌هایی که بعد از مرگ فعال می‌شوند
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران