Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آخرین روز ثبت‌نام رقابت‌های انتخاباتی مجلس امسال ۶ نفر از نمایندگان فعلی نیز ثبت نام کردند. ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۵ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، آخرین روز ثبت‌نام از کاندیداهای یازدهمین دوره مجلس همزمان با سراسر کشور از ساعت 8 صبح در محل فرمانداری‌های «سنندج، قروه، بیجار، سقز و مریوان» آغاز و تا ساعت 18 ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس مشاهدات عینی خبرنگار تسنیم از وضعیت فرمانداری سنندج، از صبح امروز تاکنون (ساعت 12 ظهر)؛ «سید منصور حبیبی کارمند تامین اجتماعی با گرایش فکری مستقل، سیده ایران خضری کارمند استانداری کردستان و بدیع مرادی پزشک و کاندید دومین دوره مجلس شورای اسلامی» برای حوزه انتخابیه شهرستان‌های سنندج، کامیاران و دیواندره ثبت‌نام قطعی کرده‌اند.

گزارش خبرنگاران تسنیم در استان‌های مختلف نیز حاکی از آن است که از صبح امروز تاکنون تنها «امید کریمیان نماینده سابق مریوان در دوره نهم مجلس با حضور در وزارت کشور برای حوزه انتخابیه مریوان و سروآباد نام‌نویسی کرده است.

اعضای هیئت اجرایی انتخابات مجلس در سنندج انتخاب شدندانتخابات 98- کردستان| ثبت‌نام 167 داوطلب انتخابات مجلس تا پایان روز ششم قطعی شدثبت‌نام کنندگان کاندیداتوری انتخابات مجلس در زنجان به 146 نفر رسید

همچنین زهرا خسروی با حضور در محل فرمانداری بیجار و علیرضا زندیان از طریق وزارت کشور برای حوزه انتخابیه بیجار شرکت کرده‌اند؛ تا لحظه انتشار این گزارش، خبری از ثبت‌نام حمدالله کریمی نماینده فعلی مردم بیجار در مجلس نیست.

به گزارش تسنیم؛ از 6 نماینده فعلی استان کردستان تاکنون، سیداحسن علوی و سید مهدی فرشادان مجدداً برای حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران؛ علی‌محمد مرادی قروه و دهگلان و منصور مرادی مریوان و سروآباد ثبت‌نام کرده و گویا قرار است محسن بیگلری ساعت 15 امروز برای حوزه انتخابیه سقز و بانه و حمدالله کریمی نیز در لحظات پایانی برای حوزه انتخابیه بیجار نام‌نویسی کنند.

گفتنی است؛ استان کردستان دارای 5 حوزه انتخابیه و 6 کرسی نمایندگی در خانه ملت است به طوری‌که شهرستان‌های «سنندج، دیواندره کامیاران» دارای دو نماینده، «سقز و بانه»، «مریوان و سروآباد»، «قروه و دهگلان» و «بیجار» هر کدام یک نماینده دارند.

انتهای پیام/481/ز

R7848/P1549/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۹۹۸۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش

اکبر اسدی افزود: از این تعداد شرکت کننده هشت هزار و ۹۵۶ نفر خانم و سه هزار و ۴۰۰ نفر آقا هستند.
وی عنوان کرد: سنندج، سقز، مریوان و بیجار چهار حوزه امتحانی این آزمون‌ها هستند که به تفکیک در شهرستان مریوان هزار و ۴۷۹ نفر، بیجار ۶۳۹ نفر، سنندج هفت هزار و ۶۷۱ نفر و در شهرستان سقز ۲ هزار و ۵۵۷ داوطلب به رقابت خواهند پرداخت.
اسدی یادآور شد: اعلام نتایج آزمون پس طی سایر مراحل بر روی سایت آزمون جهاددانشگاهی www.hrtc.ir قرار می‌گیرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کردستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • لیست انتخاباتی شورای وحدت منتشر شد | انتخابات در این ۸ حوزه تمام الکترونیکی برگزار می‌شود
  • آغاز تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۲ حوزه انتخابیه اصفهان
  • اخبار انتخاباتی در هفته‌ای که گذشت چه بود؟
  • رقابت ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم /رقابت ۹۰ کاندیدا برای فتح ۴۵ کرسی پارلمان
  • آغاز تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس از فردا در کرمانشاه
  • تبلیغات نامزدهای دور دوم حوزه انتخابیه کرمانشاه از فردا آغاز می‌شود
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی از فردا در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی